Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αυλαία Ενιαίου 2017 ...


• Το SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda 2017 «ζωντάνεψε» ξανά τα Μέγαρα
• Τέσσερις διαφορετικοί νικητές στους δύο τελευταίους φετινούς αγώνες 
• Πρώτη νίκη του Μίλτου Κύρκου για φέτος


Με τέσσερις διαφορετικούς νικητές στους δύο αγώνες των δύο κατηγοριών του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda 2017, ολοκληρώθηκαν οι δύο τελευταίοι αγώνες της φετινής χρονιάς. 
Στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων που «ζωντάνεψε» έπειτα από καιρό, κάτι στο οποίο συνέβαλε σημαντικά το φετινό SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda, 15 Skoda Fabia 1.2 TSI κράτησαν το ενδιαφέρον των θεατών στα ύψη μέχρι και το τέλος της αγωνιστικής διαδικασίας. 
Η ημέρα ξεκίνησε με τον κυρίαρχο Γιώργο Καμιτσάκη ο οποίος έχοντας κάνει εξαιρετικές επιδόσεις από το Σάββατο συνέχισε και στο πρωινό warm up, αλλά και στον πρώτο αγώνα του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda. Ξεκίνησε από την pole position και οδήγησε σε πολύ γρήγορο ρυθμό, διατηρώντας την πρωτοπορία μέχρι και την καρό σημαία. Ο Νίκος Ζάχος με μια αποφασιστική κίνηση προσπέρασε τον Μίλτο Κύρκο στα πρώτα μέτρα της ευθείας των Μεγάρων, έτσι έστριψε 2ος από 3ος που βρισκόταν στο grid και από εκεί και πίσω είχαμε μονομαχίες που αφορούσαν την κατηγορία των Νέων. 


Ο Φίλιππος Καλέσης ήταν από τη δική του πλευρά, εκείνος που έδινε τον τόνο στους Νέους όλο το διήμερο. Ήταν ταχύτερος Νέος το Σάββατο και παρέμεινε τέταρτος και πρώτος Νέος στον πρώτο αγώνα της ημέρας. Πίσω του ο Γιάννης Χαραλαμπόπουλος έκανε έναν αγώνα τακτικής ώστε να βρεθεί στην έκτη θέση και να αποκτήσει προβάδισμα για τη δέυτερη κούρσα, κάτι που τελικά κατάφερε. Μπροστά του, 5ος ήταν ο Γιάννης Ποτουρίδης που έκανε μια από τις καλύτερες εμφανίσεις του στο φετινό Ενιαίο και συγκέντρωσε αρκετούς βαθμούς, ενώ ο Παναγιώτης Ρουστέμης ενεπλάκη σε μονομαχίες άλλες κερδίζοντας και άλλες χάνοντας τις, με αποτέλεσμα να καταλήξει έβδομος. 


Ο μεγάλος χαμένος του πρώτου αγώνα ήταν αναμφίβολα ο Στράτος Κυρλαγκίτσης, πρωτοπόρος στη βαθμολογία των Νέων πριν τους αγώνες, δεν μπόρεσε να κάνει κάτι καλύτερο από τη δέκατη θέση, δίνοντας ακόμη πιο δραματικό χαρακτήρα στη μάχη του τίτλου, ενόψει της δεύτερης κούρσας. Μπροστά από τον Κυρλαγκίτση βρέθηκαν ο Στάθης Κουκέας, 8ος, ο οποίος δεν ενεπλάκη στις μάχες των Νέων και ο Μιχάλης Δουλτσίνος που ήταν 9ος πετυχαίνοντας ένα καλό αποτέλεσμα. 
Η αντεστραμμένη σειρά εκκίνησης του δευτέρου αγώνα, για τους πρώτους έξι, άλλαξε αρκετά τα δεδομένα και σε επίπεδο βαθμολογίας, ωστόσο η κόκκινη σημαία μόλις στον τρίτο γύρο, ήρθε να προακλέσει νέες αλλαγές. Ο λόγος της διακοπής ήταν η έξοδος του Ταξιάρχη Ασημακόπουλου και η επανεκκίνηση έγινε εν κινήσει. Το αυτοκίνητο ασφαλείας ωστόσο, δεν κατάφερε να συγκεντρώσει τα αυτοκίνητα σε ένα ρυθμό εκκίνησης εν κινήσει, σε ένα σημαντικό λάθος της κατά τα άλλα εξαιρετικής διοργάνωσης. 


Από πριν τη διακοπή πάντως είχαν ξεκινήσει μεγάλες μάχες. Ο Ζάχος προσπέρασε τον Κύρκο και επιτέθηκε στους Καλέση και Ποτουρίδη που ξεκινούσαν στις πρώτες σειρές εκκίνησης με τον Ποτουρίδη να χάνει όχι απλώς τη δεύτερη θέση που είχε αλλά και περισσότερες, χάνοντας παράλληλα και επαφή με την κορυφή. 
Παρά τα προβλήματα της επανεκκίνησης ορισμένοι κατάφεραν να δημιουργήσουν μονομαχίες μεταξύ τους και σημαντικότερη εξ αυτών ήταν του Κύρκου με τον Καλέση και λίγο αργότερα τον Χαραλαμπόπουλο. Ο Κύρκος ήταν σε γρηγορότερο ρυθμό παίρνοντας τελικά την πρωτοπορία που του χάρισε την πρώτη νίκη στο SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίο Skoda έπειτα από εννέα αγώνες. Δεύτερος και νικητής στους Νέους ήταν ο Χαραλαμπόπουλος κάνοντας την ύστατη προσπάθεια τίτλου και αναμένοντας πάντα τα αποτελέσματα της έφεσης που έχει κάνει για τον αποκλεισμό στην Τρίπολη. Τριτος στο βάθρο της Γενικής και δεύτερος Νέος ήταν ο Φίλιππος Καλέσης που έχασε στις λεπτομέρειες την ευκαιρία να κερδίσει τα πάντα αυτό το διήμερο, ενώ τέταρτος ήταν ο Ζάχος, εμπρός από δύο Νέους τον Ρουστέμη και τον Κυρλαγκίτση που συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. 
Εκείνοι που τελικά δεν κατάφεραν σε αυτόν τον αγώνα να πάρουν κάτι θετικό, ήταν ο Ποτουρίδης που εκνευρίστηκε από τις πολλές επαφές κυρίως πριν την επανεκκίνηση και χάλασε το ρυθμό του και ο Καμιτσάκης που τιμωρήθηκε με ποινή 30 δευτερολέπτων για μια επαφή με τον Καλέση στον τελευταίο γύρο. 


Συνολικά οι δύο αγώνες του SEAJETS ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda προσέφεραν και αυτό το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο μια εξαιρετική εικόνα, ανταμείβοντας τους θεατές που γέμισαν την εξέδρα των Μεγάρων. 


Έτσι η επανεκκίνηση του θεσμού του Ενιαίου από τον Σύνδεσμο Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου ολοκληρώνεται με επιτυχία και κλείνει μια αγωνιστική χρονιά κατά την οποία σήμανε παράλληλα και την επανεκκίνηση των αγώνων ταχύτητας. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ