Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Απάντηση επί προσωπικού στον κ.Ζάχο

Αγαπητέ κ.Ζάχο,

Με έκπληξη διάβασα μία δημοσίευση σας στον ιστότοπο «Kόκκινη Σημαία» η οποία,  εκτός του γενικού παραληρήματος αναφέρεται απαξιωτικά τόσο στην Επιτροπή Ραλλύ της ΕΠΑ όσο και προσωπικά σε εμένα σαν «κ. Λώρη». 
Πρώτα απ’ όλα κ.Ζάχο, όπως εσείς και οι κ.κ. Χαλιβελάκης-Φατούρος-Πασσαλή-Αρναούτης-Χατζηπαναγιώτου-Μιχελακάκης κ.α. έχω και εγώ επίθετο και αν δεν το θυμόσασταν ας ψάχνατε να το βρείτε. Είναι γραμμένο παντού από το 1981 και μετά!!! 
Συνεχίζοντας, θα ήθελα να σας κάνω γνωστό ότι ασχολούμαι με τους αγώνες από το 1969, συμμετέχω από το 1981 και είμαι μέλος επιτροπών της ΕΘΕΑ (τότε) και ΕΠΑ (πρόσφατα) από το 1992 και μετά. Ως εκ τούτου, η όποια θητεία μου στα δεξιά «ακριβά» μπάκετ δεν ήταν το εισιτήριο μου για την θέση που αυτήν την στιγμή κατέχω, αλλά οι γνώσεις μου και η επιθυμία μου να προφέρω έργο ανιδιοτελώς, λέξη που μάλλον δεν υπάρχει στο φτωχό λεξιλόγιο σας. 
Με το ίδιο σκεπτικό, έχουν επιλεγεί και επανδρώσει θέσεις επιτροπών κατά καιρούς και πολλοί άλλοι αγωνιζόμενοι, όπως οι κ.κ. «Ιαβέρης», Σ. Μπέλας, Μ. Τσαούσογλου, Ν. Μουζάκης, Β. Αναγνωστόπουλος. Σας πείραξε και αυτό κ. Ζάχο;  
Που την βρήκαν άραγε την εμπειρία όλοι αυτοί;
Κρίνετε εσείς κ.Ζάχο τα εφόδια και τις ικανότητες ανθρώπων όπως εμένα, όσο αφορά τις Οργανωτικές γνώσεις, την στιγμή που οι δικές σας βρίσκονται πολύ κάτω από την αποδεκτή βάση; 
Εσείς μιλάτε για γνώσεις Οργάνωσης αγώνων, όταν όλοι (αγωνιζόμενοι και ΕΠΑ) πολύ πρόσφατα (Μαύρο Ρόδο 2013) ζήσαμε μία ταλαιπωρία τετραπλής αλλαγής τόπου εκτέλεσης και αλλαγής ημερομηνίας του αγώνα; 
Μάλλον όλοι οι εμπλεκόμενοι, μετανιώσαμε που σας αποτρέψαμε να κάνετε τον αγώνα στο Ποικίλο Όρος, διότι αυτό θα σήμαινε το τέλος της ιστορικής Λέσχης Α.Λ.Α. 
Μίας ιστορικής Λέσχης, που πριν από κάποια χρόνια αναλάβατε και ακόμη και η πρώην Πρόεδρος κ.Κ. Κυρίτση πρόσφατα και κατ’ ιδίαν μου είπε, ότι ντρέπεται γι’ αυτήν την κατάντια.
Εδώ, δεν θα φοβηθώ να αναφέρω, (για όσους δεν το γνωρίζουν) ότι η ΑΛΑ, όταν είδε «τα σκούρα» με την στάση της ΕΠΑ στο Μαύρο Ρόδο, στράφηκε τόσο στην Γ.Γ.Α όσο και στην ΕΛΠΑ (!!!) για να διοργανώσει τον αγώνα εκτός ΟΜΑΕ! 
Ουδείς πιο αχάριστος του ευεργετηθέντος!

Ας μην αναφέρουμε τις προσωπικές σας αδυναμίες όσο αφορά τις εξαρτήσεις σας, που παρέα με τον κ. Δ. Καττή σε όχι πολύ νηφάλια κατάσταση, σχεδιάζετε αγώνες σε «σεληνιακά τοπία» στην πλάτη αγωνιζομένων και θεσμών!
Ξέρουν και άλλοι κ.Ζάχο να προσβάλλουν!
Όχι μόνον εσείς!
Θα μας μιλήσετε εσείς περί Οργανωτικών, όταν ευρισκόμενος στον χώρο 38 χρόνια δεν γνωρίζετε να «χωρίσετε δυο γαϊδάρων άχυρο»; 
Σας είδαμε και σαν Αλυτάρχη στο Sprint της Μαυροσουβάλας, όπου «όλα κύλησαν καλά»! 
Στην Ριτσώνα του ενός σκέλους, τι έγινε πάλι;
Φαντάζομαι την λέξη «μπάχαλο» την έχετε κάπου ακούσει. 
Η γνωριμία-φιλία μου με τον κ. Μ. Χαλιβελάκη, σίγουρα δεν ήταν το εισιτήριο μου για την Επιτροπή Ραλλύ που υπηρετώ σήμερα, ούτε για τις όποιες άλλες θέσεις έχω επανδρώσει όλα αυτά τα χρόνια.  
Έχω δώσει άλλες εξετάσεις, αγαπητέ κ. Ζάχο, τις οποίες έχω με άριστα περάσει και τις οποίες εσείς ούτε στον ύπνο σας δεν πρόκειται ποτέ να δείτε.  
Περιττό να αναφέρω, ότι μετά την απόφαση σας για δημοσίευση αυτού του κειμένου, «αυτοκτονήσατε» αγωνιστικά . 
Θέλω να ελπίζω, ότι σύντομα θα αντιληφθείτε το λάθος που κάνατε και θα επανέλθετε με κάποια διόρθωση προς αποκατάσταση αυτού που δημιουργήσατε.

Λώρης Μελετόπουλος

"Όσο αφορα την αναφορά μου στο όνομα του άμεσου συνεργάτου του κ. Θ.Ζάχου, κυρίου Δ. Καττή, θα ήθελα να ανασκευάσω την τοποθέτηση μου και να χαρακτηρίσω την εμπλοκή του ονόματος του, μόνο σαν "παράπλευρη απώλεια".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ