Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Fiesta new colors and more .....


Η Ford ανακοίνωσε ότι το Fiesta – το Ευρωπαϊκό μικρό best-seller της – θα διατίθεται με νέα χρώματα, σημαντικά αναβαθμισμένο στυλ και εξοπλισμό και περισσότερες επιλογές κινητήρων για διαφορετικές εκδόσεις.
Μετά από τρεις συνεχείς χρονιές στην κορυφή των Ευρωπαϊκών πωλήσεων - 2012, 2013 και 2014 - το Fiesta επικράτησε και πάλι στη Νο1 θέση της κατηγορίας του το πρώτο τρίμηνο του 2015, με 88.155 μονάδες. Η Ford ανακοίνωσε επίσης το πιο αποδοτικό Fiesta όλων των εποχών. Το Fiesta ECOnetic εφοδιάζεται τώρα με τον 1.5 TDCi diesel της Ford και πετυχαίνει κατανάλωση 3,2 l/100 km με εκπομπές CO2 82 g/km.


Οι νέες αποχρώσεις που διατίθενται για το Fiesta είναι: Magnetic, μία σκούρα, απαστράπτουσα μεταλλική γκρι, Candy Red, μία ζωηρή, λαμπερή κόκκινη και Silver Silk, μία πολυτελής, σατινέ μεταλλική γκρι-ασημί. Η Ford έχει επεκτείνει επίσης τη γκάμα στιλάτων μοντέλων της Fiesta Red & Black Edition συμπεριλαμβάνοντας τον κινητήρα 1.5 TDCi 95 PS diesel. Ο 1.0 EcoBoost 140 PS που μέχρι πρότινος ήταν διαθέσιμος μόνο για τα Fiesta Red και Black Edition, θα προσφέρεται επίσης με τις εκδόσεις Titanium και Sport.
Το Fiesta που κατασκευάζεται για την Ευρώπη στην Κολωνία, απαριθμεί πάνω από 17 εκατομμύρια πωλήσεις σε όλο τον κόσμο από το 1976 που λανσαρίστηκε, και διατίθεται σε 3-θυρες, 5-θυρες και panel εκδόσεις αμαξώματος – αλλά και σαν 4-θυρο σε παγκόσμιες αγορές.


«Οι πελάτες έχουν τώρα πιο πολλές επιλογές μοντέλων Fiesta με πλούσιο εξοπλισμό, εντυπωσιακές αποχρώσεις και στυλ» δήλωσε ο Roelant de Waard, vice president, Marketing, Sales & Service, Ford Ευρώπης. «Μόνο σε επίπεδο κινητήρων, προσφέρουμε μία εκτενή γκάμα που περιλαμβάνει τον 1.0 EcoBoost, τον πρώτο κινητήρα όλων των εποχών που αναδείχτηκε Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς επί τρεις συνεχείς φορές.» 
Η έκδοση Fiesta Trend προσφέρει βελτιωμένη ορατότητα με προβολείς αλογόνου (projector) και φώτα ημέρας LED, ενώ αναβαθμίζει τα επίπεδα ποιότητας και άνεσης στην καμπίνα με δερμάτινο τιμόνι και χειρόφρενο. Το Fiesta Titanium αποκτά χρωμιωμένο κάτω αεραγωγό, νέα σχέδια ζαντών αλουμινίου 16-ιντσών και νέες ταπετσαρίες καθισμάτων με μοντέρνες εκρού λεπτομέρειες και ασορτί ραφές για το τιμόνι, το κάλυμμα του επιλογέα ταχυτήτων, το χειρόφρενο και τα πατάκια. Για μερικές εξωτερικές αποχρώσεις, οι πελάτες του Fiesta Sport μπορούν να παραγγείλουν διαφορετικό χρώμα οροφής – όπως Frozen White, Panther Black, Race Red ή Candy Blue.
Η Ford έχει μειώσει τις εκπομπές CO2 για το Fiesta ECOnetic κατά 16 g/km από το 2008 που το μοντέλο λανσαρίστηκε για πρώτη φορά. Ο νέος κινητήρας 1.5 TDCi υιοθετεί βελτιστοποιημένη σχεδίαση θαλάμου καύσης και υπερσυμπιεστή / σύστημα ψεκασμού καυσίμου τελευταίας τεχνολογίας μαζί με:
• Auto Start Stop, που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα όταν το όχημα είναι στο ρελαντί και τον ενεργοποιεί εκ νέου όταν ο οδηγός θέλει να ξεκινήσει
• Smart Regenerative Charging, που μειώνει τη φθορά του κινητήρα μετατρέποντας επιλεκτικά τον εναλλάκτη  σε γεννήτρια και φορτίζοντας τη μπαταρία όταν το όχημα ρολάρει και φρενάρει 
• Πεντάρι κιβώτιο με βελτιστοποιημένη κλιμάκωση σχέσεων 
• Ελαστικά με κύλιση χαμηλής αντίστασης  
• Βελτιωμένη αεροδυναμική αμαξώματος και κάτω τμήματος
Άλλες τεχνολογίες του Fiesta είναι σύστημα συνδεσιμότητας Ford SYNC με φωνητικό έλεγχο και Emergency Assistance, και το Active City Stop.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ