Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλαία στο Εαρινό ...


1ος χωμάτινος αγώνας της χρονιάς, 1η νίκη για τους Κωνσταντίνο Χαλιβελάκη-Μάριο Τσαούσογλου (Mitsubishi EVO IX) που στο 2ο τμήμα του ΕΑΡΙΝΟΥ Ράλλυ Σπριντ έκαναν την ανατροπή και ανέβασαν ρυθμό με αποτέλεσμα να πάρουν τη νίκη από τους Βασίλη Βελάνη-Γιάννη Βελάνη (Mitsubishi Lancer EVO IX) που τερμάτισαν δεύτεροι στον αγώνα και που ήταν το λογικό φαβορί μετά την εγκατάλειψη των Μπαντούνα-Παναγιωτούνη. Τρίτοι τερμάτισαν οι Ανδρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας (Mitsubishi Lancer EVO VI) στην πρώτη τους επαφή με το αυτοκίνητο.
Τέταρτοι τερμάτισαν οι Κώστας Σαμαράς-Στέλιος Χαλδαίος (Mitsubishi EVO IX), πέμπτοι οι Παναγιώτης Κωνσταντάκος-Γιάννης Ραβάνης (Mitsubishi EVO IX). Την εξάδα συμπλήρωσαν οι Στέφανος Καμιτσάκης-Σπύρος Κολτσίδας (Mitsubishi EVO IX) που είχαν λάστιχο από το 11ο χλμ. του δεύτερου περάσματος της ειδικής με αποτέλεσμα να μην μπορέσουν να αξιοποιήσουν την τρίτη θέση  του 1ου τμήματος. 
Στην κατηγορία F2 πρώτοι τερμάτισαν οι Κώστας Αντωνίου-Θόδωρος Μούγιος (Ford Escort MKII), με δεύτερους τους Θόδωρο Τσάκαλο-Απόστολο Κοτρώνη ((Toyota Yaris) και τρίτους τους Γεράσιμο Κυπριανού-Γιώργο Πισιμάνη (Peugeot 206 XS).
Στα Ιστορικά επικράτησε το δίδυμο Αντώνη Γιοβά-Κώστα Γρηγοριάδη (Audi 80 GT), με δεύτερους τους Γιώργο Παραδείση-Μιχάλη Φράγκου (Ford Escort RS 2000) και τρίτο τους Σπύρο Πετρίδη- Απόστολο Πάλλα (Toyota Corolla AE86). 
Το ΕΑΡΙΝΟ Ράλλυ Σπριντ διεξήχθη με τις καλύτερες δυνατές συνθήκες και με την παρουσία αρκετού κόσμου που βρέθηκε στα πιο θεαματικά σημεία της πολύ όμορφης ειδικής διαδρομής.  Η Start Line  θέλει να ευχαριστήσει όλους όσοι με τον τρόπο τους συνέβαλλαν στην ομαλή διεξαγωγή του αγώνα.  Ιδιαίτερες ευχαριστίες πρέπει να δοθούν στον Δήμο Λουτρακίου - Περαχώρας - Αγίων Θεοδώρων υπό την αιγίδα του οποίου έγινε ο αγώνας, ενώ με την διάθεση του χώρου του Αλεξάνδρειου Συνεδριακού Κέντρου φιλοξενήθηκε ιδανικά το κέντρο του αγώνα και το σέρβις παρκ. Η Start Line ευχαριστεί ακόμα τον Δήμο Μεγαρέων, όλες τις υπηρεσίες καθώς και όλους τους χορηγούς, χορηγούς επικοινωνίας και υποστηρικτές που χωρίς αυτούς δεν θα ήταν δυνατόν να γίνει ο αγώνας, ιδιαίτερα σε μία τόσο δύσκολη από οικονομική άποψη περίοδο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής