Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με απόλυτη επιτυχία .....


Ακόμη ένα Ράλι ΟΘΡΥΣ τελείωσε, βρίσκοντας στις πρώτες θέσεις της Γενικής Κατάταξης τους Ν. Καρπάνο-Δ.Καρπάνο με Mitsubishi Evo X, Νικολόπουλο Ξ.-Τσιάπα Α. με Mitsubishi Evo VI και τρίτους τους Παραβάντη Χ.-Παραβάντη Δ. με Peugeot 106 S16.
Οι πρώτοι της F2, Παραβάντης Χ.-Παραβάντης Δ. με Peugeot 106 S16, δεύτεροι οι Πλάγος Ι.-Ρέντης Α. Peugeot 106 και τρίτοι οι Περάκης Ανδ.-Κουρουγκιαούρης Κ. με Peugeot 206 kit-car.
Μπαίνοντας δυναμικά από την πρώτη ειδική διαδρομή ο Καρπάνος, έκανε μια διαφορά +5,40 με τους Αναπολιωτάκη-Τσαούσογλου Seat Ibiza kit-car και Νικολόπουλο-Τσιάπα  Mitsubishi Evo VI να ακολουθούν, πιστεύοντας ότι θα καλύψουν μέρος της διαφοράς στην δεύτερη ειδική Πλάτανος μήκους 7χλμ. Δυστυχώς όμως η ειδική ανέδειξε ξανά νικητή τον Καρπάνο και τη διαφορά να εκτινάσσετε στα +12,50  με δεύτερο και τρίτο αυτή τη φορά τους Πλάγο Ι.-Ρέντη Α.Peugeot 106 και Παραβάντη Χ-Παραβάντη Δ. Peugeot 106 αντίστοιχα. 
Φτάνοντας στο Service Area στον Αλμυρό η κατάταξη έχει πρώτο τον Καρπάνο με δεύτερο τον Αναπολιωτάκη και τρίτο τον Νικολόπουλο να δηλώνουν λάθος επιλογή ελαστικών.  Πρώτος στην Α6 ο Παραβάντης, 2ος ο Πλάγος και 3ος ο Παπαναστασίου-Αγγελής με Citroen Saxo. Τρίτος στην Α8 ο Σταφυλοπάτης και 1ος στην Α7 οι Κρητικοί Περάκης Ανδ.-Κουρουγκιαούρης Κ. με Peugeot 206 kit-car με δεύτερο τον Βολιώτη Σαλταγιάννη-Βεργοζήση με το Honda type R και 3ο τον Χατζηκωνσταντίνου-Ματαλιωτάκη με Clio Ragnioti. Στην Ν2 πρώτος ο Ζακχαίος-Γρυπιώτης, 2ος ο Μιχαήλ-Κορίνθιος και τρίτος ο Αναστασίου-Ζαβλάνος, όλοι τους με Peugeot 106.
Δεύτερο σκέλος και 3η ειδική διαδρομή ΟΘΡΥΣ. Ο Καρπάνος φάνηκε τυχερός γλιτώνοντας τη βροχή, η οποία εκδηλώθηκε από τα μέσα της ειδικής και πάνω, κάνοντας ακόμη καλύτερο χρόνο από το 1ο σκέλος κατεβάζοντας 10΄΄ ακόμη. Άτυχος ο Αναπολιωτάκης που μετά τα μέσα της ειδικής εγκαταλείπει από σπασμένο εμπρός τροχό και τις όποιες ελπίδες να μένουν εκεί. Άτυχοι όμως και οι υπόλοιποι οδηγοί που βρίσκουν τη βροχή μπροστά τους μη μπορώντας να κάνουν κάτι. Άτυχοι όμως και οι Σταφυλοπάτης-Τσιούκας μιας και το μπλε Opel Astra Opc μένει με μόνο δύο ταχύτητες στο κιβώτιο (1η – 3η ) κάνοντας τη μισή ειδική, αλλά και την επόμενη με αυτές. Η τέταρτη ειδική του Πλατάνου δεν έδειξε κάτι ιδιαίτερο κρατώντας όλοι της θέσης τους και φτάνοντας έτσι στον Τερματισμό του αγώνα στις 14:00 στην Εμποροπανήγυρη του Δ. Αλμυρού χειροκροτούμενη από εκατοντάδες φίλους που τους περίμεναν. 
Το 8ο Ράλι ΟΘΡΥΣ 2015 στέφθηκε κατά γενική ομολογία με απόλυτη επιτυχία, αφού η Λέσχη Αυτοκινήτου Βόλου ανέβασε ψηλά τον πήχη.

Κλείνοντας, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως για ακόμη μια χρονιά, η κοινωνία του Αλμυρού και του Ν. Μαγνησίας γενικότερα στηρίζουν εμπράκτως το Μηχανοκίνητο Αθλητισμό, τη στιγμή που η υποστήριξη από την Τοπική Αυτοδιοίκηση είναι ιδιαίτερα δυναμική.  Όλοι οι Τοπικοί Φορείς διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στη διοργάνωση του αγώνα, από τη σκοπιά του Συν-Διοργανωτή.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ