Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

GTCC 2015 .....


Το 2014 ολοκληρώθηκε και τυπικά με τις απονομές των επάθλων από την ΟΜΑΕ όπου βραβεύτηκαν οι διακριθέντες οδηγοί του GTCC. Ωστόσο “χρωστάμε” μία ενημέρωση για το τι μέλει γενέσθαι το 2015, το οποίο έγινε ακόμα πιο επιτακτικό τις τελευταίες ημέρες και τα πολλά τηλέφωνα από φίλους οδηγούς.
Στο τέλος του 2014 είχαμε την ενημέρωση από την Ομοσπονδία ότι σκόπευε για το 2015 να δημιουργήσει ένα θεσμό στο χώρο του time trial ο οποίος θα ήταν και το μοναδικό έπαθλο πλέον.    
Αναγνωρίζοντας την μέχρι τώρα προσφορά μας (και τους ευχαριστούμε γιαυτό) μας ζητήθηκε η γνώμη για την νέα διοργάνωση και στα πλαίσια του να βγει έγκαιρα ο νέος κανονισμός , αποστείλαμε γραπτώς (σε 7σέλιδο κείμενο) τις προτάσεις μας στα τέλη Δεκέμβρη 2014.
Στο επόμενο δίμηνο η αρμόδια επιτροπή μας παρουσίασε το κανονισμό και το πλάνο για τη νέα διοργάνωση αλλά διαπιστώσαμε ότι θα υπάρχουν πολλά προβλήματα στην εφαρμογή του και προσπαθήσαμε να τους μεταφέρουμε την εμπειρία μας στο χώρο, με αποτέλεσμα στο επόμενο διάστημα (μέχρι και τον Μάρτιο) να κάνουμε πολλά ραντεβού (πάνω από 5) με μέλη της επιτροπής αλλά και άλλα μέλη της Ομοσπονδίας.
Πριν από λίγες ημέρες είδαμε και εμείς τον τελικό κανονισμό του Circuit Battles στον οποίο είχαν συμπεριληφθεί (δυστυχώς) ελάχιστες από τις αλλαγές που είχαμε προτείνει.
Η άποψη του GTCC ήταν εξαρχής ότι θα μπορούσαμε να έχουμε ένα νέο θεσμό βασισμένο στην ήδη επιτυχημένη διοργάνωση, με κάποιες επιμέρους βελτιώσεις. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι κάναμε ότι μπορούσαμε για να συμβάλουμε σε αυτό και μέσα σε αυτό το πλαίσιο, πέρα από την προσπάθεια του καθένα μας, αποφασίσαμε για πρώτη φορά μετά από 9 συνεχόμενα χρόνια επιτυχημένων εκδηλώσεων-αγώνων να αναστείλουμε τους αγώνες GTCC.
Με αυτό τον τρόπο και όσο πιο έμπρακτα μπορούμε δείχνουμε ότι θέλουμε να επιτύχει ο νέος θεσμός, μή θέλοντας να σταθούμε ανταγωνιστικά απέναντι του συνεχίζοντας τους αγώνες του GTCC.
Ωστόσο δεν μπορούμε να κρύψουμε την απογοήτευση μας, ως προς το ύφος της νέας διοργάνωσης η οποία “φεύγει” από την φιλοσοφία του GTCC το οποίο ήθελε να φέρει τον ενθουσιώδη, ερασιτέχνη οδηγό στην πίστα με το μικρότερο δυνατόν κόστος.
Πριν κλείσουμε, θα θέλαμε να θυμίσουμε (για όσους μέχρι και σήμερα δεν μας ξέρουν) ποιο είναι το GTCC.
To Greek Track Championship of Clubs ξεκίνησε το 2005 με την ιδέα πολλών οργανωμένων club να κάνουμε ασφαλείς και κυρίως φθηνούς αγώνες για τα μέλη μας.
Έτσι από το 2006 ξεκινήσαμε, με την βοήθεια πολλών λεσχών, τους αγώνες οι οποίοι στην πορεία των χρόνων μεγάλωσαν, εξελίχτηκαν “έβγαλαν” οδηγούς, αλλά κυρίως χάραξαν νέα πρότυπα στην ασφάλεια στους αγώνες Time Trial και αποτέλεσαν σωστό και ασφαλές παράδειγμα για πολλούς αντίστοιχους αγώνες στην Ελλάδα. Συνολικά σε 9 συνεχόμενα χρόνια (2005-2014) το GTCC έκανε 46 αγώνες στους οποίους υπήρχαν συνολικά 3346 συμμετοχές.
Βρεθήκαμε σε πίστες καρτ (Αφίδναι, Βραχνέικα Πάτρας, Καλαμάτα), πίστες ταχύτητας (Μέγαρα, Τρίπολη) αλλά και σε αναβάσεις (Δημητσάνα) και Super ειδικές (SSS stage Acropolis – Κόρινθος). Όλα αυτά τα χρόνια ο βασικός άξονας των αγώνων του GTCC ήταν το κλίμα παρέας, ο “επαγγελματισμός” (δεν αναβάλαμε ποτέ προκηρυγμένο αγώνα), το μικρότερο δυνατό κόστος για τους αγωνιζόμενους, και οι αλλαγές στον κανονισμό πάντα μέσα από δημοκρατικές διαδικασίες και λαμβάνοντας υπόψιν τις γνώμες των οδηγών.
Όπως αναφέραμε ήδη για το 2015 δεν θα κάνουμε αγώνες  (ίσως 1-2 εφόσον υπάρξει ανάγκη και ζήτηση από τους οδηγούς) για να αφήσουμε να προχωρήσει ο νέος θεσμός της Ομοσπονδίας. Μπορεί να μην είναι της “φιλοσοφίας” μας, ωστόσο θα πρέπει να τηρήσουμε την δέσμευση μας, και να “αποσυρθούμε”.
Ευχαριστούμε όλα τα club, τους οδηγούς, τις λέσχες και τους χορηγούς που μας στήριξαν όλα τα προηγούμενα χρόνια και υποσχόμαστε θα συνεχίσουμε να είμαστε κοντά και να παρακολουθούμε τις εξελίξεις.

Το προεδρείο του GTCC

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

Αποκάλυψη OPEL FRONTERA ...

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.  Σήμερα, το ευρύχωρο compact SUV γιορτάζει την παγκόσμια πρεμιέρα του. Στην Κωνσταντινούπολη, ο CEO της Opel, Florian Huettl, μαζί με τους Mark Adams, Vice President Design, και Tobias A. Gubitz, Senior Vice President Product & Pricing, αποκάλυψαν το νέο Opel Frontera μπροστά σε διεθνές κοινό και σε εκπροσώπους του Ειδικού Τύπου. “Φέτος, γιορτάζουμε 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. 125 χρόνια, κατά τη διάρκεια των οποίων προχωράμε συνεχώς μπροστά, προσφέροντας καινοτόμες, πρακτικές και, κυρίως, προσβάσιμες σε όλους λύσεις κινητικότητας. Το ολοκαίνουργιο Opel Frontera αποτελεί μια ισχυρή έκφραση αυτού του οράματος. Εξαιρετικά ευέλικτο, ευρύχωρο και ηλεκτροκίνητο, το νέο μας SUV αναμένεται να κερδίσει τις εντυπώσεις και να προσελκύσει ένα ευρύ φάσμα πελατών” , δήλωσε ο CEO της Opel, Florian Huettl. Επιπλέον, η Γερμανική εταιρεία ανακοίνωσε ότι το νέο Opel Frontera θα είναι διαθέσι

Quadrifoglio Super Sport ...

Οι συλλεκτικές Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες που η μάρκα υποστηρίζει με συνέπεια από το 1923. Συνολικά μόνο 450 αυτοκίνητα θα διατεθούν σε ολόκληρο τον κόσμο, εκ των οποίων τα 275 θα είναι Giulia και τα 175 Stelvio. Η αποστολή τους δεν είναι άλλη από τη συνέχιση του σύγχρονου θρύλου που έχουν δημιουργήσει, μέσω της ανεπανάληπτης εμπειρίας που προσφέρουν στον οδηγό. Η τεχνολογία τους είναι κορυφαία σε κάθε τομέα, όπως αποδεικνύει εκτός των άλλων η χρήση ανθρακονημάτων στον κεντρικό άξονα μετάδοσης, το καπό, το πίσω σπόιλερ, την οροφή της Giulia και τα μαρσπιέ. Επιπρόσθετα, εκτεταμένη χρήση αλουμινίου έχει γίνει στον κινητήρα και την ανάρτηση με σκοπό το χαμηλό βάρος και την ιδανική κατανομή του.  Για τη διαφοροποίησή της, η σειρά Super Sport κοσμείται από πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι σε μαύρο αντί για λευκό φόντο, έχοντας επιπλέον καπάκια καθρεφτών με φινίρισμα ανθρακονήματος, σκούρες ζάντες -19” για την Giulia και 21” για τη Stelvio