Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στους βαθμούς ο Σερδερίδης .....


Δεν έκρυβε απρόοπτα η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικού για τον Ιορδάνη Σερδερίδη. Ο Καβαλιώτης οδηγός παρέμεινε πιστός στην στρατηγική που χάραξε με τον συνοδηγό του και απέφυγε τις υπερβολές, τερματίζοντας το σκέλος στην 9η θέση της κατηγορίας WRC2. Παράλληλα, ανέβηκε αρκετές θέσεις στη γενική κατάταξη λόγω και των πολλών αποχωρήσεων. «Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος από την αρχή του αγώνα και είναι ο τερματισμός στους βαθμούς. Οι ειδικές κρύβουν παγίδες και πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί ώστε να αποφύγουμε την εγκατάλειψη. Θέλω να αποκτώ ειδική προς ειδική περισσότερη αυτοπεποίθηση και να βελτιώνω την ταχύτητα μου, χωρίς να υποπέσω σε κάποιο λάθος.» δήλωσε ο Έλληνας εκπρόσωπος μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ. Οι συμμετέχοντες του WRC2 δεν αγωνίστηκαν στις δύο πρώτες ειδικές λόγω ατυχήματος ενός αγωνιζόμενου που εκκινούσε νωρίτερα. Ο Σερδερίδης ανέβασε τον ρυθμό του σταδιακά κατά τη διάρκεια της ημέρας με καλύτερή του επίδοση τον 7ο χρόνο στην κατηγορία στην τελευταία ειδική του σκέλους:


«Δυσκολευτήκαμε πολύ στην μεγάλη ειδική της ημέρας την El Chocolate. Χάσαμε προσωρινά τον έλεγχο του αυτοκινήτου κάνοντας τετ-α-κε κι αυτό μας κόστισε περίπου 30 δευτερόλεπτα. Κατά τα άλλα δεν αντιμετωπίσαμε σοβαρά προβλήματα. Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό όπως και το setup που επιλέξαμε. Πιέσαμε περισσότερο στις τελευταίες ειδικές». Στην κατηγορία WRC2 προηγείται ο Ουκρανός Yurii Protasov με Ford Fiesta RRC ακολουθούμενος από τον περσινό πρωταθλητή Nasser Al Attiyah με ίδιο αυτοκίνητο, σε έναν αγώνα που τα αυτοκίνητα προδιαγραφών RRC έχουν σαφές προβάδισμα σε σχέση με τα R5, όπως αυτό που οδηγεί ο Σερδερίδης.
165 αγωνιστικά χιλιόμετρα περιλαμβάνουν οι 8 ειδικές διαδρομές του Σαββάτου, που αποτελεί την δυσκολότερη ημέρα του αγώνα. Οι ειδικές χαρακτηρίζονται γρήγορες, με λιγότερα πονηρά, σε σχέση με την Παρασκευή, σημεία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024 ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθείστις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Απ