Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Mitsubishi L200 - 5η γενιά .....


Μετά από 9 χρόνια  (και παραγωγή 1.300.000 μονάδων), το τρέχον Mitsubishi L200 pickup truck ετοιμάζεται να αποχωρήσει. Ο νέος διάδοχος του μοντέλου που γιόρτασε πρόσφατα την Ευρωπαϊκή πρεμιέρα του στην 85η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης θεωρείται περισσότερο μία νέα γενιά pickup trucks 1Τ παρά "μία από τα ίδια"…
Πάνω από 4 εκατομμύρια L200…
Και ενώ η χρήση των pickup από ιδιώτες είναι αρκετά πρόσφατη τάση στην Ευρώπη, οι αγοραστές του L200 ωφελούνται από την 60χρονη εμπειρία και παρουσία της Mitsubishi Motors/ Μία παρουσία που στηρίχθηκε στην επιτυχία ‘λιτών’ μοντέλων όπως το 1946 Mizushima – το μικρό τρίτροχο truck 0,4 τόνων προϊόν της Mizushima Motor Vehicle Works (της Mitsubishi) – μέχρι τις τέσσερις διαδοχικές γενιές του L200 που συγκεντρώνουν συνολικό όγκο παραγωγής 4.077.000 μονάδων από το 1978 μέχρι το φθινόπωρο του 2014. Σχεδόν 440.000 οχήματα κινούνται ακόμα στην Ευρώπη.


Στρατηγικής Σημασίας
Στρατηγικής σημασίας μοντέλο για τη Mitsubishi Motors Corporation, το L200 (“Triton” ή “Strada” εκτός Ευρώπης), υποστηρίζει ένα τεράστιο βιομηχανικό οικοσύστημα στην Ταϋλάνδη που έχει αναλάβει όλη την παραγωγή από την 3η κιόλας γενιά. 
Το νέο L200 κατασκευάζεται στο “2ο Εργοστάσιο” της Mitsubishi Motors Thailand στο Laem Chabang με στόχο πωλήσεων 200.000 μονάδων/χρόνο (έναντι 130.000 μονάδων του απερχόμενου L200) και προορισμό όλες τις παγκόσμιες αγορές (πλην Ιαπωνίας, ΗΠΑ και Καναδά), με την Ευρώπη τη δεύτερη μεγαλύτερη (12%), μετά τις χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας (ASEAN).
Στην Ευρώπη, όπου οι συνολικές πωλήσεις του απερχόμενου L200 θα έχουν φτάσει τις ± 220.000 μονάδες μέχρι το τέλος της παραγωγής, το L200 είναι ισχυρός συντελεστής των κερδών της περιοχής. Για το CY2014 – την τελευταία πλήρη χρονιά – 18.371 μονάδες έχουν ήδη πουληθεί (εξαιρουμένης Ρωσίας και Ουκρανίας), δηλ. το 13% του όγκου της Ευρωπαϊκής αγοράς της MMC (34 χώρες) με το Ηνωμένο Βασίλειο, την Τουρκία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Αυστρία να αποτελούν το Top 5.


Εντελώς Νέο
Η 5η γενιά του L200 εξελίχθηκε αποκλειστικά από την MMC μέσα σε 28 μήνες. Εκφράζει την τελευταία εκδοχή της φιλοσοφίας Sport Utility Truck, που παρουσιάστηκε το 2005 από το προηγούμενο L200, προκειμένου να ικανοποιήσει τις συνεχώς διαφοροποιούμενες ανάγκες των παγκόσμιων πελατών  pickup truck για στυλ, άνεση, οδηγησιμότητα, εξοπλισμό και αντοχή.
Επιπλέον, για το νέο L200 οι μηχανικοί στόχευσαν στις χαμηλότερες δυνατές περιβαλλοντικές επιπτώσεις – συγκεκριμένα, μείωση εκπομπών CO2 από 199 g/km που ήταν οι ελάχιστες για το απερχόμενο L200 σε 169 g/km μίνιμουμ για το νέο L200 (έναντι 180 - 265 g/km του ανταγωνισμού).
Σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα, η Mitsubishi Motors Corporation υιοθετεί μία φιλοσοφία ευρέως φάσματος ως προς την εταιρική ευθύνη όπου  το L200 είναι ένα άριστο παράδειγμα βιώσιμης προσέγγισης: αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία για την MMC είναι να μπορεί να προσφέρει στους πελάτες της οχήματα με χαμηλές περιβαλλοντικές επιπτώσεις, ανεξαρτήτως κατηγορίας ή πιθανών φορολογικών πλεονεκτημάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

3ος Γύρος Λαμία ...

Πλησιάζουν οι μέρες για το διήμερο της μεγάλης γιορτής του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού στη Λαμία στις 11-12 Μαΐου, και ήδη το ενδιαφέρον όλων για τον αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, είναι τεράστιο. Οι διαδικασίες διοργάνωσης του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024 στις 11-12 Μαΐου προχωρούν με γρήγορο ρυθμό από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Λαμίας (Α.Λ.Α.Λ.), σε συνδιοργάνωση με την ΠΕ Φθιώτιδος, τον μεγάλο οικοδεσπότη Δήμο Λαμιέων, αλλά και το Επιμελητήριο Φθιώτιδος, ο αγώνας ο οποίος θα διεξαχθεί στις εγκαταστάσεις της Πανελλήνιας Έκθεσης Λαμίας, αναμένεται να κλέψει τις εντυπώσεις και να χαρίσει πλούσιο θέαμα σε όλους τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού της χώρας, όντας πλέον θεσμός, μετά την εξαιρετική επιτυχία της προηγούμενης χρονιάς με τις θετικότατες εντυπώσεις σε θεατές και αγωνιζομένους. Οι συμμετοχές του αγώνα “DRIFT ΛΑΜΙΑΣ 2024”, 3ου γύρου του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, ανοίγουν σήμερα Τετάρτη 24 Α