Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιτυχία Σερδερίδη ......


Ολοκλήρωσε την προσπάθειά του στον 7ο γύρο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλλυ ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Ο συμπατριώτης μας παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισε το Σάββατο, κατάφερε και τερμάτισε στη 16η θέση στην κατηγορία WRC2. Έχοντας παραπλεύρως τον έμπειρο Βέλγο Fred Miclotte, ο οδηγός της Citroen DS3 R5 ακολούθησε συγκεκριμένη στρατηγική, η οποία του επέτρεψε να τερματίσει για δεύτερη συνεχή φορά στο Ράλλυ Πολωνίας. Σε μια δύσκολη περίοδο για τη χώρα, η Ελληνική σημαία κυμάτισε στη ράμπα του τερματισμού. 


Στο δεύτερο loop του Σαββάτου, το πλήρωμα αντιμετώπισε πρόβλημα με το πίσω διαφορικό του αυτοκινήτου, κάτι το οποίο δεν επιδιορθώθηκε στο βραδινό σέρβις. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα σήμερα η Citroen να μη δουλεύει όπως έπρεπε. «Μετά τα χθεσινά προβλήματα, το μόνο που με απασχολούσε ήταν να φέρω το αυτοκίνητο στη ράμπα. Προσπάθησα να οδηγήσω, χωρίς να σκέφτομαι το πρόβλημα σήμερα. Κινήθηκα φυλαγμένα στην πρώτη ειδική της ημέρας, αλλά στην Power Stage δοκίμασα να επιτεθώ. Το διασκέδασα περισσότερο, ο χρόνος βελτιώθηκε αισθητά και φτάσαμε αναίμακτα στη ράμπα του τερματισμού», δήλωσε ο Σερδερίδης. Παρά το γεγονός πως δεν κατάφερε να μπει στη βαθμολογούμενη 10αδα, ο οδηγός φάνηκε ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα: «Ο ανταγωνισμός ήταν σκληρός όλες τις ημέρες του αγώνα, κάτι το οποίο περιμέναμε. Είμαστε χαρούμενοι με τον τερματισμό στο απαιτητικό Ράλλυ Πολωνίας». Εντυπωσιασμένος φάνηκε ο Καβαλιώτης οδηγός και από τους θεατές που κατέκλυσαν τις ειδικές διαδρομές: «Οι Πολωνοί διψάνε για ράλλυ. Είναι πολύ παθιασμένοι και εκδηλωτικοί. Πραγματικά εντυπωσιάστηκα!», συμπλήρωσε.
Η επόμενη εμφάνιση του Σερδερίδη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ θα γίνει στο Ράλλυ Γερμανίας, το οποίο θα διεξαχθεί σε ασφάλτινες επιφάνειες από τις 19 έως τις 23 Αυγούστου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διεθνές το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος ...

Το 41ο Ράλλυ Φθιώτιδος θα είναι φέτος διεθνές. Θα διεξαχθεί το τριήμερο 28-30 Ιουνίου σε ασφάλτινη επιφάνεια  από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), με  συνδιοργανωτές την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, τον Δήμο Λαμιέων, τον Δήμο Δελφών και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος. Ο αγώνας θα προσμετρά σε έναν θεσμό με διεθνές κύρος, το Tour European Rally , γνωστότερο ως TER , αποτελώντας τον 4ο γύρο του και αναμένεται να προσελκύσει πληρώματα από το εξωτερικό. Παράλληλα θα προσμετρά στον αντίστοιχο θεσμό του πρωταθλήματος για Ιστορικά Αυτοκίνητα, το TER Historic . Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος αποτελεί επίσης τον δεύτερο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ασφάλτου, ενώ μετρά ακόμη στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), στο Κύπελλο αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και στο Κύπελλο Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε σ