Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μετά το 1ο Σκέλος .....


COMMENTS

1 "LUCKY"- PONS Fabricia LANCIA RALLY 037 1983
«Ποτέ δεν μπορείς να πεις με σιγουριά έπειτα από δύο ειδικές, εάν μπορείς να κερδίσεις τον αγώνα ή όχι. Κάτι που μπορεί να κάνεις μέσα στην ειδική, μπορεί να σε οδηγήσει εκτός δρόμου, σε κλατάρισμα ή σε ζημιά του αυτοκινήτου.»

2 MYRSELL Mats - JUNTILLA Esko PORSCHE 911 RSR 1974
«Σημειώσαμε καλύτερο χρόνο στο δεύτερο πέρασμα της Αμφίκλειας. Τα πήγαμε καλά. Πίεσα πολύ, αλλά ο Wagner που έχει το ίδιο αυτοκίνητο έκανε καλύτερο χρόνο.»

3 WAGNER Karl - ZAUNER Gerda PORSCHE 911 SC 1976
«Η Αμφίκλεια 2 ήταν καλύτερη για μας.» 

10 JOHNSEN Anders - JOHNSEN Ingrid PORSCHE CARRERA RSR 1974
«Μετά την 1η ε.δ., πήρα λάθος δρόμο. Τα φρένα ζεστάθηκαν. Στο δεύτερο πέρασμα της Αμφίκλειας μου κόλλησε το γκάζι μέσα στην ειδική.»

22 MEKLER Laszlo - MEKLER-MIKO ALFA ROMEO GIULIA SPRINT 1966
«Οι ειδικές ήταν ωραίες. Το διασκέδασα πολύ.» 

30 NORRGARD Sverre - MANTYLA Janne BMW 2002 ti 1969
«Κανένα πρόβλημα δεν είχα, εκτός του ότι στην Αμφίκλειας 2 έκανε ζέστη.»

32 PARTANEN Henrikki - PARTANEN Aaro DATSUN 1600 SSS 1972
«Στη 2η ειδική πίεσα πολύ. Ένιωσα σαν να οδήγησα στο 110%. Δεν είχα κανένα πρόβλημα και ήταν μια ωραία ειδική.»

29 BIRLIRAKIS Vaggelis - MOURTZOUKOS Giorgos BMW 2002 ti 1969
«Στην Αμφίκλεια 2 είχα πρόβλημα με το συμπλέκτη.»

5 MANDROUKAS Eleftherios - TSADARIS Nikos PORSCHE 911 RSR 1976
«Εξαιτίας του προβλήματος με τις ζώνες, εκκινήσαμε πολύ αργότερα, ενώ κανονικά θα εκκινούσαμε από την 5η θέση. Το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις είναι μία βαριά οργάνωση και ξεκινάς με πίεση και απώλειες. Το αυτοκίνητο λόγω διαφοράς υψομέτρου έχανε ιπποδύναμη όσο ανεβαίναμε και κάποια στιγμή έκαιγε λάδια με αποτέλεσμα να  δημιουργηθούν αναθυμιάσεις. Το αυτοκίνητο είναι δυσκολοδήγητο και περιμένουμε με ανυπομονησία το χώμα, γιατί πιστεύουμε ότι θα τα πάμε καλά.»

7 KAROTSIERIS Andreas - MACHERAS Leonidas PORSCHE 911 RS 1973
«Ήταν ένας καλός αγώνας με πολύ ωραία διαδρομή, δεν αντιμετώπισα κανένα πρόβλημα με το αυτοκίνητο, εκτός από κάποια γλιστερά κομμάτια του δρόμου, αλλά αυτό είναι το ράλλυ. Σε γενικές γραμμές είμαι πολύ ικανοποιημένος από τη σημερινή ημέρα, αν και το προτιμώ το χώμα περισσότερο.»

24 VITOGIANNIS Kyriakos-KASTRIOTIS Dimitris FORD ESCORT RS2000 1970 
«Στο δεύτερο πέρασμα της Αμφίκλειας τα πήγα καλύτερα σε σχέση με το πρώτο.»

26 GIOVAS Antonis - GRIGORIADIS Kostantinos Audi 80 GT 1970
«Παρότι δεν είχαμε δυνατό αυτοκίνητο, είμαστε ικανοποιημένοι. Στην Αμφίκλεια 2 ήμασταν καλύτεροι, δεν αντιμετωπίσαμε ούτε μηχανικό πρόβλημα ούτε ολισθηρότητας του δρόμου.»

ΣΧΟΛΙΑ
Ο «Lucky» σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στην Αμφίκλεια 2 και τον ακολουθούν οι Brazzol και Da Zanche. Στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων ο Καροτσιέρης όντας ταχύτερος και στις δύο ειδικές διαδρομές προηγείται του Μανδρούκα 9,7 δλ., ενώ στην 3η θέση ακολουθεί ο Γιοβάς. 
Ο Βελάνης εγκατέλειψε από μηχανικό πρόβλημα. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ