Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στη Λαμία το SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016 ...


Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος, εξετάζοντας όλες τις παραμέτρους αναφορικά με τη διοργάνωση του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016 και αξιολογώντας τις προοπτικές που ανοίγονται για τον αγώνα με βάση κυρίως την υποστήριξη της τοπικής αυτοδιοίκησης, αποφάσισε ομόφωνα τη διεξαγωγή του στα όρια της περιφέρειας Στερεάς Ελλάδας, με επίκεντρο τη Λαμία. 
Τόσο ο περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Κώστας Μπακογιάννης, όσο και ο Δήμαρχος Λαμιαίων, Νίκος Σταυρογιάννης, «αγκάλιασαν» από την πρώτη στιγμή την ιδέα της επιστροφής του αγώνα έπειτα από δέκα χρόνια στην ευρύτερη περιοχή. Ως αποτέλεσμα, ειδικές διαδρομές που χαρακτήρισαν επί σειρά ετών το Ράλλυ Ακρόπολις αναμένεται να «ζωντανέψουν» και πάλι, υποδεχόμενες τους πρωταγωνιστές του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA στις 6-8 Μαΐου. 
Στο πλευρό της ΟΜΑΕ, σε ρόλο συνδιοργανωτή του SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016, την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας και το Δήμο Λαμιέων πλαισιώνουν ο δήμαρχος Αμφίκλειας-Ελάτειας, Γιώργος Γώγος, Δελφών, Θανάσης Παναγιωτόπουλος, Δωρίδος, Γιώργος Καπεντζώνης και Μώλου-Αγ. Κωνσταντίνου, Ιωάννης Συκιώτης, καθώς και το Επιμελητήριο Φθιώτιδας. 
Το ΔΣ της ΟΜΑΕ αισθάνεται την ανάγκη να ευχαριστήσει από καρδιάς τόσο τους πολίτες και τις επιχειρήσεις του Λουτρακίου, της πόλης που φιλοξένησε υποδειγματικά για έξι χρόνια τον αγώνα, όσο και τον Δήμαρχο Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγ. Θεοδώρων, Γιώργο Γκιώνη, όπως και τον Βουλευτή Κορινθίας, Χρίστο Δήμα, οι οποίοι στήριξαν πάση δυνάμει τον αγώνα και τους διοργανωτές του από το 2009 και έπειτα. 
Με το βλέμμα στραμμένο στη Στερεά Ελλάδα πλέον, η νέα διαδρομή του αγώνα, με ειδικές διαδρομές όπως το Ελευθεροχώρι, το Ρεγκίνι, την Ελάτεια-Γραβιά κ.ά., έχει «χαραχθεί», και απομένουν λεπτομέρειες για την οριστικοποίησή της. 

SEAJETS Ράλλυ Ακρόπολις 2016

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ