Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μετά το 1ο Σκέλος .....


COMMENTS

1 "LUCKY"- PONS Fabricia LANCIA RALLY 037 1983
«Ποτέ δεν μπορείς να πεις με σιγουριά έπειτα από δύο ειδικές, εάν μπορείς να κερδίσεις τον αγώνα ή όχι. Κάτι που μπορεί να κάνεις μέσα στην ειδική, μπορεί να σε οδηγήσει εκτός δρόμου, σε κλατάρισμα ή σε ζημιά του αυτοκινήτου.»

2 MYRSELL Mats - JUNTILLA Esko PORSCHE 911 RSR 1974
«Σημειώσαμε καλύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα της Αμφίκλειας. Τα πήγαμε καλά. Πίεσα πολύ, αλλά ο Wagner που έχει το ίδιο αυτοκίνητο έκανε καλύτερο χρόνο.»

3 WAGNER Karl - ZAUNER Gerda PORSCHE 911 SC 1976
«Η Αμφίκλεια 2 ήταν καλύτερη για μας.» 

10 JOHNSEN Anders - JOHNSEN Ingrid PORSCHE CARRERA RSR 1974
«Μετά την 1η ε.δ., πήρα λάθος δρόμο. Τα φρένα ζεστάθηκαν. Στο δεύτερο πέρασμα της Αμφίκλειας μου κόλλησε το γκάζι μέσα στην ειδική.»

22 MEKLER Laszlo - MEKLER-MIKO ALFA ROMEO GIULIA SPRINT 1966
«Οι ειδικές ήταν ωραίες. Το διασκέδασα πολύ.» 

30 NORRGARD Sverre - MANTYLA Janne BMW 2002 ti 1969
«Κανένα πρόβλημα δεν είχα, εκτός του ότι στην Αμφίκλειας 2 έκανε ζέστη.»

32 PARTANEN Henrikki - PARTANEN Aaro DATSUN 1600 SSS 1972
«Στη 2η ειδική πίεσα πολύ. Ένιωσα σαν να οδήγησα στο 110%. Δεν είχα κανένα πρόβλημα και ήταν μια ωραία ειδική.»

29 BIRLIRAKIS Vaggelis - MOURTZOUKOS Giorgos BMW 2002 ti 1969
«Στην Αμφίκλεια 2 είχα πρόβλημα με το συμπλέκτη.»

5 MANDROUKAS Eleftherios - TSADARIS Nikos PORSCHE 911 RSR 1976
«Εξαιτίας του προβλήματος με τις ζώνες, εκκινήσαμε πολύ αργότερα, ενώ κανονικά θα εκκινούσαμε από την 5η θέση. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις είναι μία βαριά οργάνωση και ξεκινάς με πίεση και απώλειες. Το αυτοκίνητο λόγω διαφοράς υψομέτρου έχανε ιπποδύναμη όσο ανεβαίναμε και κάποια στιγμή έκαιγε λάδια με αποτέλεσμα να  δημιουργηθούν αναθυμιάσεις. Το αυτοκίνητο είναι δυσκολοδήγητο και περιμένουμε με ανυπομονησία το χώμα, γιατί πιστεύουμε ότι θα τα πάμε καλά.»

7 KAROTSIERIS Andreas - MACHERAS Leonidas PORSCHE 911 RS 1973
«Ήταν ένας καλός αγώνας με πολύ ωραία διαδρομή, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, εκτός από κάποια γλιστερά κομμάτια του δρόμου, αλλά αυτό είναι το ράλλυ. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη σημερινή ημέρα, αν και το προτιμώ το χώμα περισσότερο.»

24 VITOGIANNIS Kyriakos-KASTRIOTIS Dimitris FORD ESCORT RS2000 1970 
«Στο δεύτερο πέρασμα της Αμφίκλειας τα πήγα καλύτερα σε σχέση με το πρώτο.»

26 GIOVAS Antonis - GRIGORIADIS Kostantinos Audi 80 GT 1970
«Παρότι δεν είχαμε δυνατό αυτοκίνητο, είμαστε ικανοποιημένοι. Στην Αμφίκλεια 2 ήμασταν καλύτεροι, δεν αντιμετωπίσαμε ούτε μηχανικό πρόβλημα ούτε ολισθηρότητας του δρόμου.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο «Lucky» σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στην Αμφίκλεια 2 και τον ακολουθούν οι Brazzol και Da Zanche. Στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων ο Καροτσιέρης όντας ταχύτερος και στις δύο ειδικές διαδρομές προηγείται του Μανδρούκα 9,7 δλ., ενώ στην 3η θέση ακολουθεί ο Γιοβάς. 
Ο Βελάνης εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Τεχνητή Νοημοσύνη ...

Στο μέλλον, τα ψηφιακά προϊόντα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (ΤΝ ή AI) θα διαδραματίσουν καθοριστικό ρόλο για τον Όμιλο Volkswagen. Οι νέες εφαρμογές infotainment και πλοήγησης, η υψηλής απόδοσης αναγνώριση ομιλίας, οι εκτεταμένες λειτουργίες του αυτοκινήτου και η μεγάλη ενσωμάτωση των ψηφιακών συστημάτων σε αυτό θα εξασφαλίζουν σημαντικά οφέλη για τους πελάτες, βελτιώνοντας την εμπειρία από το προϊόν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η Volkswagen έχει δημιουργήσει ένα εξειδικευμένο «Εργαστήριο Τεχνητής Νοημοσύνης» (AI Lab). Η εταιρεία αυτή θα λειτουργεί ως ένα παγκοσμίως δικτυωμένο κέντρο ικανοτήτων και εκκολαπτήριο ιδεών. Το AI Lab θα εντοπίζει νέες ιδέες προϊόντων για τον Όμιλο Volkswagen και θα τις συντονίζει εντός του Ομίλου. Όσο οι ανάγκες θα αυξάνονται θα υπάρχει συνεργασία με τον τομέα τεχνολογίας στην Ευρώπη, την Κίνα και τη Βόρεια Αμερική. Υιοθετώντας αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Volkswagen σκοπεύει να απλοποιήσει τη συνεργασία με τις εταιρείες τεχνολογίας με σκοπ