Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

General Tire mud-terrain Grabber X3 ...


H "General Tire", με υπερήφανη ιστορία 100 ετών και αμερικάνικη κληρονομιά, έχει αποδείξει την ικανότητά της να ξεχωρίζει, στη σύγχρονη και διαρκώς εξελισσόμενη βιομηχανία ελαστικών. Ιδρύθηκε στις Η.Π.Α. το 1915 και σύντομα έγινε γνωστή, ως τεχνολογικός ηγέτης, με την εφεύρεση των πρωτοποριακών για την εποχή, ελαστικών χαμηλής πίεσης, “General Balloon Jumbos”. Αυτή ήταν η πρώτη από τις πολλές ιστορικές καινοτομίες, που τοποθέτησαν την General Tire στην κορυφή των κορυφαίων παραγωγών ελαστικών. Από το 1987, η General Tire αποτελεί brand του Ομίλου Continental. Σήμερα, η General Tire διαθέτει  μια ολοκληρωμένη προϊοντική γραμμή από σκληρά, ανθεκτικά και υπερυψηλής απόδοσης ελαστικά για οff-road 4x4.
Πρόσφατα, οι ειδικοί της Land Rover, στους γλιστερούς χωματόδρομους του Snugg’s Pit, στο Essex της Μεγάλης Βρετανίας, δοκίμασαν, για 2 μέρες, το Grabber X3 της General Tire, μαζί με ακόμη ένα ανταγωνιστικό ελαστικό, στην κατηγορία των mud-terrain tires (ελαστικά για λασπωμένα εδάφη). Το Grabber X3  κατάφερε να «επικρατήσει». 
Οι οδηγοί των τετρακίνητων οχημάτων πρέπει να μπορούν να συνεχίζουν στο δρόμο τους, ακόμη κι αν έχουν μπροστά τους δύσκολα και λασπωμένα εδάφη. Όμως για να το πετύχουν, είναι υποχρεωμένοι να φορούν ελαστικά “MT” (MT = mud traction/πρόσφυση σε λάσπη). Τα ελαστικά αυτά προσφέρουν υψηλή πρόσφυση σε σκληρές και απρόβλεπτες διαδρομές, σκάβοντας μέσα στο βούρκο και στη λάσπη. Όταν το βρετανικό περιοδικό “Land Rover Owner International” (LRO) δοκίμασε, σε συγκριτικό test, το Grabber X3  της General Tire, με άλλο ελαστικό της ίδιας κατηγορίας, το  Grabber X3  βγήκε πρώτο. Η ομάδα του LRO δοκίμασε ελαστικά διάστασης 245/75 R 16, χρησιμοποιώντας ένα Land Rover Discovery 2 Td5.



Οι ειδικοί του περιοδικού προετοίμασαν 10 συνολικά δοκιμές, με στόχο να καταλήξουν σε συμπεράσματα για τα 2 ελαστικά. Στις 2 πρώτες δοκιμές – φρενάρισμα σε βρεγμένο δρόμο και θόρυβος ελαστικού – το Grabber X3  αμέσως «πήρε κεφάλι». Το Grabber X3 ξεπέρασε τον, επίσης, Αμερικανό ανταγωνιστή του, στο σκαρφάλωμα μέσα από αυλάκια, στην οδήγηση μέσα από βαθιούς λασπόλακους και στην αναρρίχηση απότομης λασπωμένης πλαγιάς.
Το General Grabber X3 πήρε συνολικά τα εύσημα για την πρόσφυση από τις πλευρικές προεξοχές του στο ξεκόλλημα από χαντάκια, καθώς και για την πρόσφυση και το στρίψιμο, σε παχιά λάσπη. Κι ακόμη είναι πιο αθόρυβο, σε υψηλές ταχύτητες στον δρόμο και προσφέρει καλύτερο φρενάρισμα στον βρεγμένο δρόμο, σύμφωνα με τα συμπεράσματα των ειδικών, κατά την τελική τους αξιολόγηση. 



Η General Tire κατασκευάζει διάφορες διαστάσεις mud-terrain ελαστικών, για ζάντες από 15 έως και 19 ίντσες.  
Τα ελαστικά General Tire πωλούνται στην ελληνική αγορά από το επίσημο δίκτυο διανομέων ελαστικών της ΕΜΑ ΑΕ: ΕΔΩ!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ