Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διεθνής διάκριση για το ελληνικό Karting ...


Μπορεί η κρίση να έχει χτυπήσει μεταξύ άλλων και τον ελληνικό μηχανοκίνητο αθλητισμό, όμως το επίπεδο των Ελλήνων οδηγών παραμένει υψηλό, όπως απέδειξε και η πρόσφατη συμμετοχή 5 εξ αυτών, στον πρώτο γύρο του νέου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος που διοργανώνει η ΙΑΜΕ, στις 24-27 Μαρτίου 2016.
Ο εναρκτήριος γύρος του θεσμού που διεξάγεται με καρτ εξοπλισμένα με κινητήρες Iame X30, το "X30 Challenge Europa" έλαβε χώρα στην Πίστα Καρτ "7 Laghi" που βρίσκεται στο Castelleto Di Branduzzo στη Βόρεια Ιταλία, σε απόσταση περίπου 35 χιλιομέτρων από το Μιλάνο και εκεί, βρέθηκαν 5 Έλληνες οδηγοί που εκπροσώπησαν 3 αγωνιστικές ομάδες. Πιο συγκεκριμένα, στην Κατηγορία X30 Mini αγωνίστηκε ο Γιάννης Λάντζης της Chatzis Racing Team, ενώ στην Κατηγορία X30 Junior έλαβε μέρος ο Αλέξανδρος Ντάρσυ της Athens Kart Shop. Την ίδια ομάδα εκπροσώπησε στην Κατηγορία Χ30 Senior ο Στράτος Γαλανόπουλος, τη στιγμή που στην ίδια κατηγορία συμμετείχε και ο Φώτης Σωτηρόπουλος, της Grilakis Racing Team. Ελληνική συμμετοχή είχαμε και στην X30 Master, στο πλαίσιο της οποίας συμμετείχε στον αγώνα ο Δημήτρης Παπαναστασίου της Athens Kart Shop.
Μπορεί οι βασικοί στόχοι των οδηγών να ήταν η βελτίωση της οδήγησης και η αύξηση των εμπειριών τους, όμως τελικά προέκυψαν και καλά αποτελέσματα που παίρνουν μεγαλύτερη αξία, λόγω της πληθώρας των συμμετεχόντων και του μεγάλου συναγωνισμού σε έναν αγώνα διεθνούς βεληνεκούς.
Στην Κατηγορία Mini X30, ο Γιάννης Λάντζης ξεκίνησε δυναμικά τον αγώνα, σημειώνοντας τον 3ο χρόνο στις χρονομετρημένες δοκιμές και διατηρώντας τη θέση του μετά τα σκέλη και τον ημιτελικό προκρίθηκε στον Τελικό. Εκεί, μετά από καταπληκτική εκκίνηση βρέθηκε αρχικά στην κορυφή της κατάταξης, για να τερματίσει τελικά στη 2η θέση, ανάμεσα σε 17 οδηγούς, μετά από πολλές μάχες και προσπεράσματα με τους οδηγούς που διεκδικούσαν τη νίκη. Η επίδοση του μικρότερου οδηγού της ελληνικής αποστολής αφήνει υποσχέσεις για τη συνέχεια, αφού το συγκεκριμένο αποτέλεσμα συνιστά μια σημαντική διεθνή επιτυχία. 
Στην Κατηγορία Junior X30, ο Αλέξανδρος Ντάρσυ αντιμετώπισε έντονο συναγωνισμό, αφού στον αγώνα συμμετείχαν συνολικά 65 οδηγοί. Μπορεί να μην κατάφερε να προκριθεί στον Α' Τελικό, όμως ήταν από τους ταχύτερους οδηγούς του Β' Τελικού, τερματίζοντας στη 2η θέση. Στην επίσης πολύ ανταγωνιστική Κατηγορία Senior X30, που είχε συνολικά 68 συμμετοχές, έλαβαν μέρος και δύο Έλληνες οδηγοί, οι Φώτης Σωτηρόπουλος και Στράτος Γαλανόπουλος. Ο Σωτηρόπουλος μπορεί να έμεινε  εκτός Α' Τελικού, όμως επικράτησε στον Β' Τελικό της κατηγορίας, προτού μια ποινή τον ρίξει στην 2η θέση.  Ο Γαλανόπουλος από την άλλη στάθηκε άτυχος, αφού ένα τεχνικό πρόβλημα δεν του επέτρεψε να λάβει μέρος στα Χρονομετρημένα Δοκιμαστικά.  Τέλος,  ελληνική παρουσία είχε και η Κατηγορία Master X30, με τον Δημήτρη Παπαναστασίου να κάνει έναν πολύ καλό αγώνα, ιδιαίτερα στον Β' Αγώνα όταν, έχοντας ξεκινήσει 29ος, αναρριχήθηκε 15 θέσεις με αποτέλεσμα να τερματίσει 14ος. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με την 28η θέση στον Α' Αγώνα, να πλασαριστεί στην 20ή θέση της γενικής κατάταξης της κατηγορίας, σε ένα καθ' όλα τιμητικό αποτέλεσμα.
Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος από τη μεριά της, συγχαίρει τους 5 αθλητές και τις ομάδες τους, που εκπροσώπησαν επάξια τα ελληνικά χρώματα στην Ιταλία, στο πλαίσιο του "X30 Europa Challenge" και τους εύχεται ανάλογη συνέχεια στο εγγύς μέλλον!


Αναλυτικά αποτελέσματα: http://savoiechrono.com/arch.php (Europa Challenge)

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ