Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Δύσκολο ξεκίνημα για τον Σερδερίδη ...


Ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλλυ Καταλωνίας, ένα σκέλος που ως επί το πλείστον αποτελούνταν από χωμάτινες ειδικές. Ο Έλληνας εκπρόσωπός μας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, Ιορδάνης Σερδερίδης δυσκολεύτηκε στις διαδρομές της Παρασκευής και δεν έμεινε ικανοποιημένος από την απόδοσή του. Ο αγώνας, ωστόσο περιλαμβάνει άλλες δύο ημέρες σε ασφάλτινο οδόστρωμα και ο Σερδερίδης αναμένεται να ανεβάσει ρυθμό.
Το εναρκτήριο σκέλος του αγώνα περιελάμβανε 6 ειδικές και ο οδηγός της Citroen DS3 WRC ξεκίνησε νωχελικά, πραγματοποιώντας μέτριο χρόνο: «Δεν ξεκινήσαμε καλά στις πρωινές διαδρομές. Χάσαμε την αυτοπεποίθηση, καθώς το αυτοκίνητο ήταν υποστροφικό και μας δυσκόλεψε. Υποπέσαμε μάλιστα σε δύο λάθη, με αποτέλεσμα να μην έχουμε καλή ψυχολογία για τη συνέχεια.», δήλωσε ο Σερδερίδης και πρόσθεσε: «Ευτυχώς μείναμε στο δρόμο και μπορέσαμε το απόγευμα να βελτιώσουμε τις επιδόσεις μας, χάρη και στη σωστή επιλογή ελαστικών που κάναμε και η οποία μας ωφέλησε στη μεγαλύτερη διαδρομή του σκέλους.»


Το τέλος της ημέρας βρήκε τον Σερδερίδη στην τρίτη θέση του WRC Trophy, με τον Έλληνα οδηγό να παραμένει ζωντανός στη μάχη του τίτλου: «Ο αγώνας έχει πολύ δρόμο ακόμα και σκοπεύουμε να  αυξήσουμε ρυθμό στις ασφάλτινες ειδικές του Σαββάτου και της Κυριακής, σε μια επιφάνεια που έχουμε μεγαλύτερη εμπειρία. Είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια και παράλληλα προσηλωμένοι στο στόχο μας.», δήλωσε.
Το σκέλος του Σαββάτου περιλαμβάνει 7 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 122 αγωνιστικών χιλιομέτρων. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ