Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναγνωρίσεις 2ης ημέρας ...


Σύμφωνα με το τροποποιημένο ωράριο των αναγνωρίσεων, τα πληρώματα σήμερα πέρασαν από τις ειδικές διαδρομές EKO-Racing Ελευθεροχώρι, SEAJETS Ρεγκίνι, Ελάτεια - Καρυά και EKO Racing Παλαιοχώρι. Με την ηλιοφάνεια να είναι έντονη χθες και σήμερα, αυτήν τη στιγμή οι ειδικές διαδρομές είναι, σύμφωνα με τα λεγόμενα των οδηγών, σε ιδανική κατάσταση. Ας δούμε όμως τι δήλωσαν κάποιοι από αυτούς.  


Bruno Magalhaes: «Οι ειδικές είναι δύσκολες και οι επιφάνειες σκληρές. Κάνουμε αναγνωρίσεις με αυτοκίνητο χωρίς χωμάτινα ελαστικά. Δεν είναι τυχαίο ότι είχαμε ένα κλατάρισμα, και έπρεπε να βρούμε βουλκανιζατέρ να το φτιάξουμε, γιατί αυτό το αυτοκίνητο δεν έχει κανονική ρεζέρβα. Αυτό δε με βοηθάει, αφού πρέπει να έχω την προσοχή μου στραμμένη και στο δρόμο, και όχι στην οδήγησή μου. Νομίζω ότι οι ειδικές είναι σκληρές και η Ελάτεια θα είναι πολύ σκληρή στα τελειώματά της μετά το πρώτο πέρασμα.»

Kajetan Kajetanowicz: «Η Ελάτεια μου αρέσει πάρα πολύ! Το πρώτο κομμάτι είναι πολύ ωραίο και γρήγορο, ενώ το δεύτερο έχει τόσο πολλές στροφές. Δεν ξέρει πού βρίσκεσαι! Πολλές στροφές μοιάζουν ίδιες, αλλά πραγματικά μου αρέσει πάρα πολύ! Είναι ίσως μία από τις πιο δύσκολες ειδικές που έχω συναντήσει. Οι σημειώσεις είναι πολύ σημαντικές. Γενικά, νομίζω ότι οι ειδικές είναι σε καλύτερη κατάσταση από πέρσι.»

Murat Bostanci: «Μόλις είχαμε ένα κλατάρισμα, είναι πολύ δύσκολο με τα νορμάλ ελαστικά. Η Ελάτεια είναι μεγάλη σε μήκος, αλλά και σκληρή. Αλλά γενικά μου αρέσουν. Είναι σκληρές, αλλά ενδιαφέρουσες. Αυτό είναι το Ακρόπολις, και το περιμένεις ότι θα είναι έτσι.»

Grzegorz Grzyb: «Όλα είναι τελείως καινούργια για εμάς, αφού είναι η πρώτη φορά μας εδώ. Είναι δύσκολος και σκληρός αγώνας, αλλά μας αρέσει. Είμαστε χαρούμενοι που θα μπορούμε να συγκριθούμε με τόσο πολλούς και καλούς οδηγούς σε αυτόν τον αγώνα.»

Antonin Tlustak: «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, υπάρχουν μεγάλες πέτρες. Σίγουρα θα είναι ένας ενδιαφέρων αγώνας στην Ελλάδα.»

Albert Von Thurn Und Taxis: «Πολύ δύσκολες! Είναι σίγουρα πιο σκληρές από ό,τι περίμενα. Εγώ βρίσκομαι για πρώτη φορά εδώ και δεν περίμενα κάτι τέτοιο. Είχα ακούσει για το Ακρόπολις και το πόσο σκληρό είναι, και τώρα έχω μία ιδέα! Ανυπομονώ να δω πώς θα συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο σε αυτού του είδους τις συνθήκες. Θα είναι δύσκολος αγώνας.»

Γιώργος Φιλιππίδης: «Η Ελάτεια είναι λίγο καλύτερη σε σχέση με πέρσι. Το Ρεγκίνι είναι πολύ ωραίο και σε πολύ καλή κατάσταση. Γενικά, οι ειδικές είναι βελτιωμένες σε σχέση με πέρσι, και αν δε βρέξει θα παραμείνουν καλές. Ειδικά αν αναλογιστούμε τις βροχές των προηγούμενων ημερών.»

Erdi Junior Tibor: «Είναι σε καλή κατάσταση. Δεν είναι εύκολες, γλιστράει, αλλά είναι ένας δύσκολος αγώνας. Οι ειδικές είναι καλύτερες σε σχέση με πέρσι. Εμείς αυτό που θέλουμε είναι να κερδίσουμε την κατηγορία μας».

Burga Banaz: «Αγωνιστήκαμε πέρσι, και ο δρόμος ήταν πιο καθαρός. Φέτος θυμίζει περισσότερο ένα πραγματικό Ακρόπολις! Με πολύ χώμα, μεγάλες πέτρες».

Αλέξανδρος Τσουλόφτας: «Οι ειδικές είναι πολύ ωραίες, είναι σε καλή κατάσταση. Δεν είναι τόσο σκληρές όσο αυτές που έχουμε συνηθίσει στην Κύπρο. Είναι μια χαρά!» 


Σωκράτης Τσολακίδης: «Είναι φανταστικές. Έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά. Θεωρώ ότι σε σχέση με προηγούμενα χρόνια είναι πιο μαλακά τα χώματα. Έχει γίνει εξαιρετική δουλειά.» 


Θέμης Χαλκιάς: «Οι ειδικές είναι εξαιρετικές! Είναι σε πολύ καλή  κατάσταση, η οργανωτική επιτροπή έχει κάνει πάρα πολύ καλή δουλειά. Στα κομμάτια που προστέθηκε υλικό γλιστράει λίγο, αλλά έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά».

Πέτρος Παντελή: «Οι ειδικές είναι πολύ καλές, απλώς κάποια σημεία θέλουν προσοχή, επειδή υπάρχουν κάποιες πέτρες. Φοβηθήκαμε με τον καιρό ότι οι ειδικές θα είναι σε άσχημη κατάσταση, αλλά η οργάνωση έχει κάνει πολύ καλή δουλειά».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ