Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γενική Συνέλευση Σ.Ο.Α.Α, ...


Πραγματοποιήθηκε χθες 17/03/16 και περί ώραν 19:00 η Έκτακτη Γενική Συνέλευση του συνδέσμου στα γραφεία στον Πειραιά με την συμμετοχή 65 παρόντων. Δικαίωμα ψήφου είχαν 63.
Παρόντες μη μέλη-δεκτοί από το σώμα οι κ.κ. Χατζημιχάλης Αν. και Πουλιάδης Δ.
Από το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ παρόντες ήσαν οι : Ηλιόπουλος Μάριος, Μακρινός Εμμανουήλ, Περατινός Νίκος, Παπαχρήστος Κώστας και Ψηλιώτης Κώστας.
Απόντες οι: Καϊτατζής Γιώργος, o οποίος δήλωσε ασθένεια, και Μπουραθανασόπουλος Χάρης που δήλωσε ότι ευρίσκετο εκτός Αθηνών.
Την Συνέλευση ανέλαβε να διευθύνει ο Πρόεδρος του ΣΟΑΑ κ. Ηλιόπουλος Μάριος, τα πρακτικά ετηρήθησαν από το Γ.Γ. του συνδέσμου Μακρινό Εμμανουήλ.
Αναγνώστηκε επιστολή των μελών : Κύρκου Λεωνίδα, Πολυζώη Γεωργίου, Ευθυμίου Μιχάλη, Κύρκου Λάμπρου, Λιώρη Παναγιώτη, Πατσουρέα Κων/νου, Κύρκου Παναγιώτη, Κάκου Κων/νου ότι : "Αδυνατούν να παρευρεθούν λόγω διαφωνίας και απρεπών εκφράσεων του αντιπροέδρου του ΣΟΑΑ Γ. Καϊτατζή". 
Δια ανατάσεως απερρίφθη η ανάγνωση επιστολής των θέσεων των ανωτέρω οδηγών λόγω απουσίας των. Αποχώρηση εις ένδειξη διαμαρτυρίας του κ. Σαραντινού λόγω μη αποδοχής του Πρόεδρου να αναγνώσει στο Σώμα μήνυση εναντίον του Αντιπροέδρου Γ. Καϊτατζή. Ο Πρόεδρος του ζήτησε αν επιθυμεί να κάνει κάποια δήλωση, διότι το κείμενο της μήνυσης δεν αφορούσε την Συνέλευση, την οποία ο κος Σαραντινός αρνήθηκε.

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ

Απεφασίσθει ομόφωνα για το τρέχον έτος 2016 να ισχύσουν τα εξής : Έκδοση-Ανανέωση από την ΕΛΠΑ με αντίτιμο 50 Ευρώ.

ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ

Γενικώς χαρακτηρίστηκε "Αξιοπρεπές".
Προτάθηκε να επαναδιαπραγματευθεί η αποζημίωση για τον οδηγό με υψηλότερη των 50.000 Ευρώ αποζημίωση σε περίπτωση θανάτου του. Επαναπροσδιορισμός και διευκρίνιση ως προς ποιοι κανονισμοί ισχύουν σε περίπτωση αμφισβήτησης FIA η ΟΜΑΕ-ΕΠΑ; Να γίνει επίσημη μετάφραση του ασφαλιστηρίου από το ΥΠΕΞ. (Για καλύτερη ερμηνεία όλων των όρων και εξαιρέσεων).
Να γίνουν διορθώσεις στο Εγχειρίδιο Αγώνων Ράλλυ- & Ράλλυ Σπριντ άρθρο 4 ΜΕΤΡΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ Ε.Δ.( περί καλύψεων όλων
των δένδρων -25 μετρά από τον δρόμο κλπ.),καθώς επίσης να γίνει διευκρίνιση εάν τα ως άνω μέτρα ισχύουν και για τις αναβάσεις.Σε περίπτωση που ισχύουν να τροποποιηθεί ανάλογα ο Ειδικός Κανονισμός Αναβάσεων.

Για όλα τα ανωτέρω υπήρξε ομόφωνη απόφαση.

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Σε γενικές γραμμές να παραμείνουν οι κατηγορίες και οι κανονισμοί στο προηγούμενο καθεστώς του 2015.
Η δικαιοδοσία των Τεχνικών Εφόρων σε αυτεπάγγελτο έλεγχο να επανεξεταστεί (Άνευ εντολής-ενημέρωσης από Αγωνοδίκες;)
Καθώς επίσης και κάλυψης εξόδων επανασυναρμολόγησης οχήματος στα νόμιμα μέρη αυτού.
Να λαμβάνονται 3 δείγματα καυσίμου (Ένα δείγμα στον οδηγό).
Να μειωθεί το παράβολο για την εξέταση του καυσίμου.
Σε κάθε κατηγορία να προσμετράvε (εφόσον τρέχουν κατ΄ελάχιστον) 5 αντί 8 αυτοκίνητων.

Για όλα τα ανωτέρω υπήρξε ομόφωνη απόφαση.

Με δέσμευση του Δ.Σ. του συνδέσμου τα ως άνω να αποσταλούν στην ΟΜΑΕ-ΕΠΑ έληξε η Γενική Συνέλευση περί την 22:15.

Το Δ.Σ. του ΣΟΑΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ