Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ .....


Στην Ραδιοφωνική εκπομπή του κυρίου Φωτεινέλη (σ.σ. Auto Sprint Live), την Τετάρτη 10 Σεπτεμβρίου, δυστυχώς ο καλεσμένος συνομιλητής του και Πρόεδρος του ΣΟΑΒΕ, κος Σ. Μαυροματίδης, πέραν των όσων είπε και λασπολόγησε τον Πρόεδρο της ΟΜΑΕ, έβγαλε «χολή» και για τον κ. Νίκο Παπασταθόπουλο. 
Διευθυντή της Ομοσπονδίας, μέλος του Δ.Σ. αλλά πάνω από όλα, ιδρυτικό μέλος του ΑΣΦΑ.
Επιπλέον με σοβαρές λεκτικές επιθέσεις, μας χαρακτήρισε, ως σωματεία που «διοικούν» (όπως τόνισε), ότι «φτιαχτήκαμε» σε μια νύχτα. Ενώ φυσικά, δεν γνωρίζει για το έργο μας.
Όπως καταλαβαίνεται λοιπόν, η ενόχληση είναι μεγάλη, αφού η λασπολογία δεν έχει όρια.
Ας ενημερωθεί επιτέλους, ο κατά τα άλλα Πρόεδρος του ΣΟΑΑΒΕ, ότι το ΑΣΦΑ ιδρύθηκε το 2001 με 1ο Πρόεδρο τον κύριο Φίλιππο Αντωνιάδη - Ιστορικό πρόεδρο του ΣΟΑΑ.
Συμπερασματικά λοιπόν,  δεν είμαστε «χθεσινό» σωματείο, όπως μας χαρακτήρισε. Επιπλέον αν θέλει τόσο πολύ να μάθει για την δράση του σωματείου μας, ας ανατρέξει στην Ιστορία. 
Εκεί, σίγουρα θα διαπιστώσει ότι, το ΑΣΦΑ μαζί με το ΥΠΕΡΕΙΩΝ, το ΑΣΣΟΑΑ, το ΑΡΤΕΜΙΣ και άλλα  σωματεία,  στήριζαν την ΕΛΛΟΑΜ και τους Αγώνες της.
Άρα όπως όλοι καταλαβαίνουμε, ήμασταν το κόκκινο πανί για την τότε διοίκηση της ΕΛΠΑ και τα Πρωταθλήματα της.
Ουσιαστικά όμως, αυτά τα σωματεία που αμφισβητεί ο κος Μαυροματίδης, είναι οι πρωτεργάτες στο να ενταχθεί επιτέλους ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός στον Αθλητικό Νόμο.
Σε μια εποχή που κυβερνούσε η ΕΛΠΑ και που πολλά σωματεία όπως και ο ΣΟΑΑΒΕ «έγλυφαν» την ΕΛΠΑ, τα μέλη τους «κοσμούσαν» τις καρέκλες της τότε διοίκησης. Ποιας διοίκησης; 
Εκείνης που από σωρεία λαθών σε βάθος χρόνων, φτάσαμε το 2012, και «ξεμείναμε» από Ασφαλιστήριο συμβόλαιο, ενώ το αμφίβολο μέλλον των Ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου βγήκε στην επιφάνεια.
Δεν θα αναφερθούμε άλλο στην Ιστορία. 
Όποιος θέλει ας ανοίξει τα κιτάπια του να μάθει. Το σίγουρο είναι ότι στις πρόσφατες εκλογές της Ομοσπονδίας, δεν ψήφισαν μόνο τα 3, 4, σωματεία με κοινή πορεία ετών, αλλά το σύνολο των Ελληνικών Σωματείων του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού. 
Και τα οποία, έβγαλαν απόφαση μέσω της κάλπης. Προτωφανές για την Ιστορία των Ελληνικών Αγώνων. Ίσως η απόφαση να ενοχλεί μερικούς, οφείλουμε όμως όλοι, να την σεβαστούμε.
Κλείνοντας λοιπόν,  ελπίζουμε ότι το όλο θέμα που έχει δημιουργηθεί, να είναι απλά μια μάχη για «θεσμική καρέκλα» και όχι μια παρακίνηση από άλλες δυνάμεις της μειοψηφίας. Διότι αν ισχύει η δεύτερη περίπτωση, τότε θα ήταν κρίμα, ο εκπρόσωπος των οδηγών στην Βόρειο Ελλάδα να βρίσκεται υπό τις εντολές προσώπων και προσωπικών συμφερόντων και όχι υπό τις εντολές των οδηγών.
Η αίσθηση μας είναι, ότι θα έπρεπε ο ΣΟΑΑΒΕ ως το «μάτι» των Οδηγών στον Βορρά, να ασχοληθεί πιο εντατικά με τα προβλήματα της τοπικής κοινωνίας. 
Να θέσει προτάσεις αντιμετώπισης σε προβληματισμούς, όπως για παράδειγμα, γιατί το Ραλλυ Δ.Ε.Θ. να έχει μόνο 36 συμμετοχές (με σημαντική συνεισφορά από τον Νότο;) αλλά και σε άλλα, ίσως σοβαρότερα, θέματα. 
Και φυσικά επουδενί, να θέτει απόψεις για το πώς πρέπει να διοικηθεί μια Ομοσπονδία. Αλήθεια, στην εποχή της ΕΛΠΑ, όταν είχε «καρέκλα παρά τον πρόεδρο», είχε άποψη περί διοίκησης του Αθλήματος; Σήμερα ο οποιοσδήποτε, μπορεί να την έχει μέσα από το Σωματείο του.

Κύριοι, είναι γεγονός ότι διανύουμε την περίοδο επέλασης της ασημαντότητας. Σοφό θα ήταν λοιπόν, να αναλογιστεί ο καθένας μας πόσο μπορεί να προσφέρει στο Άθλημα, ώστε να έχουμε και στο μέλλον.

Με τιμή,

Ο Πρόεδρος
Βασίλειος Αναγνωστόπουλος.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ