Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πριν τη "Μάχη" .....


Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν σήμερα οι επίσημες δοκιμές της εναρκτήριας ανάβασης της χρονιάς, της  ιστορικής Ριτσώνας. Οι καθυστερήσεις ήταν ελάχιστες καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, με αποτέλεσμα να διεξαχθούν και τα τρία προγραμματισμένα σκέλη. Ο καιρός ήταν σύμμαχος, καθώς από το πρωί ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του.
Στο τρίτο σκέλος των δοκιμών, στην Ομάδα Α ταχύτερος ήταν ο Παναγιώτης Λιώρης (Ford Escort WRC), με τους Μανώλη Πιτσάκη (Hyundai Accent WRC) και Γιώργο Αναδιώτη (Renault Clio Sport) να ακολουθούν. 
Να σημειωθεί πως ο Μιχάλης Ευθυμίου που πέτυχε την καλύτερη επίδοση στα δύο πρώτα σκέλη δεν εκκίνησε στο τρίτο.
Στην Ομάδα Ν, ο Διαμαντής Τζαμπάζης με το Lancer 10ης γενιάς ήταν ταχύτερος και σε αυτό το σκέλος. Οι Κώστας Καραθανάσης (Opel Astra) και Νικόλαος Ντούρας (Peugeot 206 RC) ακολούθησαν. Και σε αυτή την ομάδα, ο Πάνος Κύρκος δεν εκκίνησε στο τρίτο σκέλος. Να τονιστεί πως στο δεύτερο σκέλος, ο οδηγός είχε τετ-α-κε που του κόστισε χρόνο.
Στην Ομάδα Ε, οι Διονύσης Τροβάς (BMW M3), Γιώργος Πολίτης (Citroen AX Maxi) και Τρύφωνας Χασάπης (Citroen AX Maxi Evo 2) ήταν οι τρεις ταχύτεροι, εκμεταλλευόμενοι και την απουσία αρκετών οδηγών που επέλεξαν να μη συμμετάσχουν στο τρίτο σκέλος.
Για άλλο ένα σκέλος, στην κατηγορία 2 των Ιστορικών, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort RS MKI 1600) έδειξε …ανίκητος, ενώ στην κατηγορία 3, Δημήτρης Οικονόμου με Volkswagen Golf GTi σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο. Στα ατμοσφαιρικά της Formula Saloon, ο Εμμανουήλ Καμπάς με Toyota MR2 ήταν ταχύτερος, ενώ στα Turbo ο Γιώργος Κωνσταντακόπουλος με Mitsubishi Lancer Evo VIII πέτυχε την καλύτερη επίδοση. 
Μηχανικά προβλήματα ανάγκασαν τους Ευθύμιο Χριστοδούλου και Γιώργο Ντέκα να εγκαταλείψουν την προσπάθειά τους.
Αύριο ο αγώνας ξεκινάει στις 10.30 και περιλαμβάνει δύο σκέλη. 

Σας περιμένουμε στο βουνό!

Αναλυτικά αποτελέσματα μπορείτε να βρείτε στο www.omae-epa-live.gr

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ