Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

47ο Rally Δ.Ε.Θ. ......


93 αγωνιστικά χιλιόμετρα μοιρασμένα σε 5 ειδικές διαδρομές συγκροτούν τον πιο απολαυστικό αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ραλλύ για το 2014. Έναν αγώνα αυτού του μεγέθους επέλεξε να διοργανώσει φέτος ο Α.Ο.Θ., προσφέροντας σε δύσκολους καιρούς την μεγαλύτερη απόδοση σε αδρεναλίνη και θέαμα.
Θέαμα το οποίο αρχίζει το Σάββατο όταν στις 15.48 ακουστεί το πρώτο κροτάλισμα στην πρώτη και τελευταία ειδική του αγώνα. Το «Λιβάδι», μήκους 7,35 χλμ., είναι η πιο κοντινή ειδική διαδρομή στην Θεσσαλονίκη, ανηφορική, με ήπιες κλίσεις, που δίνει την δυνατότητα στον θεατή να δει μεγάλα κομμάτια και να ακούσει ήχο. Ευνοεί τα δυνατά αυτοκίνητα και τους μελετηρούς οδηγούς. Με πάνω από 100 km μέση ωριαία ταχύτητα, αποτελεί μια σίγουρη θεαματική επιλογή. 
Η συνέχεια δίνεται στην ειδική διαδρομή «Παλαιόχωρα - Αρναία» μήκους 27,80 χλμ. Πρόκειται για το άθροισμα των ειδικών διαδρομών «Παλαιόχωρα» και «Ταξιάρχη». Ως την διασταύρωση για Ταξιάρχη εξελίσσεται γρήγορη με νέο σχετικά οδόστρωμα και ομαλή ανάβαση. Στην συνέχεια γίνεται αρχικά κατηφορική με ήπιες κλήσεις, ενώ στα τελευταία 6 χλμ. κλειστή με μεγάλη ποικιλία στροφών, πολύ τεχνική, απαιτητική σε φρένα και ελαστικά. 
Ακολουθεί service και διανυκτέρευση στην Αρναία όπου θα βρίσκεται και το Service Park.
Η Κυριακή με 58 αγωνιστικά χιλιόμετρα πρόκειται να δώσει την απόλυτη αγωνιστική εμπειρία σε πληρώματα, service και θεατές. Πρώτη ειδική αυτή του «Χολομώντα» των 22,78 χλμ., η οποία δεν είναι άλλη από τον παλιό θρυλικό μεγάλο Χολομώντα, από το Παλαιόκαστρο μέχρι την Αρναία. Τα πληρώματα ολοκληρώνουν την προσπάθεια τους μετά τις ειδικές διαδρομές «Παλαιόχωρα – Αρναία ΙΙ» και «Λιβάδι ΙΙ» τερματίζοντας στη Νότια Πύλη της Δ.Ε.Θ. 
Το 47ο Ράλλυ Δ.Ε.Θ. είναι προ πυλών. Μείνετε συντονισμένοι στο www.aoth.gr, κι απολαύστε το συνειδητά με όποιον τρόπο μπορείτε.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ