Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

HONDA X-ADV Go Have Fun ...


Μία πρωτότυπη «γενετική διασταύρωση» οδηγεί στη δημιουργία μίας νέας συναρπαστικής μοτοσυκλέτας: η Honda X-ADV συνδυάζει το SUV στυλ και τη γοητεία μιας μοτοσυκλέτας off-road με ανθεκτικό πλαίσιο, αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών, ακτινικές δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και ισχυρές επιδόσεις από ένα δικύλινδρο εν σειρά κινητήρα με διπλό συμπλέκτη DCT  (Dual Clutch Transmission). Ο μεγάλος αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, η ρυθμιζόμενη ζελατίνα 5-θέσεων και το σύστημα Smart Key διασφαλίζουν καθημερινή άνεση και πρακτικότητα.


Δεν συμβαίνει συχνά στο κόσμο των μοτοσυκλετών να γεννιέται μία φρέσκια φιλοσοφία η οποία να σηματοδοτεί την απαρχή μιας νέας κατηγορίας. Όμως η Honda φημίζεται για τις καινοτομίες της και την παράδοση αυτή συνεχίζει τώρα με τη νέα X-ADV. 
Το σκεπτικό: ας πάρουμε τις αρετές μιας κλασσικής μοτοσυκλέτας περιπέτειας – ικανότητες παντός εδάφους, όρθια θέση οδήγησης που προσφέρει εξαιρετική ορατότητα, και αξιοσημείωτη πολύπλευρη χρηστικότητα, για τη δουλειά και τον ελεύθερο χρόνο. Μετά ας δούμε τι προσφέρει μία μέση μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης. Μπορεί να είναι σκούτερ ή μοτοσυκλέτα αλλά θα είναι ένα μηχάνημα ευκολοδήγητο, σβέλτο και άνετο, αποδοτικό και με πρακτικούς αποθηκευτικούς χώρους.
Εάν συνδυάσουμε τα παραπάνω προκύπτει μία ενδιαφέρουσα πρόταση με χαρακτηριστικά ενός ανθεκτικού, στυλάτου SUV. Κινείται με απόλυτη άνεση στη ζούγκλα της πόλης και διαθέτει όλα τα premium στοιχεία που κάνουν τη ζωή εύκολη σε μία μεγαλούπολη. Παράλληλα διαθέτει την κινητήρια ισχύ και τις ικανότητες του πλαισίου που προσδίδουν σε κάθε διαδρομή μία υπόσχεση της περιπέτειας.
Καθώς το στυλ της Honda X-ADV γεννήθηκε στο κέντρο R&D της Honda στη Ρώμη, θεωρείται «δημιούργημα των μηχανικών». Μία φιλοσοφία που υλοποιείται για πρώτη φορά και εκφράζει μία νέα αίσθηση ανεξαρτησίας σε δύο τροχούς, ενισχύοντας την έμφυτη επιθυμία του αναβάτη για ελευθερία, ταξίδια και νέες εμπειρίες. Και μάλιστα αποτυπώνει την ουσία της ελευθερίας των δύο τροχών σε ένα συναρπαστικό, νέο σχήμα.

Mr Kenichi Misaki, Επικεφαλής Προγράμματος (LPL) 17YM X-ADV

«Η φιλοσοφία εξέλιξης για την X-ADV ήταν απλή: ‘Go Have Fun!’ (Απόλαυσέ το!) και θέλαμε να δημιουργήσουμε μία μοτοσυκλέτα με βασικό συστατικό το πνεύμα της περιπέτειας. Επίσης θέλαμε η X-ADV να είναι ένα πραγματικά πρακτικό εργαλείο για την πόλη, εύχρηστη και άνετη. Και τα Σαββατοκύριακα να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για αποδράσεις από την καθημερινή ρουτίνα, με μοναδικό στυλ που απογειώνει τη διάθεση.»
Στυλάτη, γεροφτιαγμένη και ψηλή, η Honda X-ADV δηλώνει τις προθέσεις της σαν ένα εργαλείο εκτός δρόμου. Παράλληλα, η σκληροτράχηλη εμφάνιση συνδυάζεται με την πρακτικότητα. Η σχεδίαση του πλαισίου προσφέρει αποθηκευτικό χώρο 21L κάτω από τη σέλα. Το X-ADV διαθέτει ρυθμιζόμενη ζελατίνα 5-θέσεων, αλουμινένιο τιμόνι μεταβλητής διατομής, χούφτες από την Africa Twin, οθόνη οργάνων τύπου Rally και κεντρικό σταντ. Το σύστημα Smart Key ανεβάζει τον πήχη της καθημερινής άνεσης.
Αναρτήσεις μεγάλων διαδρομών μπροστά και πίσω απορροφούν τις ανωμαλίες με τη συμβολή ανθεκτικών τροχών με ακτίνες, 17/15 ιντσών (Ε/Π) και ελαστικών διττού χαρακτήρα. Οι δύο δαγκάνες ακτινικής διάταξης τεσσάρων έμβολων, προσφέρουν πλούσια δύναμη πέδησης με ABS.
Το Κιβώτιο Διπλού Συμπλέκτη της Honda [Dual Clutch Transmission (DCT)] περιλαμβάνεται στο βασικό εξοπλισμό, ενώ η χαρτογράφησή του για το X-ADV επιλέγει μικρότερες σχέσεις για πιο άμεση απόκριση στο πρόγραμμα D mode. Το πρόγραμμα S mode διαθέτει 3 επίπεδα ώστε τα σημεία αλλαγών να προσαρμόζονται καλύτερα στη σπορ οδήγηση. Άριστα εναρμονισμένος με το DCT, ο δικύλινδρος κινητήρας 745cc του X-ADV αποδίδει ισχυρή ροπή στις χαμηλομεσαίες στροφές, για εντυπωσιακή επιτάχυνση από πολύ χαμηλές στροφές. Η κατανάλωση διατηρείται σε χαμηλά επίπεδα - 27.9km/l (κύκλος δοκιμών WMTC).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ