Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σχεδιάζει το ελαστικό του μέλλοντος ...

Στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA), η Continental παρουσιάσε το Conti C.A.R.E., ένα ολοκληρωμένο σύστημα τεχνολογίας ελαστικού. Το Conti C.A.R.E. (Connected - Διασυνδεδεμένο/ Autonomous - Αυτόνομο/ Reliable- Αξιόπιστο/ Electrified - Ηλεκτρικό) αντιπροσωπεύει την ιδανικά εναρμονισμένη τεχνολογική διασύνδεση τροχού και ελαστικού και τη δυνατότητα διαχείρισης των επιθυμητών χαρακτηριστικών απόδοσης. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι επίσης εναρμονισμένα με τις σύγχρονες απαιτήσεις για την εξέλιξη της ηλεκτρικής και της αυτόνομης οδήγησης. Σε συνδυασμό με την διαδικτυακή εφαρμογή ContiConnect Live, το Conti C.A.R.E. αποτελεί μια ευέλικτη λύση που μπορεί, για παράδειγμα,  να προσφέρει ένα μέσο διαχείρισης των ελαστικών, για τους σύγχρονους στόλους robo-taxis, ενισχύοντας τις επιδόσεις και μειώνοντας το κόστος. Τα ελαστικά Conti C.A.R.E. διαθέτουν αισθητήρες που είναι ενσωματωμένοι στη δομή του ελαστικού. Οι αισθητήρες παράγουν και συνεχώς αξιολογούν δεδομένα, σχετικά με το βάθος του πέλματος, τις πιθανές βλάβες, τη θερμοκρασία και την πίεση των ελαστικού. Αυτό το σύστημα παρακολούθησης, που ονομάζεται ContiSense, μεταδίδει πληροφορίες, σχετικά με την κατάσταση των ελαστικών στο ContiConnect Live, διευκολύνοντας την αποτελεσματική διαχείριση στόλων εμπορικών οχημάτων.


Το ίδιο καινοτόμος είναι η ιδέα της ενεργού ρύθμισης της πίεσης των ελαστικών, μέσω φυγοκεντρικών αντλιών που είναι ενσωματωμένες στον τροχό. Καθώς το όχημα επιταχύνει, οι φυγόκεντρες δυνάμεις μέσα στον τροχό δρουν στην αντλία για να παράγουν πεπιεσμένο αέρα. Αυτή η τεχνολογία PressureProof διατηρεί την πίεση των ελαστικών συνεχώς στο ιδανικό εύρος και συμβάλλει στην επίτευξη βιώσιμης μείωσης των εκπομπών CO2. Οποιοδήποτε περίσσευμα πεπιεσμένου αέρα αποθηκεύεται σε μια ενσωματωμένη δεξαμενή. Η τεχνολογία PressureBoost χρησιμοποιεί αυτόν τον αέρα για να προσαρμόζει γρήγορα τις πιέσεις των ελαστικών σε διάφορες καταστάσεις οδήγησης. Επίσης, σχετικά με τη νέα ιδέα SilentWheel, η Continental θα παρουσιάσει μια τροποποιημένη ζάντα τροχού που θα μειώνει τους κραδασμούς που παράγονται κατά την οδήγηση και θα προσφέρει άριστη ποιότητα οδήγησης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ