Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Πρόβα τζενεράλε για τους "El-nak jr" - Ανδρέα Βίγκο ...


Στο δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Χώματος, το 3ο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ – «Γιώργος Μοσχούς» αγωνίστηκαν οι «El-Nak jr»-Ανδρέας Βίγκος. Οι περσινοί κυπελλούχοι Ελλάδος στη C6 χρησιμοποίησαν τον αγώνα ως πρόβα ενόψει του απαιτητικού Ράλλυ Ακρόπολις, του οποίου η κάθε ημέρα προσμετράει ξεχωριστά στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ράλλυ, θεσμό που ακολουθούν για δεύτερη συνεχή χρονιά.
 Συμμετέχοντας σε μια από τις πιο ανταγωνιστικές κατηγορίες του αγώνα τη C6, το δίδυμο πραγματοποίησε το δεύτερο ταχύτερο χρόνο στο πρώτο πέρασμα από την ειδική διαδρομή Καρούτες. Στη συνέχεια, όμως ανέβασε ρυθμό και εκμεταλλευόμενο την εγκατάλειψη των μέχρι πρότινος πρωτοπόρων, ανέβηκε στην πρώτη θέση της C6, όπου και παρέμεινε μέχρι το τέλος. Παράλληλα, ολοκλήρωσε στη δεύτερη θέση της F2, κατηγορία η οποία απευθύνεται σε δικίνητα αυτοκίνητα. 


Ωστόσο, οι χρόνοι δεν ήταν τόσο το ζητούμενο για το πλήρωμα που δοκίμασε διαφορετικές ρυθμίσεις για τον εθνικό μας αγώνα: «Το Σπριντ προσφερόταν ιδανικά ως ένα καλό τεστ για το Ράλλυ Ακρόπολις. Δοκιμάσαμε δύο διαφορετικά set up στην ανάρτηση και δύο διαφορετικές επιλογές ελαστικών. Τώρα πρέπει να βρούμε τη χρυσή τομή μεταξύ τους για  το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ενόψει των επόμενων πρωταθληματικών γύρων. Θέλω να ευχαριστήσω και την ομάδα μου, την Colin Rallying, η οποία δούλεψε σε ρυθμούς Ράλλυ Ακρόπολις, τεστάροντας και αυτή την ταχύτητά της.», ήταν τα λόγια του οδηγού, ο οποίος πρόσθεσε αναφορικά με τον αγώνα και την επιλογή της ειδικής: «Η διαδρομή ήταν ιδανική. Συγχαρητήρια στη λέσχη για την επιλογή της και το χρόνο τέλεσής της. Η Ιτέα είναι συνυφασμένη με το Ράλλυ Ακρόπολις και οι κάτοικοι αγαπάνε το μηχανοκίνητο αθλητισμό, όπως φάνηκε τόσο στην πανηγυρική εκκίνηση, όσο και την ημέρα του αγώνα.» 
Μετά τη ματαίωση του Ράλλυ Φθιώτιδος, ο κορυφαίος αγώνας ράλλυ στη χώρα μας που διεξάγεται στις αρχές του Ιούνη αποτελεί δύο γύρους του Πανελληνίου πρωταθλήματος ράλλυ και είναι ιδιαίτερα καθοριστικός για τη συνέχεια: «Θα ήταν ιδανικό να κάνουμε ένα ή δύο τεστ πριν το Ακρόπολις, ώστε να είμαστε ακόμη περισσότερο προετοιμασμένοι. Στόχος είναι να τερματίσουμε και στις δύο ημέρες του αγώνα και να συλλέξουμε πολύτιμους βαθμούς για τη συνέχεια», δήλωσε ο “El-nak jr”.
Με αυτή τους την επιτυχία στο Ράλλυ Σπριντ ΑΣΜΑ, οι «El nak jr»-Ανδρέας Βίγκος ανέβηκαν στην κορυφή τόσο της C6, όσο και της F2 στο Κύπελλο Χώματος: «Αν καταφέρουμε και κάνουμε και τους αγώνες του κυπέλλου θα είμαι χαρούμενος. Όπως έχω τονίσει, κάθε ειδική φέτος είναι ένα στοίχημα με τους εαυτούς μας για να βελτιωνόσαστε. Ταμείο με τους βαθμούς θα κάνουμε στο τέλος της σεζόν.», τόνισε ο 36χρονος οδηγός.


Επόμενος αγώνας για τους “El-nak jr”-Ανδρέα Βίγκο είναι το διπλό Ράλλυ Ακρόπολις που θα πραγματοποιηθεί στις 3 και 4 Ιουνίου και θα αποτελέσει το δεύτερο και τρίτο γύρο του Πανελληνίου πρωταθλήματος Ράλλυ. Το πλήρωμα θέλει να ευχαριστήσει τους χορηγούς του που είναι τα Yades Facility Services, το Κολλέγιο Βακαλό, η Textum Digital, η Europa και οι 4Τροχοί.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ