Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEA TOYOTA AVENSIS .....


Με στυλ, νέους κινητήρες και πρωτοποριακή τεχνολογία, το νέο Avensis στοχεύει να κάνει εύκολη τη ζωή των πελατών. Ανεξάρτητα από την έκδοση ή τον εξοπλισμό, είναι σχεδιασμένο για να παρέχει κύρος, αξιοπιστία, ασφάλεια και άνεση. Το Avensis σχεδιάζεται, εξελίσσεται και κατασκευάζεται στην Ευρώπη, ενώ πάνω από 1.711.800 Avensis εκπροσωπώντας τέσσερις γενιές έχουν κυκλοφορήσει στους Ευρωπαϊκούς δρόμους από τα τέλη του 1997 που λανσαρίστηκε. Ποιότητα, Αντοχή και Αξιοπιστία ήταν ανέκαθεν από τα ισχυρότερα ατού του Avensis. Το σημερινό μοντέλο λαμβάνει σταθερά υψηλή βαθμολογία στην κατηγορία D για τα συγκεκριμένα, ενώ το 2014 συγκέντρωσε το υψηλότερο σκορ στη Γερμανική Έρευνα για την Ικανοποίηση Ιδιοκτητών Οχημάτων J.D.Power. Αν και το Avensis κατά παράδοση προσέλκυσε ιδιώτες αγοραστές αλλά και την αγορά fleet, οι εταιρικοί πελάτες είναι αυτοί που διαμορφώνουν τη μεγαλύτερη βάση πωλήσεων. Ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις των ιδιωτών αγοραστών για μεγαλύτερο κύρος, πολυτέλεια και κομψότητα και τις επιθυμίες των εταιρικών χρηστών για πιο σπορ στυλ, δυναμισμό και φινέτσα, το νέο 2015 Avensis έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει σε όλους τους πελάτες του σημαντικές βελτιώσεις σε πέντε βασικούς τομείς:



Στυλ –νέα, πιο δυναμική εξωτερική σχεδίαση με μεγαλύτερο κύρος και τεχνολογία φώτων LED. Αντιληπτή Ποιότητα και Άνεση- αισθητική αναβάθμιση εσωτερικού, με προτεραιότητα στη βελτίωση της αντιληπτής ποιότητας, της άνεσης, των ταπετσαριών, του φινιρίσματος και των χρωματικών συνδυασμών, αλλά και των χαρακτηριστικών NVH. Ασφάλεια – ολοκληρωμένη αναβάθμιση συστημάτων ασφαλείας με στόχο τα 5 Αστέρια Euro NCAP. Έμφαση στην τεχνολογία ενεργητικής ασφάλειας με το λανσάρισμα του νέου συστήματος Toyota Safety Sense, που τοποθετείται στάνταρ σε όλη τη γκάμα. Εξοπλισμός και Σχέση Αξίας / Τιμής (Value for Money) – μία νέα, διαφοροποιημένη με μεγαλύτερη σαφήνεια δομή εκδόσεων με κορυφαίο στάνταρ εξοπλισμό και προηγμένη τεχνολογία όπως το σύστημα Toyota Touch 2 και μία οθόνη πολυμέσων 8". Οδηγική Απόλαυση και Λειτουργικό Κόστος – δύο νέοι diesel, χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε όλη τη γκάμα, μεγαλύτερα διαστήματα service και χαμηλότερο κόστος service και βελτιώσεις πλαισίου για βελτιωμένη οδηγική άνεση και συμπεριφορά.
Η Toyota εκτιμά ότι αυτές οι ολοκληρωμένες αναβαθμίσεις όχι μόνο θα αυξήσουν την πιστότητα στην υπάρχουσα βάση πελατών αλλά θα προσελκύσουν και νέους πελάτες που θα εντυπωσιαστούν από τη γενναιόδωρη προσφορά που αντιπροσωπεύει το νέο Avensis.



ΣΤΥΛ
Και οι δύο εκδόσεις του νέου Avensis - sedan και Touring Sports – έχουν αποκτήσει μία πιο χαρακτηριστική και δυναμική εμφάνιση.
Επεκτείνοντας το συνολικό μήκος του οχήματος κατά 40mm, το εμπρός τμήμα είναι μία τολμηρή, αξιόπιστη ερμηνεία της σχεδιαστικής γλώσσας Under Priority & Keen Look της Toyota. Το λογότυπο της Toyota είναι τοποθετημένο σε πιο περίοπτη θέση στην μικρότερη, δυναμικότερη μάσκα που φέρει μία χρωμιωμένη, διακοσμητική μπάρα ανάμεσα στις νέες μονάδες προβολέων LED. Οι προβολείς ενσωματώνουν φώτα ημέρας LED Daytime Running Lights (DRL), χαρίζοντας στο νέο Avensis ένα μοναδικό στοιχείο ταυτότητας. Ο διευρυμένος κάτω αεραγωγός καταλαμβάνει το κεντρικό τμήμα του προφυλακτήρα που είναι βαμμένο σε γυαλιστερό μαύρο. Η τοποθέτηση των κελυφών των προβολέων ομίχλης  στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα είναι ένα οπτικό τρικ που αυξάνει το πλάτος του οχήματος. Στο πλάι, ένα νέο διακοσμητικό μαρσπιέ δίνει μεγαλύτερη οριζόντια έμφαση στο προφίλ του οχήματος, για να χαμηλώσει οπτικά το κέντρο βάρους. Αυτό το κομψότερο προφίλ τονίζεται ακόμα περισσότερο με νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 17" και 18". Η σχεδίαση του πίσω τμήματος αποσκοπεί να δώσει έμφαση στο φαρδύ στήσιμο. Τα πίσω φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν τεχνολογία LED, χαρίζοντας στο νέο Avensis ένα high-tech στοιχείο ταυτότητας.

ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ & ΑΝΕΣΗ
Ένας από τους στόχους του νέου Avensis ήταν να διασφαλιστεί η άνεση και η ευκολία σε όλη τη γκάμα. Το κομψό και ανανεωμένο εσωτερικό συμβάλλει σημαντικά σε αυτό. Η αντιληπτή ποιότητα και τα χαρακτηριστικά NVH έχουν αναβαθμιστεί κατά ένα επίπεδο, ενώ η καμπίνα είναι εμφανώς ανανεωμένη με νέες ταπετσαρίες, φινιρίσματα και χρωματικούς συνδυασμούς. Το ταμπλό διαιρείται σε δύο βασικά τμήματα. Το κομψό, φαρδύ επάνω στοιχείο φιλοξενεί ένα πίνακα οργάνων με το στροφόμετρο και το ταχύμετρο αριστερά και δεξιά της μεγάλης, έγχρωμης οθόνης TFT πολλαπλών πληροφοριών 4.2" (από την έκδοση Mid).
Το κάτω τμήμα φιλοξενεί μία κεντρική κονσόλα που είναι ανεξάρτητη από το τούνελ της μετάδοσης και κυρίαρχο στοιχείο εκεί είναι μία έγχρωμη διεπαφή οθόνης αφής 8”. Ένα προσεκτικά σχεδιασμένο τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων ολοκληρώνουν το cockpit.  Η αίσθηση και η λειτουργία όλων των μοχλοδιακοπτών έχει βελτιωθεί, και η αντιληπτή ποιότητα έχει αναβαθμιστεί με τον προσεκτικό εναρμονισμό γραμματοσειρών και συμβόλων, αλλά και με τη μεγαλύτερη συνοχή του φωτισμού του φόντου. Τα chrome satin ένθετα στο ταμπλό οργάνων, το τιμόνι και οι μοχλοδιακόπτες στην κεντρική κονσόλα, οι αεραγωγοί και ο λεβιές ταχυτήτων έχουν πιο ελκυστική και ποιοτική εμφάνιση. Με πλήρη περιγραφή στο κεφάλαιο 'Εξοπλισμός και Σχέση Αξίας / Τιμής', μία νέα σειρά πιο ελκυστικού εξοπλισμού εσωτερικού περιλαμβάνει υφασμάτινη και  Alcantara ταπετσαρία καθισμάτων και ένα νέο χρωματικό συνδυασμό Dual Ambient που προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα να επιλέξουν Terracotta ή Light Grey για το φινίρισμα εσωτερικού.
Η πιο ελκυστική και πολυτελής, ποιοτική καμπίνα του νέου Avensis βελτιώνεται με μία νέα σχεδίαση καθισμάτων που είναι ιδανική για ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Το μέγεθος των πλατών των καθισμάτων έχει αυξηθεί και τα μαξιλάρια τους έχουν ανασχεδιαστεί, συνδυάζοντας πρόσθετη στήριξη κορμού και ώμων. Το πλέγμα ανάρτησης του καθίσματος έχει ανασχεδιαστεί για βελτίωση της κατανομής πίεσης και μείωση της κόπωσης στα μακρινά ταξίδια. Η γωνία του μαξιλαριού έχει αυξηθεί για να προσφέρει καλύτερη υποστήριξη μηρού ενώ τα πλαϊνά μαξιλάρια της έδρας έχουν νέο σχήμα για βελτιωμένη πλευρική στήριξη.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα