Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στο Λουτράκι με στόχο μια καλή εμφάνιση οι Παπανικολάου-Αράπης ......


Στο Λουτράκι πέφτει η αυλαία του Κυπέλλου Χώματος την Κυριακή 22 Νοεμβρίου, με τη διεξαγωγή του 5ου γύρου του θεσμού, του 1ου Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ. Ο Ίαν Παπανικολάου, στον πρόσφατο αγώνα της Κορίνθου έδειξε έστω και στο τέλος να ξεπερνάει τα προβλήματα με το Toyota Yaris, πραγματοποιώντας ενθαρρυντικούς χρόνους. Κάτι αντίστοιχο ευελπιστεί  να πετύχει και στην ειδική Λουτρακίου-Κινέττας που θα πραγματοποιηθεί 2 φορές από τα 34 πληρώματα που  δήλωσαν συμμετοχή.
Ο 26χρονος οδηγός που διήλθε από τη διαδρομή, κάνοντας τις καθιερωμένες πριν τον αγώνα αναγνωρίσεις, δήλωσε σχετικά με την κατάστασή της: «Η ειδική μου αρέσει πιο πολύ με αυτή τη φορά. Είναι πολύ γρήγορη, ειδικά στα κατηφορικά της κομμάτια. Εκεί, ελπίζουμε να το διασκεδάσουμε και να πιέσουμε. Μακάρι ο καιρός να είναι σύμμαχος, ώστε η ειδική  να μη λασπώσει και ο κόσμος να έρθει να μας απολαύσει». Στον τελευταίο χωμάτινο αγώνα της χρονιάς, εξαιτίας υποχρεώσεων του Δημήτρη Αντωναίου, στο δεξί μπάκετ του Yaris θα κάθεται ο Στέλιος Αράπης, πρωτοπόρος της Α5 στο Κύπελλο Χώματος: «Ο Δημήτρης Αντωναίος με τον οποίο πήγαμε στην Κόρινθο υπηρετεί την πατρίδα τις τελευταίες ημέρες, οπότε αναγκαστικά έπρεπε να αναζητήσω νέο συνοδηγό. Η αλήθεια είναι πως δυσκολεύτηκα αρκετά, καθώς οι περισσότεροι είτε τρέχανε στον αγώνα, είτε δεν είχαν χρόνο. Ευτυχώς, ο Στέλιος Αράπης προσφέρθηκε να έρθει μαζί μου, καθώς ο Άγγελος Κουτσούκος με τον οποίο τρέχει φέτος, τελικά δεν θα αγωνιστεί στον αγώνα. Ο Αράπης είναι ένας συνοδηγός, ο οποίος αγαπάει πολύ αυτό που κάνει. Αν και ξεκίνησε την εμπλοκή του τον περασμένο Μάρτιο, έχει κάνει 7 ράλλυ από τότε, δείγμα της δίψας που έχει για το σπορ. Είμαι αισιόδοξος ότι θα δέσουμε πολύ γρήγορα οι δυο μας. Μην ξεχνάμε πως προηγείται στην Α5 και θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου ώστε να στεφθεί επαθλούχος, ήδη από την πρώτη χρονιά εμπλοκής του.», ήταν τα λόγια του Παπανικολάου. 


Ως γνωστόν, τον τελευταίο καιρό, το Toyota Yaris που οδηγεί φέτος ο οδηγός εμφανίζει αρκετά προβλήματα, τα οποία στην Κόρινθο, έστω και στο τελευταίο σκέλος έδειξαν να αποτελούν παρελθόν: «Στο τρίτο πέρασμα στην Κλένια ευχαριστηθήκαμε τον αγώνα και κυρίως ανακουφιστήκαμε που το χρόνιο πρόβλημα έδειξε να λύνεται. Είμαστε προσγειωμένοι για την Κυριακή και ευελπιστούμε να κάνουμε έναν απροβλημάτιστο αγώνα», δήλωσε ο οδηγός και πρόσθεσε αναφορικά με το στόχο του: «Πάντοτε στόχος είναι να καταφέρουμε να τερματίσουμε στην καλύτερη δυνατή θέση. Αν καταφέρω να συλλέξω τους πόντους που θα με φέρουν στην τρίτη θέση της βαθμολογίας στην Α5, τότε θα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Σε γενικές γραμμές, η χρονιά ήταν προβληματική και πιστεύω έστω και αυτή η επιτυχία, εάν έρθει, θα μου αφήσει μια γλυκιά γεύση. Σίγουρα, δεν ξεχνάμε το γεγονός πως ο συνοδηγός μου προηγείται στην κατάταξη και θα είμαι πολύ χαρούμενος εάν καταφέρει και παραμείνει εκεί. Αν και ο αριθμός συμμετοχών είναι μικρότερος, το επίπεδο συμμετοχών είναι αρκετά υψηλό, καθώς επιστρέφουν πολύ ικανοί οδηγοί, όπως ο Γιάννης Αναγνωστάκος και ο Λάμπης Κουρτέσης που ουσιαστικά θα οδηγάει στο …σπίτι του!».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ...

Οι προετοιμασίες για την 22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”, η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Μαΐου έχουν ξεκινήσει. Το Αθλητικό Σωματείο Start Line μαζί με τον Δήμο Κύμης - Αλιβερίου, συνεργάζονται και φέτος αρμονικά ώστε να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα σε αγωνιζόμενους και θεατές. Ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκίνητων, επιστρέφει και πάλι στη γνωστή διαδρομή από το Λιμάνι μέχρι την πόλη της Κύμης, η οποία όλα αυτά τα χρόνια έχει αγαπηθεί από τους αγωνιζόμενους και τους θεατές. Τη φετινή χρονιά ωστόσο η Ανάβαση Κύμης πρωτοπορεί καθώς για πρώτη φορά σε αγώνα ανάβασης θα δούμε αγωνιστικά αυτοκίνητα Crosscar να προσπαθούν να σταματήσουν τα χρονόμετρα ταχύτερα από κάθε άλλου είδους αγωνιστικό αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο ο θεσμός του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar μπαίνει δυνατά και στις αναβάσεις καθώς στον δεύτερο γύρο της χρονιάς θα δούμε τους πρωταγωνιστές του θεσμού να μάχονται αυτή τη φορά σε ασφάλτινο και