Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

21ο Ράλλυ Φίλιππος – Νικητές οι Καραβασίλης – Καρλιώτης .....


Η καλή μέρα, λένε πως φαίνεται από το πρωί,  για τους Καραβασίλη – Καρλιώτης  φάνηκε  από το απόγευμα του Σαββάτου, όταν τερμάτισαν  το λευκό Honda Civic Type R στην πρώτη θέση της πρώτης ειδικής διαδρομής του αγώνα.  
Πρώτοι γενικής, πρώτοι F2, πρώτοι Α7 η «συγκομιδή» για τους Χαλκιδικιώτες.  
Τα 10 δευτερόλεπτα «μαξιλαράκι», μετά και το «Κουστοσχώρι 1» ήταν αρκετά για να αποσβέσουν την «επίθεση» που δέχθηκαν στο «Σέλι»  από τους τελικά δεύτερους γενικής Τζαμπάζη – Πολυζώη  με Mitsubishi Lancer Evo X. Τρίτοι στην γενική κατάταξη μετά από ένα «μουδιασμένο» ξεκίνημα οι Καρσανίδη- Τηλιόπουλος με VW Golf II. 
Τέταρτοι γενικής και δεύτεροι στην F2 οι Κουμποτής – Μαυροματίδης με Peugeot 106 S16 με τους νεαρούς πρωτοεμφανιζόμενους Δήμου – Ντίτορα να κάνουν έναν εκπληκτικό πρώτο αγώνα ράλλυ τερματίζοντας το Peugeot 106 S 16 στην 5η θέση γενικής, την 2η  στην Α6 και την 3η θέση στη  F2. Στην 6η θέση γενικής και 3η θέση στην Α6 τερμάτισαν οι Δημητρίου -  Δημητρίου με Peugeot 106 S16.
Στην κατηγορία Α7 στην 2η θέση τερμάτισαν οι Βαλαβάνης – Καπάρας με Honda Civic Type R ενώ στην 3η θέση οι Μπακιρτζόπουλος – Θωμόπουλος με Peugeot 206 RC.
Πιο δύσκολη για όλα τα πληρώματα αποδείχθηκε η ειδική διαδρομή «Σέλι» η οποία είναι ιδιαίτερα απαιτητική στα φρένα, καθώς είναι κατηφορική για 10+ χιλιόμετρα.  
Στα «τελειώματα» ήταν το σημείο όπου είχε έξοδο το αυτοκίνητο της οργάνωσης με το 0 στις πόρτες και πάνω στο οποίο «έπεσαν» οι Παυλίδης – Κυρλαγκίτση. Αποτέλεσμα,  να πάρει φωτιά το Citroen DS3 R3T Maxi και να μεταφερθεί το πλήρωμα στο Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας για καθαρά προληπτικούς λόγους χωρίς ιδιαίτερους τραυματισμούς. Παγίδα όμως αποδείχθηκε και για τους Τριχίδη – Τριχίδη ο  «Σέλι» οι οποίοι βγήκαν αλώβητοι από την κατεστραμμένη   Citroen Xsara VTS. Τέλος τον αγώνα δεν τερμάτισαν και οι Κωνσταντινίδης – Κωνσταντινίδης οι οποίοι εγκατέλειψαν μετά την 2η ειδική με προβλήματα στο κιβώτιο ταχυτήτων και τα φρένα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ