Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δεν τους ήθελε η χωμάτινη ημέρα στο Φθιώτιδος .....


Η τύχη δεν ήταν με το μέρος των Φιλιππίδη-Παυλή Κορρέ στο χωμάτινο σκέλος του 32ου Ράλλυ Φθιώτιδος. Ύστερα από τη δεύτερη θέση στον ασφάλτινο αγώνα, το πλήρωμα εμφανίστηκε αποφασισμένο να παλέψει για τη νίκη σε μια επιφάνεια που σαφώς γνωρίζει καλύτερα. Δεν τα κατάφερε όμως εγκαταλείποντας τον αγώνα και αποχαιρέτησε τη Λαμία με ανάμικτα συναισθήματα.
Η κακή μέρα φάνηκε από το πρωί, καθώς στην πρώτη ειδική, το Mitsubishi Lancer Evo IX του Φιλιππίδη βρέθηκε τουμπαρισμένο σε μια σχετικά αργή στροφή: «Στα πρώτα χιλιόμετρα της Γραμμένης βρήκαμε σε ένα ανάχωμα, με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να ανατραπεί. Ευτυχώς δεν είχαμε κάποια σοβαρή ζημιά, οπότε συνεχίσαμε κανονικά» δήλωσε ο Φιλιππίδης και συμπλήρωσε: «Βέβαια, είχαμε χάσει κάθε ελπίδα για διάκριση, καθώς χρειάστηκε χρόνος ώσπου να επαναφέρουμε το Mitsubishi στις ρόδες του. Παρ’ όλα αυτά συνεχίσαμε και δεν το βάλαμε κάτω». Πράγματι, στη δεύτερη ειδική της ημέρας, στη Δίβρη, το πλήρωμα πέτυχε τον τρίτο χρόνο προσπαθώντας να βρει πάλι το ρυθμό του με το «πληγωμένο» Mitsubishi και να αναρριχηθεί στη γενική κατάταξη στο πλαίσιο του εφικτού. 


Στη Γραμμένη όμως ήταν …γραφτό να μη συνεχίσουν τον αγώνα τους, καθώς και στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή των 22 χιλιομέτρων, οι Φιλιππίδης-Παυλή Κορρέ τούμπαραν το Mitsubishi Lancer Evo IX της SMsport με αποτέλεσμα αυτή τη φορά να μείνουν οριστικά εκτός αγώνα. «Η Γραμμένη δε μας ήθελε καθώς μία δεύτερη έξοδος μας ανάγκασε να δεχτούμε αυτό που από ότι φαίνεται ήταν  το «γραμμένο» μας! Όταν κινείσαι σε γρήγορους ρυθμούς αυτά είναι μέσα στο παιχνίδι»  δήλωσε ο οδηγός. 
Σε έναν αγώνα ο οποίος τους γύρισε την πλάτη από τις αναγνωρίσεις αφού αντιμετώπισαν σωρεία προβλημάτων, το πλήρωμα αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει τους συναθλητές του που βρέθηκαν κοντά «στα δύσκολα».  «Στις δοκιμές μείναμε από ένα μηχανικό πρόβλημα  στη Δίβρη. Οι αγωνιζόμενοι Αποστόλης Τσιλίκας-Κωνσταντίνος Μίχος με το που αντιλήφθηκαν πως χρειαζόμασταν βοήθεια, αμέσως σταμάτησαν και προσφέρθηκαν να μας παρέχουν ότι χρειασθήκαμε. Τους ευχαριστούμε πολύ!» τόνισε ο Φιλιππίδης, ενώ η Μαρία συμπλήρωσε «Η συμπεριφορά των συναθλητών μας, μας θύμισε την ατμόσφαιρα και το κλίμα που επικρατούσε στους αγώνες αυτοκινήτου τις προηγούμενες δεκαετίες!».  
Εξαιρετική εντύπωση προκάλεσε το αυτοκόλλητο της Γενικής Γραμματείας Διά Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς,  της οποίας στέλεχος είναι η Μαρία Παυλή Κορρέ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος” ...

Οι προετοιμασίες για την 22η Ανάβαση Κύμης “Γιάννης Ηλιόπουλος”, η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Μαΐου έχουν ξεκινήσει. Το Αθλητικό Σωματείο Start Line μαζί με τον Δήμο Κύμης - Αλιβερίου, συνεργάζονται και φέτος αρμονικά ώστε να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα σε αγωνιζόμενους και θεατές. Ο τρίτος γύρος του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων και Ιστορικών Αυτοκίνητων, επιστρέφει και πάλι στη γνωστή διαδρομή από το Λιμάνι μέχρι την πόλη της Κύμης, η οποία όλα αυτά τα χρόνια έχει αγαπηθεί από τους αγωνιζόμενους και τους θεατές. Τη φετινή χρονιά ωστόσο η Ανάβαση Κύμης πρωτοπορεί καθώς για πρώτη φορά σε αγώνα ανάβασης θα δούμε αγωνιστικά αυτοκίνητα Crosscar να προσπαθούν να σταματήσουν τα χρονόμετρα ταχύτερα από κάθε άλλου είδους αγωνιστικό αυτοκίνητο. Με αυτόν τον τρόπο ο θεσμός του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Crosscar μπαίνει δυνατά και στις αναβάσεις καθώς στον δεύτερο γύρο της χρονιάς θα δούμε τους πρωταγωνιστές του θεσμού να μάχονται αυτή τη φορά σε ασφάλτινο και