Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιβιώνει ο Σερδερίδης .....


Συνεχίζει απτόητος την πορεία του προς τον τερματισμό και τους πρώτους βαθμούς της κατηγορίας WRC2 ο Ιορδάνης Σερδερίδης. Κατάφερε να ολοκληρώσει με επιτυχία τις ειδικές διαδρομές του δεύτερου σκέλους και έκανε ακόμη ένα βήμα προς την επίτευξη του στόχου του. Το Σάββατο αποδείχτηκε η σκληρότερη ημέρα για τους συμμετέχοντες της δεύτερης τη τάξει κατηγορίας του WRC αφού σημαδεύτηκε από πολλές εγκαταλείψεις. Ο συμπατριώτης μας τις εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και κατάφερε να οδηγήσει την Citroen DS3 R5 στην 8η θέση του WRC2 και στην 16η θέση της γενικής κατάταξης. 


«Είμαστε πολύ ικανοποιημένοι με τον ρυθμό μας και με το μέχρι στιγμής αποτέλεσμα. Κάναμε ένα λάθος στην δεύτερη ειδική της ημέρας το οποίο μας κόστισε πάνω από 2 λεπτά. Σε εκείνο το σημείο χάσαμε και την όπισθεν» δήλωσε ο Καβαλιώτης οδηγός και συμπλήρωσε: 
 «Όλα μέχρι στιγμής βαίνουν καλώς και σύμφωνα με το σχέδιο μας. Θα χρειαστεί να προσπαθήσουμε πολύ για να κρατήσουμε πίσω μας τον Stéphane Lefebvre που αγωνίζεται με ίδιο αυτοκίνητο.  Η Κυριακή περιλαμβάνει μία μεγάλη ειδική 56 χιλιομέτρων η οποία είναι πρόκληση για εμάς. Ελπίζουμε για το καλύτερο». Ο περσινός πρωταθλητή Nasser Al Attiyah με Ford Fiesta RRC πέρασε στην πρώτη θέση της κατηγορίας WRC2 εκμεταλλευόμενος την εγκατάλειψη του Ουκρανού Yurii Protasov με ίδιο αυτοκίνητο.
Μόλις 3 ειδικές διαδρομές περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα της τελευταίας ημέρας του αγώνα με τα 56 χιλιόμετρα της ειδικής Guanajuatito που διεξάγεται το πρωί να είναι τα πιο σημαντικά στην τελική διαμόρφωση του αποτελέσματος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ