Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

1η θέση για τα Volvo S60 - V60 ......


Τα Volvo S60 και V60 αναδείχθηκαν τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα στην κατηγορία τους, με άλλα λόγια τα μοντέλα με το μικρότερο αριθμό βλαβών, στην ετήσια Έκθεση Αξιοπιστίας της DEKRA για την εμπειρία χρήσης των αυτοκινήτων από τη στιγμή της αγορά τους ως καινούρια και μέχρι τα 50.000 χιλιόμετρα! Πρόκειται για την έκθεση που συντάσσει και παρουσιάζει κάθε χρόνο η DEKRA, ο έγκυρος γερμανικός οργανισμός παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών και η οποία βασίζεται σε συνολικό δείγμα 15 εκατομμυρίων οχημάτων! Πιο συγκεκριμένα, η έκθεση προέρχεται από τον αυτοκινητιστικό κλάδο της DEKRA, ο οποίος παρέχει υπηρεσίες στους τομείς της πιστοποίησης, των δοκιμών, της επιθεώρησης, της εκτίμησης αξίας ή ζημιών κλπ. Τα αποτελέσματα της έκθεσης προήλθαν από μία ενδελεχή έρευνα που κράτησε περισσότερο από δύο χρόνια. 


Είναι τέτοια η μεθοδολογία και η εμπειρία της DEKRA που στην ανάλυση – και κατά συνέπεια στην έκθεση – υπολογίστηκαν μόνο οι βλάβες εκείνες που οφείλονται ξεκάθαρα στο ίδιο το αυτοκίνητο και όχι σε πιθανή κακή χρήση, αμέλεια ή αβλεψία του οδηγού. Εμβαθύνοντας περισσότερο στη μεθοδολογία της DEKRA, για κάθε μοντέλο απαιτείται δείγμα τουλάχιστον 1.000 αυτοκινήτων ώστε τα αποτελέσματα να κριθούν αξιόπιστα και να συμπεριληφθούν στην έκθεση! Για το 2015 τα αυστηρά κριτήρια πληρούσαν 456 διαφορετικά μοντέλα, τα οποία και συμπεριλήφθηκαν στην έκθεση.


Κριτήριο κατάταξης είναι ο Δείκτης Βλαβών DEKRA ή DFI (DEKRA Fault Index). Εκφράζει το επί τοις εκατό ποσοστό αυτοκινήτων χωρίς βλάβη επί του συνόλου των αυτοκινήτων του συγκεκριμένου μοντέλου που πληρούσαν τα κριτήρια για να συμμετάσχουν στην έρευνα. Για τα S60 και V60 ο συγκεκριμένος δείκτης είχε τιμή 97,5 χαρίζοντας στα μοντέλα της Volvo την πρώτη θέση ανάμεσα σε 32 συνολικά διαφορετικά μοντέλα που διαγωνίσθηκαν στη συγκεκριμένη κατηγορία. Αξίζει να σημειωθεί ότι στην εφετινή Έκθεση οι δείκτες DFI των μοντέλων που σημείωσαν την καλύτερη επίδοση στις επιμέρους κατηγορίες σημείωσαν σημαντική διακύμανση, καθώς κυμάνθηκαν από 81,6 (μικρά βαν) έως 97,6 (μεγάλα οικογενειακά).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής