Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διαμορφώνουν το Μέλλον των Μετακινήσεων .....


Η General Motors και η Lyft ανακοίνωσαν μία μακροπρόθεσμη στρατηγική συμμαχία στοχεύοντας στη δημιουργία ενός ενιαίου δικτύου ‘κατά παραγγελία’ οχημάτων στις ΗΠΑ. 
Η GM θα επενδύσει 500 εκατομμύρια δολάρια στη Lyft με σκοπό να συνεχίσει την ανάπτυξη της επιτυχημένης της υπηρεσίας ride-sharing (κοινοχρησία οχημάτων). Σε αντισταθμιστικό όφελος, η GM θα συμμετέχει στο Διοικητικό Συμβούλιο της εταιρίας.
Βλέπουμε το μέλλον της προσωπικής μετακίνησης συνδεδεμένο με τις λέξεις ‘ενιαίο’ και ‘αυτόνομο’,» δήλωσε ο Πρόεδρος της GM Dan Ammann. «Με τη συνεργασία των GM και Lyft, πιστεύουμε ότι μπορούμε να εφαρμόσουμε πιο γρήγορα και με επιτυχία αυτό το όραμα."
Ο John Zimmer, πρόεδρος και συνιδρυτής της Lyft, δήλωσε: «Μέσα από τη συνεργασία της με τη GM, η Lyft θα συνεχίσει να φέρνει στο φως νέες λύσεις που θα αλλάξουν θετικά τις καθημερινές μεταφορές μας. Μαζί, θα χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον, επαναπροσδιορίζοντας την παραδοσιακή εμπειρία κατοχής ενός οχήματος.»

Η συμμαχία των GM και Lyft περιλαμβάνει τα εξής κύρια χαρακτηριστικά:

• Αυτόνομο κατά παραγγελία Δίκτυο: Η κοινή ανάπτυξη ενός δικτύου ‘κατά παραγγελία’ οχημάτων θα αξιοποιήσει την τεχνογνωσία της GM στον τομέα αυτό και τις ικανότητες της Lyft στην παροχή μιας ευρείας γκάμας υπηρεσιών κοινοχρησίας οχημάτων. 
• Κόμβος Ενοικίασης: Ξεκινώντας άμεσα, η GM θα γίνει προτιμώμενος προμηθευτής οχημάτων βραχυπρόθεσμης χρήσης σε οδηγούς της Lyft μέσω κόμβων ενοικίασης σε διάφορες πόλεις των ΗΠΑ.
• Συνδεσιμότητα: Οδηγοί και πελάτες της Lyft θα έχουν πρόσβαση σε μία ευρεία γκάμα μοντέλων της GM και υπηρεσιών της OnStar, αξιοποιώντας δύο δεκαετίες εμπειρίας στη συνδεσιμότητα. Αυτό θα αναβαθμίσει την εμπειρία της κοινοχρησίας οχημάτων για οδηγούς και επιβάτες.
• Κοινές Υπηρεσίες Κινητικότητας: Η GM και η Lyft θα προσφέρουν επίσης στους πελάτες τους εξατομικευμένες υπηρεσίες και λύσεις μετακίνησης μέσα από τα αντίστοιχα κανάλια τους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ρυμουλκούμενα - Τρέιλερ ...

Μια τελευταία ρύθμιση στο ζήτημα έκδοσης στοιχείων κυκλοφορίας για χρήση οχημάτων κατηγορίας Ο1 και Ο2 (ρυμουλκούμενα - τρέιλερ), συμπεριλαμβανομένων και των ειδικής χρήσεως ειδικού σκοπού μη μεταφοράς εμπορευμάτων, ενεργοποιεί το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με σχετική τροπολογία. Με τη νέα νομοθετική διάταξη παρέχεται η δυνατότητα στους ιδιοκτήτες ρυμουλκούμενων – τρέιλερ, που είχαν παλαιότερα τεθεί νόμιμα σε κυκλοφορία με ειδικά σημειώματα ρυμούλκησης (Ε.Σ.Ρ.) και δεν είχαν εκδώσει στοιχεία κυκλοφορίας εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας  που προέβλεπε η υπ’ αρ. 2805/2021 Υπουργική Απόφαση (δηλαδή, μέχρι 29/12/2023), να εκδώσουν στοιχεία κυκλοφορίας (άδεια και πινακίδες), κατόπιν καταβολής παραβόλου, ύψους 200 ευρώ και εντός αποκλειστικής προθεσμίας πέντε μηνών, μετά τη δημοσίευσή της σε ΦΕΚ. Επιπλέον, με σκοπό τη διευκόλυνση της ομαλής και απρόσκοπτης διεκπεραίωσης των εργασιών των πολιτών, παρέχεται η δυνατότητα τουλάχιστον έως τέλος Σεπτεμβρίου 2024, να  τίθενται νομίμως σε κ

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ