Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Alfa Romeo στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης .....


Η Alfa Romeo επιστρέφει στην Έκθεση της Φρανκφούρτης με πλήρως ανανεωμένο περίπτερο που χαρακτηρίζεται από την εντυπωσιακή του εμφάνιση και το premium ύφος του. Στο επίκεντρο της παρουσίας θα βρίσκεται η κορυφαία έκδοση της Giulia με  το θρυλικό σήμα Quadrifoglio, η οποία αντιπροσωπεύει το νέο πρότυπο της Alfa Romeo και είναι απόλυτη έκφραση της αντίληψης «la meccanica delle emozioni».
Τα φώτα επίσης θα πέσουν και στην Alfa Romeo 4C, σε εκδόσεις Coupé και Spider, το σύγχρονο είδωλο που αντιπροσωπεύει το αγωνιστικό πνεύμα που είναι εγγενές μέσα στο DNA της Alfa Romeo: εξαιρετικές επιδόσεις και μηχανολογική υπεροχή που συνδυάζουν οδηγική απόλαυση και εκπληκτική εμφάνιση. Στο πλευρό τους, μια κλασική 1964 Giulia T.I. Super sporting με το θρυλικό πράσινο τετράφυλλο τριφύλλι ,το οποίο από το 1923 έχει προσδώσει ταυτότητα στα μοντέλα της Alfa Romeo με τις καλύτερες επιδόσεις. 
Η γερμανική Έκθεση θα είναι η ιδανική ευκαιρία για να γιορταστούν τα 105 χρόνια ενεργούς λειτουργίας της Alfa Romeo, μια πολύ σημαντική επέτειος που λίγοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν γιορτάσει. Ένας αριθμός που γίνεται ακόμη μικρότερος όταν συγκρίνεται με την εμπορική επιτυχία και τις αγωνιστικές νίκες που έχει κερδίσει η Alfa Romeo σε όλο τον κόσμο. Για πάνω από έναν αιώνα, οι Alfa Romeo αφιερώθηκαν σε όσους επιθυμούν το αυτοκίνητο τους να υπερβαίνει την έννοια του  «χρήσιμου μέσου» και να περάσει σε εκείνη που αντιπροσωπεύει τα «πραγματικά συναισθήματα». 
Το περίπτερο της Alfa Romeo στη Φρανκφούρτη, σχεδιασμένο και κατασκευασμένο από τους αρχιτέκτονες "Navone e Associati", έχει δημιουργηθεί γύρω από επιλεγμένα σημεία, τα οποία είναι χαρακτηριστικά της υπεραιωνόβιας μάρκας και θυμίζει το ιστορικό εργοστάσιο στο Arese. 
Επιπλέον, σε ένα σταθμό Augmented Reality, παρουσιάζονται τα πιο καινοτόμα χαρακτηριστικά της νέας Giulia με λεπτομέρειες, ενώ στη γωνιά που θα είναι αφιερωμένη στη Magneti Marelli, οι επισκέπτες θα ανακαλύψουν τις δυνατότητες του νέου συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας του αυτοκινήτου, τη συνδεσιμότητα με ηλεκτρονικές συσκευές, το σύστημα πλοήγησης, τα προηγμένα συστήματα ελέγχου φωνής, τον media player και τις παραμέτρους των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου, στην καινοτόμο οθόνη TFT 8.8" που είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό.
Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν επίσης την ευκαιρία να ζήσουν την κορυφαία ποιότητα ήχου των Harman Kardon στο περίπτερο της Alfa Romeo. Η Harman Kardon θα διαθέτει εκεί έναν αριθμό ηχοσυστημάτων για οικιακή χρήση, αλλά και χρήση στο αυτοκίνητο. Μια επιλογή merchandising και αποκλειστικών αξεσουάρ Alfa Romeo σε συνεργασία με τη Mopar, τη μάρκα αναφοράς όσον αφορά σε services, Customer Care, γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ για τη FCA, θα εκτίθενται σε χώρο ειδικά αφιερωμένο στο περίπτερο της εταιρείας. Τέλος, μέσα από διαφημιστικά φυλλάδια και ειδικά αφιερωμένο υλικό, οι επισκέπτες της έκθεσης θα μπορούν να πληροφορηθούν σχετικά με τα προϊόντα της FCA Bank, της χρηματοδοτικής εταιρίας αφιερωμένης και εξειδικευμένης στον τομέα του αυτοκινήτου. Επίσης, θα υπάρχουν και προϊόντα από τη Mopar, τη μάρκα αναφοράς για services, φροντίδα πελατών, γνήσια ανταλλακτικά και αξεσουάρ για τη Fiat Chrysler Automobiles.


Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Διάφορες εκδόσεις της Alfa Romeo Giulia θα εκτεθούν στο περίπτερο στην Φρανκφούρτη, όλες τους με το θρυλικό σήμα Quadrifoglio. Τα αυτοκίνητα στο περίπτερο θα είναι εξοπλισμένα με τον πολύ δυνατό βενζινοκινητήρα των 510 ίππων, τον εξακύλινδρο 2.9 turbo, εμπνευσμένο από την τεχνολογία και την τεχνογνωσία της Ferrari, ο οποίος γίνεται νέο σημείο αναφοράς της μάρκας. Με έναν τόσο δυνατό κινητήρα, η Giulia Quadrifoglio εξασφαλίζει συναρπαστικά επίπεδα απόδοσης: τελική ταχύτητα 307 χλμ./ώρα, επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,9'' και μέγιστη ροπή 600 Nm. Εξαιρετικά επίπεδα απόδοσης, με έναν φιλικό προς το περιβάλλον τρόπο όπως πάντα: δεν είναι τυχαίο ότι η Giulia κατατάσσεται ως κορυφαία στην κατηγορία της όσον αφορά τα επίπεδα εκπομπών ρύπων, με 198 g CO2 ανά χιλιόμετρο. Για την Giulia, οι μηχανικοί της Alfa Romeo έχουν επικεντρωθεί ιδιαίτερα στα χαρακτηριστικά ασφαλείας: το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε όταν φρενάρει από 100 χλμ./ώρα να ακινητοποιείται σε λιγότερο από 32 μέτρα. Premium σε χαρακτηριστικά και εξοπλισμό, ακόμη πιο πλούσια στην αποκλειστική έκδοση που προορίζεται για τους πρώτους πελάτες της, διαθέτει τις πιο σπορ και απόλυτες λεπτομέρειες που είναι διαθέσιμες σε όλη τη γκάμα. Η ελαφρύτερη, πιο σπορ Giulia με κεραμικά φρένα και ultra-light carbon καθίσματα Sparco είναι τέλεια ακόμη και στην πίστα αγώνων. Το αυτοκίνητο με αυτό τον εξοπλισμό μπορεί να παραγγελθεί ηλεκτρονικά λίγο μετά την έναρξη της έκθεσης. Η Giulia περικλείει τρία ιδιαίτερα στοιχεία της Ιταλικής σχεδίασης: την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και την ποιότητα. Όταν κάθεστε απλά μέσα στη νέα Alfa Romeo είναι σαν να μπαίνετε σε μία νέα διάσταση η οποία έχει το κέντρο της γύρω από τον οδηγό, πυροδοτώντας συναισθήματα και την υπόσχεση για απολαυστικές οδηγικές εμπειρίες. Αυτό οφείλεται στο γρήγορο τιμόνι, την άμεση επιτάχυνση, τις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων και το αποτελεσματικό φρενάρισμα. Επιπλέον, η μετάδοση της  κίνησης στους πίσω τροχούς ή η τετρακίνηση είναι κάτι παραπάνω από ένας φόρος τιμής στις ρίζες του θρύλου της Alfa Romeo: είναι επίσης μία τεχνική λύση η οποία παρέχει υψηλές επιδόσεις και εκπληκτική απόλαυση. Πιο λεπτομερή στοιχεία για το αυτοκίνητο δείχνουν την τεράστια αξία του, όπως η κατανομή του βάρους κατά 50/50 μεταξύ των δυο αξόνων, το εκπληκτικό σύστημα ανάρτησης (άλλη μια αποκλειστικότητα της Alfa Romeo) και το πιο άμεσο τιμόνι της αγοράς. Οι μοναδικές, αλλά και αποκλειστικές, τεχνολογικές λύσεις περιλαμβάνουν και το Torque Vectoring Vectoring για τέλεια ισορροπία και ευστάθεια, το Ολοκληρωμένο Σύστημα Φρένων για σημαντική μείωση της απόστασης φρεναρίσματος και το Active Aero Splitter για τη διαχείριση του αέρα στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Τέλος, η Alfa Romeo Giulia συνδυάζει εξαιρετικές επιδόσεις από τον κινητήρα της και υλικά ανθεκτικά αλλά ελαφριά, όπως τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο, αλουμίνιο σε σύνθεση με πλαστικό, για να εξασφαλίσει τον καλύτερο λόγο βάρους/ισχύος (χαμηλότερος από 3), καταφέρνοντας να περιοριστεί σε ένα βάρος μόλις 1,524 κιλών. Πέντε είναι τα στοιχεία τα οποία έκαναν την Alfa Romeo μία από τις πιο επιθυμητές μάρκες αυτοκινήτου στον κόσμο: ξεχωριστό Ιταλικό design, τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καινοτόμοι κινητήρες, ιδανική κατανομή βάρους 50/50, μοναδικές τεχνικές λύσεις και η καλύτερη σχέση βάρους-ισχύος. Αυτά είναι τα απαραίτητα συστατικά για την δημιουργία μίας Alfa Romeo και αυτά δημιούργησαν την "meccanica delle emozioni" (τη «μηχανολογία των συναισθημάτων' στα»). Αυτή η ξεχωριστή ρήση θα δημοσιευθεί παγκοσμίως μόνο στα Ιταλικά για να αποδώσει φόρο τιμής στην πατρίδα όπου γεννήθηκε ο θρύλος πριν από περισσότερο από ένα αιώνα. Ακόμα και σήμερα, η μάρκα κουβαλάει Ιταλική υπερηφάνεια στους δρόμους, στις πίστες αγώνων και στις καρδιές εκατομμυρίων πιστών στις τέσσερις γωνίες της γης. 


Ελκυστικό ιταλικό design
Μία Alfa Romeo γεννιέται από την ιδανική ισορροπία της κληρονομιάς, της ταχύτητας και της ομορφιάς η οποία την κάνει την υψηλότερη έκφραση του Ιταλικού στιλ στον κόσμο της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η νέα Giulia δεν αποτελεί εξαίρεση, γιατί περικλείει τρία ιδιαίτερα στοιχεία της Ιταλικής σχεδίασης: την αίσθηση των αναλογιών, την απλότητα και την ποιότητα. Αυτό είναι το «περίβλημα» το οποίο έχουν σχεδιάσει οι στιλίστες της Alfa Romeo, με μεγάλη φροντίδα για τα μηχανικά μέρη. Πιο συγκεκριμένα, οι αναλογίες βασίζονται στην τεχνική αρχιτεκτονική ολόκληρου του αυτοκινήτου: για την Alfa Romeo τα στοιχεία κλειδιά είναι η κατανομή  του βάρους κατά 50/50 και η μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς. Για να μπορέσουν να ισορροπήσουν ιδανικά τα βάρη, ο κινητήρας και τα μηχανικά μέρη είναι τοποθετημένα μεταξύ των δύο αξόνων. Αυτός είναι ο λόγος που η Giulia έχει πολύ μικρούς προβόλους, μακρύ καπό και εμπρός φτερά, τον χώρο επιβατών τοποθετημένο προς τα πίσω όπου «κάθεται» επάνω στους κινητήριους τροχούς και μυώδη πίσω φτερά τα οποία μαρκάρουν οπτικά το σημείο απ' όπου εξαπολύεται η ισχύς στον δρόμο. Όλα αυτά μεταφράζονται σε ένα πολύ γενναιόδωρο μεταξόνιο -το μακρύτερο στην κατηγορία του- το οποίο όμως περιέχεται σε ένα από τα πιο συμπαγή αμαξώματα. Αυτές οι αναλογίες διαμορφώνουν το δυναμικό σχήμα μίας έλλειψης σε κάτοψη. Επιπλέον, οι στρογγυλεμένες γωνίες και οι κυκλικές κολόνες  δημιουργούν ένα προφίλ «σταγόνας»  το οποίο θυμίζει έντονα την Giulietta Sprint, ένα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.
Μία δεύτερη πλευρά του Ιταλικού στιλ είναι η «απλότητα» η οποία τυλίγει αυτά που στην πράξη είναι οι πιο σύνθετες δημιουργικές διαδικασίες στην βιομηχανία: τη σχεδίαση ενός αυτοκινήτου. Εναπόκειται στο στιλ να κρύψει την μακριά, σύνθετη εργασία πίσω από μία απλή, φυσική γραμμή η οποία τονίζει τα κομψά σχήματα και το Ιταλικό γούστο. Αυτή η προσέγγιση περιέχει ολόκληρη την ιστορία της Alfa Romeo η οποία εκφράζεται μέσω καθαρών, ξεχωριστών γραμμών. Για αυτό τον λόγο η νέα Alfa Romeo περηφανεύεται για μία ισχυρή προσωπικότητα σχεδιασμένη με  μερικές απλές πινελιές: μία γραμμή που αναδύεται κατά μήκος των πλευρών και η οποία μαρκάρει τις πόρτες και περιβάλλει τις χειρολαβές και, φυσικά, το θρυλικό τριφύλλι στην μετόπη, πιθανόν το πιο διάσημο και αναγνωρίσιμο στιλιστικό στοιχείο στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Τέλος, το Ιταλικό στιλ χαρακτηρίζεται από φινίρισμα υψηλής ποιότητας στις επιφάνειες, το οποίο δημιουργεί πλούσιες, αρμονικές αντανακλάσεις κατά μήκος των όγκων. Το τελικό αποτέλεσμα είναι η νέα Giulia, ένα γλυπτό σχήμα που θυμίζει μεγάλη γάτα έτοιμη να πεταχτεί μπροστά. Η ίδια έμπνευση βρίσκεται και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Τα πάντα είναι ξεκάθαρα, ουσιαστικά και συγκεντρωμένα γύρω από τον οδηγό, όπως τα κουμπιά ελέγχου που είναι ομαδοποιημένα επάνω στο μικρό βολάν του τιμονιού, το οποίο είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσαρμόζεται σε όλα τα στιλ οδήγησης. Η θέση του οδηγού έχει «κοπεί» σαν ένα ύφασμα με ένα διαγώνιο τούνελ, ένα ελαφρά κυματιστό ταμπλό και έξυπνα προσανατολισμένα όργανα τα οποία δίνουν την αίσθηση ενός κουστουμιού κομμένου και ραμμένου στα μέτρα της με χειροποίητη φροντίδα και πολύτιμα υλικά: ανθρακονήματα, ξύλο και υφάσματα που έχουν επιλεγεί για την ικανοποίηση που παρέχουν στην όραση και την αφή και έχουν συναρμολογηθεί με τέτοιο τρόπο, που κάνουν ορατή την ανθρώπινη παρέμβαση. Ειδική μνεία αξίζει στα εμπρός και πίσω φωτιστικά σώματα της Giulia που δημιουργήθηκαν από τη Magneti Marelli σε συνεργασία με την Alfa Romeo. Αποτελώντας την επιτομή του εξαιρετικού στιλ και της τεχνολογίας, τα πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED τονίζουν με ξεχωριστό τρόπο το πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Αντίστοιχη λειτουργικότητα και εργονομία χαρακτηρίζει τα εμπρός φώτα με xenon, που εγγυώνται πολύ καλύτερη ορατότητα τη νύχτα, άρα και μεγαλύτερη ασφάλεια. Τα φώτα αυτά επιτρέπουν στον οδηγό να δει ένα πιθανό εμπόδιο τουλάχιστον 1 δευτερόλεπτο νωρίτερα, κάτι που αντιστοιχεί σε ένα πλεονέκτημα 28 μέτρων μικρότερης απόστασης ακινητοποίηση του αυτοκινήτου, όταν κινείται με 50 χλμ./ώρα.


Τελευταία λέξη της τεχνολογίας, καινοτόμοι κινητήρες
Οι σύγχρονοι και καινοτόμοι κινητήρες είναι άλλο ένα χαρακτηριστικό μίας γνήσιας Alfa Romeo. Για αυτό τον λόγο  έχει δημιουργηθεί για την έκδοση Quadrifoglio ένας μοναδικός κινητήρας που, όσον αφορά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, προορίζεται να γίνει το νέο σημείο αναφοράς της μάρκας. 
Ο εξακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας που έχει ρυθμιστεί με την τεχνογνωσία της Ferrari αποδίδει 510 ίππους και έχει εξαιρετική απόδοση: για παράδειγμα, επιταχύνει το αυτοκίνητο από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε μόνο 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 307 χλμ./ώρα. Επίσης, παρά την εντυπωσιακή παροχή ισχύος και ροπής, ο νέος κινητήρας είναι εντυπωσιακά αποδοτικός ως προς την κατανάλωση καυσίμου και διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, ενώ παράλληλα είναι κορυφαίος στην κατηγορία του στον τομέα των εκπομπών ρύπων, με μόλις 198 g/km για το CO2. Προφανώς, όπως όλοι οι βενζινοκινητήρες και πετρελαιοκινητήρες επόμενης γενιάς, αυτός ο εξακύλινδρος είναι κατασκευασμένος εξολοκλήρου από αλουμίνιο για να μειωθεί το βάρος, ιδιαίτερα στον εμπρός άξονα του αυτοκινήτου, και να παράγει τον γνήσιο ήχο της Alfa Romeo.


Ιδανική κατανομή βάρους 
Μία ιδιαιτερότητα της νέας Giulia είναι η ιδιοφυής διαχείριση των φορτίων και των υλικών για να επιτευχθεί ιδανική κατανομή βάρους 50/50 μεταξύ των δύο αξόνων. Αυτό είναι θεμελιώδες για την ικανοποίηση που προσφέρει η οδηγική εμπειρία μίας Alfa Romeo και έχει επιτευχθεί προσαρμόζοντας την διάταξη και την διευθέτηση των βαρύτερων στοιχείων, σε όσο το δυνατόν πιο κεντρική θέση. Οι αναρτήσεις είναι τόσο κρίσιμες για την βέλτιστη οδική συμπεριφορά, όσο και η κατανομή του βάρους. Ειδικότερα, για τον πίσω άξονα έχει επιλεγεί η χρήση πολλαπλών συνδέσμων η οποία εγγυάται κορυφαία απόδοση, απολαυστική οδήγηση και άνεση. Για το εμπρός μέρος, αντίθετα, αναπτύχθηκε μία νέα ανάρτηση με διπλά ψαλίδια και εικονικό, κατά το ήμισυ, άξονα στροφής για να βελτιστοποιήσει την λειτουργία του φιλτραρίσματος και να εγγυηθεί το άμεσο και ακριβές σύστημα διεύθυνσης. Αυτή η αποκλειστικότητα της Alfa Romeo διατηρεί σταθερή την γωνία caster στις στροφές και μπορεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά ισχυρότερες πλευρικές επιταχύνσεις, ως αποτέλεσμα ο τροχός να διαθέτει πάντα το ιδανικότερο ίχνος στο οδόστρωμα. Σε κάθε κατάσταση και σε όλες τις ταχύτητες, η οδήγηση της Alfa Romeo Giulia με το πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης που υπάρχει, είναι φυσική και ενστικτώδης.


Καινοτόμες, αποκλειστικές τεχνικές λύσεις 
Σαν μία επιπλέον έκφραση της μηχανολογικής κουλτούρας της Alfa Romeo, η σχεδίαση, η κατασκευή και η επιλογή των υλικών του αμαξώματος και των αναρτήσεων είναι πάντα τέλεια. Σαν αποτέλεσμα αυτού, αποφασίστηκε ότι τα ηλεκτρονικά θα έπρεπε να χρησιμοποιηθούν μόνο για να κάνουν ακόμα πιο απολαυστική την εμπειρία της οδήγησης που εγγυώνται τα εξαιρετικά βασικά μηχανικά μέρη. Αυτό αποδείχθηκε από τις αποκλειστικές τεχνικές λύσεις που υπάρχουν στο νέο αυτοκίνητο, όπως το Torque Vectoring με ένα διπλό συμπλέκτη που επιτρέπει στο πίσω διαφορικό να ελέγξει την παροχή της ροπής σε κάθε ένα τροχό ξεχωριστά. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνεται η μετάδοση της ισχύος στον δρόμο ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Έτσι, η οδήγηση είναι ασφαλής και απολαυστική χωρίς να χρειάζεται να εξαρτάται από ένα επεμβατικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Φρένων -ένα καινοτόμο ηλεκτρομηχανικό σύστημα το οποίο συνδυάζει έλεγχο ευστάθειας και ένα παραδοσιακό σερβόφρενο για στιγμιαία απόκριση στο φρενάρισμα και, ως αποτέλεσμα αυτού, αποστάσεις ακινητοποίησης  που σπάνε όλα τα ρεκόρ- έχει υιοθετηθεί στην νέα Alfa Romeo. Μαζί με τον εξαιρετικό συντελεστή Cx, την τέλεια ισορροπία δυνάμεων στις γωνίες και τη διαχείριση της αρνητικής άντωσης, το νέο μοντέλο διαθέτει το Active Aero Splitter, ένα μπροστινό σύστημα το οποίο διαχειρίζεται ενεργά την αρνητική άντωση για υψηλότερες επιδόσεις και καλύτερη πρόσφυση, ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες. Αυτά τα προηγμένης τεχνολογίας συστήματα ελέγχονται από το Chassis Domain Control, τον «εγκέφαλο» των ηλεκτρονικών που υπάρχουν στο αυτοκίνητο o οποίος  αναθέτει το συγκεκριμένο έργο της βελτιστοποίησης της απόδοσης και της απολαυστικής οδήγησης σε κάθε ένα από αυτά. Η νέα Alfa Romeo Giulia διαθέτει επίσης ένα ανανεωμένο Alfa DNA το οποίο τροποποιεί την δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου ανάλογα με την επιλογή του οδηγού: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (επιλογή αποτελεσματικής ενεργειακής απόδοσης  που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μία Alfa Romeo) και φυσικά Racing (σε εκδόσεις υψηλών επιδόσεων). Ο χώρος των επιβατών του νέου αυτοκινήτου παρέχει ό,τι καλύτερο σε σχέση με την ποιότητα, την ασφάλεια, τον εξοπλισμό και την άνεση με ένα συγκεκριμένο, χαρακτηριστικό στιλιστικό στοιχείο της Alfa Romeo: την οδηγοκεντρική σχεδίαση. Όλα τα κύρια κουμπιά ελέγχου είναι ενσωματωμένα στο βολάν του τιμονιού όπως σε ένα αυτοκίνητο της Formula 1, ενώ η αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής ελέγχεται  από δύο απλούς, φιλικούς στην χρήση περιστρεφόμενους επιλογείς, για την ρύθμιση του επιλογέα Alfa DNA και του συστήματος πληροφόρησης και ψυχαγωγίας.


Κορυφαία σχέση βάρους-ισχύος
Για να επιτύχει μία εξαιρετική σχέση βάρους-ισχύος (σημαντικά μικρότερη από 3 κιλά ανά ίππο), η Alfa Romeo Giulia συνδυάζει εκπληκτική απόδοση από τον κινητήρα και εκτεταμένη χρήση εξαιρετικά ελαφρών υλικών. Για παράδειγμα, έχουν χρησιμοποιηθεί ανθρακονήματα για τον κεντρικό άξονα μετάδοσης της κίνησης, το καπό και την οροφή και έχει επιλεγεί το αλουμίνιο για τον κινητήρα, τα φρένα, τις αναρτήσεις (συμπεριλαμβανομένων των εμπρός θόλων και των εμπρός και πίσω πλαισίων), επιπλέον των πολλών άλλων εξαρτημάτων του αμαξώματος, όπως οι πόρτες και τα φτερά. Τέλος, η οπίσθια δοκός είναι κατασκευασμένη από κράμα αλουμινίου και πλαστικού. Έτσι επιτεύχθηκε ένα απόβαρο 1524 κιλών για το νέο μοντέλο. Για να μειωθεί το συνολικό βάρος, το σύστημα των φρένων προσαρμόστηκε χρησιμοποιώντας στοιχεία από αλουμίνιο και κεραμικούς δίσκους, ενώ τα καθίσματα έχουν ένα δομικό πλαίσιο από ανθρακονήματα. Παρόλη αυτή την βελτιστοποίηση του βάρους, το αυτοκίνητο έχει  την καλύτερη στρεπτική ακαμψία στην κλάση του για να εξασφαλίσει ποιότητα σε βάθος χρόνου, ακουστική άνεση και οδηγησιμότητα ακόμα και σε συνθήκες ακραίας καταπόνησης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ