Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ανασκόπηση 2ου Σκέλους .....


Ο ασφάλτινος αγώνας του 13ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις ολοκληρώθηκε με τους «Lucky»-Fabrizia Pons να επικρατούν του ανταγωνισμού και να οδηγούν την Lancia 037 στη νίκη. 
Ο Ιταλός έδωσε ενδιαφέρουσες μάχες με τους συμπατριώτες του Enrico Brazzoli-Maurizio Barone στο τιμόνι της έτερης Lancia 037, αφού μοιράστηκαν την 1η θέση στις 4 από τις 5 ειδικές διαδρομές της ημέρας. Στην Ε.Δ.3 -1η της 2ης ημέρας- Χάνι Ζαγγανά 1, ο «Lucky» έχασε πολύτιμο χρόνο εξαιτίας ενός τετ-α-κε, με αποτέλεσμα να πέσει στη 2η θέση. 
Ο Brazzoli, ο οποίος σημείωσε τους ταχύτερους χρόνους στις 2 από τις 3 πρώτες Ε.Δ. του 2ου Σκέλους είχε μία μικρή έξοδο στην Ε.Δ.6, Παύλιανη 2 που του κόστισε σε χρόνο και εν τέλει τον απομάκρυνε από τη νίκη. 
Ωστόσο, οι βαθμοί της 2ης θέσης μπορεί να αποδειχθούν πολύτιμοι στο δρόμο της κατάκτησης του ευρωπαϊκού τίτλου στην κατηγορία 4. Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε, όπως και την προηγούμενη μέρα, ένα ακόμη πλήρωμα από την Ιταλία οι Lucio da Zanche-Giulio Oberti με Porsche 911 Carrera RS, οι οποίοι αν και πιο πίσω σε χρόνο κατάφεραν να ανταγωνιστούν τους συμπατριώτες τους, κερδίζοντας μάλιστα μια Ε.Δ., και άφησαν πίσω τους υπόλοιπους συνδυασμούς.


Στην πρώτη θέση της ελληνικής κατάταξης βρέθηκαν οι Αντρέας Καροτσιέρης-Λεωνίδας Μαχαίρας με Porsche 911 ύστερα από μεγάλες μάχες με τους Ελευθέριο Μανδρούκα-Νίκο Τσάδαρη με ίδιο αυτοκίνητο. Οι περσινοί Πρωταθλητές Ιστορικών αντιμετώπιζαν πρόβλημα με τον κινητήρα της 911, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν στην τελευταία Ε.Δ. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Αντώνης Γιοβάς-Κωνσταντίνος Γρηγοριάδης με Audi 80, πραγματοποιώντας έναν πολύ καλό αγώνα, ενώ την πρώτη τριάδα συμπλήρωσαν οι Αλέξανδρος Χριστοδούλου- Αλέξανδρος Βαΐτσος Nissan 240 RS. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι νικητές του 1ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις το 2002, Κωνσταντίνος Αποστόλου-Παναγιώτης Κουτσίκος τερμάτισαν στην 4η θέση με VW Golf Gti, ύστερα από πολύ καλή επίδοση. 
Η ατυχία των Βασίλη και Γιάννη Βελάνη συνεχίστηκε και στο 2ο Σκέλος, αφού ενώ ξεκίνησαν τη σημερινή μέρα με Catching Up (κανονισμός σύμφωνα με τον οποίο οι εγκαταλείψαντες της προηγούμενης ημέρας παίρνουν το χρόνο του τελευταίου της κατηγορίας τους με επιπλέον 60 δλ. ποινή), στο Χάνι Ζαγγανά 2 εγκατέλειψαν λόγω προβλήματος στον κινητήρα. 
Υπενθυμίζουμε ότι σήμερα οι: Myrsell-Juntilla, Καροτσιέρης-Μαχαίρας, Γιαμαλάκης-Σάμιος και Λάμπρου-Κόλλιας θα συμμετάσχουν στο χωμάτινο σκέλος με διαφορετικό αυτοκίνητο, ενώ στη λίστα εκκίνησης θα προστεθούν και οι «χωμάτινοι» Βαζάκας-Ιγγλέσης, Ράζης-Μωραΐτης, Παραπέρας-Τσιγκόπουλος και Τσοπανάκης-Λιγκίνος. 
Τα πληρώματα σήμερα, Κυριακή 8 Ιουνίου, θα αναμετρηθούν στο χωμάτινο αυτή τη φορά τρίτο και τελευταίο Σκέλος, το οποίο περιλαμβάνει συνολικά 4 Ε.Δ. (Βωξίτες 1 – 09:13, Δροσοχώρι 1 – 10:26, Βωξίτες 2 – 12:19, Δροσοχώρι 2 – 13:32).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Νέο Δ.Σ. στην ΑΛΜΑ Αιγίου ...

Μετά τις εκλογές που πραγματοποιήθηκαν στις 21/4/2024, το αθλητικό σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού ΑΛΜΑ Αιγίου ανακοινώνει τη σύσταση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. Η νέα διοικητική ομάδα διαμορφώνεται ως εξής: Πρόεδρος: Μπουροθανασόπουλος Χαράλαμπος Αντιπρόεδρος: Σωτηρόπουλος Νικόλαος Γραμματέας: Τσερετζούλιας Θεοφάνης Ταμίας: Σουφλής Στάικος Μέλη: Λύρος Νικόλαος, Γκουλεμάνης Κωνσταντίνος, Δημουλάς Ανδρέας Η αποστολή του νέου Προέδρου και του Διοικητικού Συμβουλίου για την επόμενη διετία είναι να αναλάβουν τη διοργάνωση των αγώνων που ορίζονται από την ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού, ΟΜΑΕ. Φέτος για το 2024, στο σωματείο του Αιγίου ανατέθηκαν τρεις μεγάλες διοργανώσεις. Η επιτυχημένη  SEAJETS Ανάβαση Αρχαίας Αιγείρας τον περασμένο Μάρτιο, η οποία είχε μεγάλη απήχηση και προβολή για την περιοχή. Ο επόμενος αγώνας είναι 1 και 2 Ιουνίου το καθιερωμένο 11ο Rally Sprint Αιγίου που προσμετρά στο κύπελλο αυτοκινήτων και στο πρωτάθλημα ιστορικών. Μία διοργάνωση στολίδι για την μηχα