Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ford Mustang GT4 ...


Η Ford Performance αποκάλυψε τη νέα, αγωνιστική έκδοση Ford Mustang GT4, που είναι κατάλληλη για παγκόσμια πρωταθλήματα.
Η Mustang GT4, που παρουσιάστηκε στην έκθεση SEMA 2016 στο Las Vegas, σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε σε συνεργασία με τη Ford Performance και τη Multimatic Motorsports για να συμμετέχει σε παγκόσμια πρωταθλήματα, όπως το IMSA Continental Tire SportsCar Challenge, το Pirelli World Challenge GTS/GT4, και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT4. Είναι εμπνευσμένη από τη Ford Shelby GT350R-C που κέρδισε το πρωτάθλημα IMSA Continental Tire SportsCar Challenge μόλις τον περασμένο μήνα.


«Καθώς η Mustang συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της στις παγκόσμιες αγορές, ανάλογη στρατηγική ακολουθούμε και στο μηχανοκίνητο αθλητισμό,» εξήγησε ο David Pericak, global director της Ford Performance. «Η Mustang GT4 είναι εξοπλισμένη για να τρέχει και να κερδίζει στις πίστες όλου του κόσμου, και προβλέπουμε ότι θα γίνει το ίδιο δημοφιλής στο χώρο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, όπως το μοντέλο παραγωγής αντίστοιχα μεταξύ των καταναλωτών.» 
Η Mustang GT4 φορά τον ατμοσφαιρικό, αγωνιστικό κινητήρα επόμενης γενιάς 5.2L V8, προσαρμοσμένο για αγώνες GT4. Ο αγωνιστικός κινητήρας εξελίχθηκε, δοκιμάστηκε και κατασκευάστηκε από τη Ford Performance σε συνεργασία με τη Roush Yates Engines.


Ένα πανάλαφρο, συμπαγές εξατάχυτο κιβώτιο Holinger με μοχλούς αλλαγών στο τιμόνι προσφέρει αγωνιστική αξιοπιστία με πνευματικό σύστημα για γρήγορες, αλλαγές σχέσεων. Ο κινητήρας της GT4 φέρει επίσης σύστημα λαδιού ξηρού κάρτερ, αγωνιστικό διπλό συμπλέκτη και βολάν της ZF.


Τα χαρακτηριστικά πλαισίου της Mustang GT4 συνοψίζονται στα εξής:
• Αποσβεστήρες Dynamic Suspension Spool Valve (DSSV™) της Multimatic για προηγμένη προβλεψιμότητα, ακρίβεια, σταθερότητα και απόλυτο έλεγχο του οχήματος
• Πίσω βραχίονες βάσης με κυλινδρικά ελατήρια και αντιστρεπτικές δοκοί εμπρός και πίσω της Multimatic
• Σφυρήλατες ζάντες 18” x 11” της Forgeline
• Δίσκοι και εξαπίστονες δαγκάνες της Brembo
Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις της Mustang GT4 περιλαμβάνουν πίσω αεροτομή σχεδιασμένη με βάση την εμπειρία από το αγωνιστικό πρόγραμμα Ford GT, εμπρός splitter, αεριζόμενο καπό, σπόιλερ στα άκρα του εμπρός προφυλακτήρα και πίσω διαχύτη.
Στο εσωτερικό, η Mustang GT4 φέρει roll cage προδιαγραφών FIA και αγωνιστικού τύπου σύστημα καταγραφής δεδομένων της MoTeC.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ