Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Dcg Drift ... η επιστροφή !!!


Όσοι ασχολούνται με το Drift γνωρίζουν τι σημαίνει Dcg ... μετά από 2 χρόνια απουσίας του dcg Drift, ο κόσμος άρχισε να το ζητάει ξανά κι έτσι μετά από αρκετή σκέψη,  δουλεία και συζήτηση το dcg ξαναπήρε μπροστά και έγινε δυνατότερο από ποτέ !!!
Ο 1ος φετινός αγώνας έγινε την Κυριακή 28/02 στο Kartodromo στις Αφίδνες.
34 συμμετοχές, οι καλύτεροι οδηγοί της Ελλάδας από Θεσσαλονίκη μέχρι και Κρήτη αλλά και Κύπρο,3000 θεατές, πάνω από 6000 ευρώ (δώρα και μετρητά) στους αγωνιζόμενους, πολλά δώρα για το κοινό, πολλοί και δυνατοί χορηγοί, live streaming ... τι άλλο να ζητήσει κανείς ?
Το αποτέλεσμα ήταν απλά ο καλύτερος Ελληνικός αγώνας μέχρι σήμερα ...
Πάνω από 12 οδηγοί έπαιζαν για δυσκολότερο  βάθρο όλων τον εποχών !!! και μετά από πολλές και δύσκολες  μάχες αυτοί που άντεξαν και προχώρησαν μέχρι το τέλος  ήταν οι παρακάτω.
Ο Τσιλιμπόνης από την Θεσσαλονίκη  δεν άφησε περιθώριο σε κανένα, οδήγησε από την αρχή πολύ εντυπωσιακά, βελτιώνονταν συνεχώς και νίκησε όλους τους αντιπάλους του με αποτέλεσμα να πάρει αυτός την νίκη !!!
Στην δεύτερη θέση ανέβηκε ο πολύ επιθετικός Χαντζάρας όπου και αυτός οδήγησε πολύ καλά και γρήγορα αλλά κάποια λάθη και φυσικά μια ζημία μέσα στον τελικό του στέρησαν την ευκαιρία να παλέψει μέχρι το τέλος, κι έτσι αρκέστηκε στο 2ο σκαλί του βάθρου.
Τρίτος ένας νέος οδηγός όπου σίγουρα κανείς δεν θα το πίστευε πριν τον αγώνα ότι θα ανέβαινε στο βάθρο, ούτε ο ίδιος φυσικά !!! αυτό δεν σημαίνει τίποτα όμως, ο  Ξύστρας έκανε τον αγώνα της ζωής του, οδήγησε καλύτερα από κάθε άλλη φορά  και σκαρφάλωσε στην τρίτη θέση αθόρυβα και αποτελεσματικά,  αφήνοντας πίσω του πολύ μεγάλα ονόματα του Ελληνικού drift.
Τέταρτος ο τρομερός οδηγός από την Σάμο με το απίστευτο Corolla του !!!...ο Λυμπέρης ο Χάρης όπου απλά τους άφησε όλους με το στόμα ανοιχτό (!!!) οδηγούσε συνέχεια τέρμα με μεγάλη ταχύτητα και μεγάλη γωνία αλλά ένα τετ α κε στον μικρό τελικό τον  άφησε στην υψηλότερη εκτός βάθρου θέση.
Την πεντάδα συμπλήρωσε άλλος ένας νησιώτης οδηγός, ο Ζιλιμπινάκης από τα Χανιά του οποίου το τέρας ακόμα ετοιμάζετε, από την άλλη όμως  δεν γινόταν να χάσει τέτοιο αγώνα κι έτσι δανείστηκε το αγωνιστικό του Τσαγκαράκη και ήρθε .... οδήγησε πολύ εντυπωσιακά  και κλείδωσε στην πρώτη πεντάδα.
Στην έκτη θέση έκατσε ένα από τα φαβορί της 1ης θέσης, ο Χαρκάς από Θεσσαλονίκη όπου και αυτός οδήγησε τρομερά όπως πάντα, αλλά ο ανταγωνισμός ήταν τεράστιος κι έτσι έμεινε σχετικά νωρίς εκτός.
Έβδομος ο Καποτής, άλλος ένας κορυφαίος οδηγός όπου και αυτός έμεινε εκτός νωρίς, πράγμα που δείχνει το πόσο έντονος ήταν ο συναγωνισμός, και αυτός οδήγησε  πολύ εντυπωσιακά και σταθερά καθ’ όλη την διάρκεια του αγώνα.
Την 8αδα συμπλήρωσε κι άλλος νησιώτης οδηγός !!!  ο άλλος Λυμπέρης από την Σάμο, ο Μανώλης, ο οποίος έχει φτιάξει ένα αμάξι όπλο και ακόμα το μαθαίνει ... μόλις το μάθει καλά σίγουρα θα πρωταγωνιστήσει !!! 
Οδήγησε πολύ επιθετικά αλλά ήταν λίγο ασταθείς, δεν πειράζει όμως  έχει πολλά ακόμα να δείξει.
Στην ενάτη θέση  ένας πολύ ταλαντούχος οδηγός ο Αντρέας Μιχάλης  όπου παρά την απουσία του από τους αγώνες τα τελευταία χρόνια , οδήγησε πολύ ωραία το ανανεωμένο του γιαπωνεζάκι και άφησε ακόμα μια θέση κενή  για να κλείσει η δεκάδα.
Την θέση αυτή πήρε ο τέταρτος νησιώτης οδηγός της δεκάδας, ο κουζουλός Καραμπακάκης από την Κρήτη με το sillvia του, όπου έκανε τον καλύτερο αγώνα της καριέρας του, οδήγησε πολύ όμορφα αλλά τα χάλασε απότομα στην τελευταία του μάχη και δεν προχώρησε στην 8αδα της επόμενης φάσης.
Στις θέσεις 11, 12 και 13 τερμάτισαν οι Ασλάνης, Πατάκ και Ξενικός  όπου έδωσαν πολύ θέαμα και καπνό σε όλους,   φυσικά και αυτοί ήταν φαβορί για το βάθρο, αλλά όπως είπαμε και πιο πριν  οι οδηγοί ήταν τόσοι πολλοί και δυνατοί που κάποιοι έπρεπε να μείνουν πίσω.
Την 16αδα συμπλήρωσαν οι Λαγός, Τρούμπης και Τσέλος.
Στην κατηγορία street legal οι πιο εντυπωσιακοί ήταν οι Παυλόπουλος, Τσουνάκης και Νταγιαμάς.
Μετά την ολοκλήρωση του αγώνα έγιναν  και οι απονομές με πάρα πολύ κόσμο να χειροκροτεί τους νικητές και όλοι ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον 2ο αγώνα του dcg drift που θα γίνει τον Ιούλιο, βραδινός, και πολύ σύντομα θα ανακοινωθεί η τοποθεσία.















Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ