Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ίαν Παπανικολάου: Ο επιμένων νικά ...


Στο Seajets Ράλλυ Ακρόπολις συμμετείχαν οι Ίαν Παπανικολάου-Γιώργος Κυπριανού που μετά από ένα χρόνο, επέστρεψαν και πάλι στα μπάκετ του Toyota Yaris. Ο αγώνας, τρίτος γύρος του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλλυ προσμετρούσε ως διπλός για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα ράλλυ με κάθε σκέλος να έχει ξεχωριστή κατάταξη. Το απόγευμα της Παρασκευής 2 Ιουνίου, το πλήρωμα, με το Νο 72 στις πόρτες του Toyota Yaris, πήρε εκκίνηση από την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας και το Σάββατο ρίχτηκε στη μάχη με τα χρονόμετρα στις ειδικές διαδρομές της Φωκίδας.
Μην έχοντας δοκιμάσει το αναβαθμισμένο Toyota Yaris πριν τον αγώνα, το δίδυμο ξεκίνησε επιφυλακτικά το Σάββατο το οποίο περιελάμβανε 6 ειδικές διαδρομές και περισσότερα από 100 αγωνιστικά χιλιόμετρα. «Το σκέλος του Σαββάτου εξαρχής θα ήταν δοκιμαστικό για εμάς καθώς δεν είχαμε καταφέρει να δούμε πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο με τις αλλαγές που είχαν γίνει εξ ολοκλήρου. Έτσι, ενώ στην πρώτη ειδική, στη Γραβιά, το αυτοκίνητο ρέταρε, στη συνέχεια αλλάξαμε πολλαπλασιαστή και στην Άμφισσα καταφέραμε να βρούμε ρυθμό.» ήταν τα λόγια του οδηγού. Έχοντας αρχίσει να συνηθίζει και πάλι το «γραφείο του», η συνέχεια για τον Ίαν Παπανικολάου δεν ήταν η καλύτερη δυνατή, καθώς στην τρίτη ειδική διαδρομή της ημέρας είχε μια άτυχη στιγμή που τον οδήγησε εκτός συνέχειας στο πρώτο σκέλος: «Στο Παλαιοχώρι μπήκαμε με καλό ρυθμό και έχοντας κατά νου ποιες αλλαγές θα κάναμε στο σέρβις που θα ακολουθούσε. Δυστυχώς στο 2ο χλμ σε ένα χάσιμο, το αυτοκίνητο γλίστρησε και έπεσε απέναντι σε ένα χαντάκι που είχε ως αποτέλεσμα κάποιες σημαντικές ζημιές στο μπροστινό μέρος. Έτσι έληξε άδοξα η πρώτη μέρα και στη συνέχεια δώσαμε ολονύχτια μάχη στο σέρβις για να ξεκινήσουμε τη δεύτερη, κάτι που με αρκετό ξενύχτι το καταφέραμε.», δήλωσε ο νεαρός οδηγός.


Η Κυριακή αποτέλεσε τον τρίτο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ και οι Ίαν Παπανικολάου-Γιώργος Κυπριανού ξεκίνησαν με μοναδικό στόχο να τερματίσουν. Η δράση της Κυριακής εκτυλίχθηκε στις ειδικές διαδρομές της Φθιώτιδος, με τις προβλέψεις για βροχή να μην επιβεβαιώνονται και το πλήρωμα να φτάνει τελικά στον τερματισμό στη Λαμία, σε έναν απαιτητικό και δύσκολο, όπως αποδείχτηκε, αγώνα: «Στο σκέλος της Κυριακής αναγκαστικά οδηγήσαμε χωρίς να πιέσουμε, καθώς είχε απορρυθμιστεί τελείως η ευθυγράμμιση και έπρεπε να είμαστε προσεκτικοί. Δυστυχώς, πάλι στην Ελάτεια το Yaris άρχισε να ρετάρει. Στο ενδιάμεσο σέρβις,  αν και το πρόβλημα έδειξε να ξεπερνιέται, στην απλή διαδρομή για το δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, τα προβλήματα επανεμφανίστηκαν. Ευτυχώς με πολύ κόπο καταφέραμε να ολοκληρώσουμε την προσπάθειά μας και να ανεβούμε στη ράμπα του τερματισμού στη Λαμία, τερματίζοντας έβδομοι στην κατηγορία μας!», τόνισε ο Ίαν Παπανικολάου που δήλωσε σχετικά με την εμπειρία του από τον φετινό αγώνα: «Είμαι ικανοποιημένος απόλυτα με το αποτέλεσμα, λαμβάνοντας υπόψη τις συνθήκες. Καταφέραμε να φέρουμε το αυτοκίνητο στον τερματισμό, έστω και λαβωμένο. Σίγουρα έτσι δεν μπορούσαμε να ήμασταν όσο ανταγωνιστικοί θα επιθυμούσαμε, αλλά και πάλι ήταν ένας μαραθώνιος για εμάς, από τον οποίο μάθαμε πάρα πολλά για τη συνέχεια.» 


Οι δυσκολίες είναι αναπόφευκτες σε έναν αγώνα, όπως το Seajets Ράλλυ Ακρόπολις, παρ’ όλα αυτά το πλήρωμα τις ξεπέρασε και το απόγευμα της Κυριακής ήρθε η ανακούφιση και η δικαίωση όταν το Toyota Yaris ανέβηκε στη ράμπα του τερματισμού. Σημαντικό ρόλο σε αυτό διαδραμάτισε και η παρουσία του Γιώργου Κυπριανού στο δεξί μπάκετ του Toyota Yaris, για τον οποίο ο Ίαν Παπανικολάου μόνο καλά λόγια έχει να πει: «Ο συνοδηγός μου έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο. Βοήθησε τόσο τεχνικά, με τις γνώσεις του σε πολλές περιπτώσεις που χρειάστηκε, όσο και στον αγώνα με το ρυθμό που μου έδινε, βοηθώντας να ανέβουμε τις ανηφόρες στις οποίες το αυτοκίνητο αγκομαχούσε.»
Όσον αφορά τα μελλοντικά σχέδια, ο Παπανικολάου δήλωσε:  «Σκοπεύουμε να αγωνιστούμε το φθινόπωρο στους εναπομείναντες αγώνες του Κυπέλλου Χώματος. Μέχρι τότε θέλουμε να δουλέψουμε πάνω στο αυτοκίνητο, ώστε να το βελτιώσουμε και να λυθούν τα όποια ηλεκτρολογικά προβλήματα. Υπάρχουν βλέψεις και για το 2018 αλλά είναι κάτι που είναι στα σκαριά ακόμα.»
Το πλήρωμα θέλει να ευχαριστήσει όσους στήριξαν την προσπάθειά του στο φετινό Seajets Acropolis Rally. 

Ένα μεγάλο ευχαριστώ αξίζει στους Offroader.gr, Dog Trainer Mike T, στους 4Τροχούς και στο GRally.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ