Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλαία Ενιαίου 2017 ...


• Το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda 2017 «ζωντάνεψε» ξανά τα Μέγαρα
• Τέσσερις διαφορετικοί νικητές στους δύο τελευταίους φετινούς αγώνες 
• Πρώτη νίκη του Μίλτου Κύρκου για φέτος


Με τέσσερις διαφορετικούς νικητές στους δύο αγώνες των δύο κατηγοριών του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda 2017, ολοκληρώθηκαν οι δύο τελευταίοι αγώνες της φετινής χρονιάς. 
Στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων που «ζωντάνεψε» έπειτα από καιρό, κάτι στο οποίο συνέβαλε σημαντικά το φετινό SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, 15 Skoda Fabia 1.2 TSI κράτησαν το ενδιαφέρον των θεατών στα ύψη μέχρι και το τέλος της αγωνιστικής διαδικασίας. 
Η ημέρα ξεκίνησε με τον κυρίαρχο Γιώργο Καμιτσάκη ο οποίος έχοντας κάνει εξαιρετικές επιδόσεις από το Σάββατο συνέχισε και στο πρωινό warm up, αλλά και στον πρώτο αγώνα του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Ξεκίνησε από την pole position και οδήγησε σε πολύ γρήγορο ρυθμό, διατηρώντας την πρωτοπορία μέχρι και την καρό σημαία. Ο Νίκος Ζάχος με μια αποφασιστική κίνηση προσπέρασε τον Μίλτο Κύρκο στα πρώτα μέτρα της ευθείας των Μεγάρων, έτσι έστριψε 2ος από 3ος που βρισκόταν στο grid και από εκεί και πίσω είχαμε μονομαχίες που αφορούσαν την κατηγορία των Νέων. 


Ο Φίλιππος Καλέσης ήταν από τη δική του πλευρά, εκείνος που έδινε τον τόνο στους Νέους όλο το διήμερο. Ήταν ταχύτερος Νέος το Σάββατο και παρέμεινε τέταρτος και πρώτος Νέος στον πρώτο αγώνα της ημέρας. Πίσω του ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος έκανε έναν αγώνα τακτικής ώστε να βρεθεί στην έκτη θέση και να αποκτήσει προβάδισμα για τη δέυτερη κούρσα, κάτι που τελικά κατάφερε. Μπροστά του, 5ος ήταν ο Γιάννης Ποτουρίδης που έκανε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του στο φετινό Ενιαίο και συγκέντρωσε αρκετούς βαθμούς, ενώ ο Παναγιώτης Ρουστέμης ενεπλάκη σε μονομαχίες άλλες κερδίζοντας και άλλες χάνοντας τις, με αποτέλεσμα να καταλήξει έβδομος. 


Ο μεγάλος χαμένος του πρώτου αγώνα ήταν αναμφίβολα ο Στράτος Κυρλαγκίτσης, πρωτοπόρος στη βαθμολογία των Νέων πριν τους αγώνες, δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο από τη δέκατη θέση, δίνοντας ακόμη πιο δραματικό χαρακτήρα στη μάχη του τίτλου, ενόψει της δεύτερης κούρσας. Μπροστά από τον Κυρλαγκίτση βρέθηκαν ο Στάθης Κουκέας, 8ος, ο οποίος δεν ενεπλάκη στις μάχες των Νέων και ο Μιχάλης Δουλτσίνος που ήταν 9ος πετυχαίνοντας ένα καλό αποτέλεσμα. 
Η αντεστραμμένη σειρά εκκίνησης του δευτέρου αγώνα, για τους πρώτους έξι, άλλαξε αρκετά τα δεδομένα και σε επίπεδο βαθμολογίας, ωστόσο η κόκκινη σημαία μόλις στον τρίτο γύρο, ήρθε να προακλέσει νέες αλλαγές. Ο λόγος της διακοπής ήταν η έξοδος του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου και η επανεκκίνηση έγινε εν κινήσει. Το αυτοκίνητο ασφαλείας ωστόσο, δεν κατάφερε να συγκεντρώσει τα αυτοκίνητα σε ένα ρυθμό εκκίνησης εν κινήσει, σε ένα σημαντικό λάθος της κατά τα άλλα εξαιρετικής διοργάνωσης. 


Από πριν τη διακοπή πάντως είχαν ξεκινήσει μεγάλες μάχες. Ο Ζάχος προσπέρασε τον Κύρκο και επιτέθηκε στους Καλέση και Ποτουρίδη που ξεκινούσαν στις πρώτες σειρές εκκίνησης με τον Ποτουρίδη να χάνει όχι απλώς τη δεύτερη θέση που είχε αλλά και περισσότερες, χάνοντας παράλληλα και επαφή με την κορυφή. 
Παρά τα προβλήματα της επανεκκίνησης ορισμένοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μονομαχίες μεταξύ τους και σημαντικότερη εξ αυτών ήταν του Κύρκου με τον Καλέση και λίγο αργότερα τον Χαραλαμπόπουλο. Ο Κύρκος ήταν σε γρηγορότερο ρυθμό παίρνοντας τελικά την πρωτοπορία που του χάρισε την πρώτη νίκη στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda έπειτα από εννέα αγώνες. Δεύτερος και νικητής στους Νέους ήταν ο Χαραλαμπόπουλος κάνοντας την ύστατη προσπάθεια τίτλου και αναμένοντας πάντα τα αποτελέσματα της έφεσης που έχει κάνει για τον αποκλεισμό στην Τρίπολη. Τριτος στο βάθρο της Γενικής και δεύτερος Νέος ήταν ο Φίλιππος Καλέσης που έχασε στις λεπτομέρειες την ευκαιρία να κερδίσει τα πάντα αυτό το διήμερο, ενώ τέταρτος ήταν ο Ζάχος, εμπρός από δύο Νέους τον Ρουστέμη και τον Κυρλαγκίτση που συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. 
Εκείνοι που τελικά δεν κατάφεραν σε αυτόν τον αγώνα να πάρουν κάτι θετικό, ήταν ο Ποτουρίδης που εκνευρίστηκε από τις πολλές επαφές κυρίως πριν την επανεκκίνηση και χάλασε το ρυθμό του και ο Καμιτσάκης που τιμωρήθηκε με ποινή 30 δευτερολέπτων για μια επαφή με τον Καλέση στον τελευταίο γύρο. 


Συνολικά οι δύο αγώνες του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda προσέφεραν και αυτό το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο μια εξαιρετική εικόνα, ανταμείβοντας τους θεατές που γέμισαν την εξέδρα των Μεγάρων. 


Έτσι η επανεκκίνηση του θεσμού του Ενιαίου από τον Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου ολοκληρώνεται με επιτυχία και κλείνει μια αγωνιστική χρονιά κατά την οποία σήμανε παράλληλα και την επανεκκίνηση των αγώνων ταχύτητας. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ