Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Με επιτυχία .....


Οι καλές καιρικές συνθήκες, ο έντονος συναγωνισμός όλων των πληρωμάτων που μετείχαν, η πολύ καλή ειδική διαδρομή, ο ιδανικός χώρος για τη φιλοξενία του Σέρβις, του Κέντρου του αγώνα και της απονομής, συνετέλεσαν ώστε το 1ο Ράλλυ Σπριντ START LINE να στεφθεί από επιτυχία και να αποτελέσει την καλύτερη αρχή για το αγωνιστικό πρόγραμμα 2015 του Σωματείου.
Νικητές του αγώνα και 1οι στην Ν4 αναδείχθηκαν οι Γιώργος Φιλιππίδης-Δημήτρης Σαΐνης με Mitsubishi Lancer Evo IX, αφού κέρδισαν και τα δύο περάσματα της ειδικής διαδρομής. Στη δεύτερη θέση και 1οι στην Α8 τερμάτισαν οι Γιάννης Μπαντούνας-Ηλίας Παναγιωτούνης με Mitsubishi Evo VI, ενώ στην τρίτη θέση και 2οι στην Α8 βρέθηκαν οι Παναγιώτης Ζήσης-Αλέξανδρος Τσιάπας επίσης με Mitsubishi Evo VI.  Τρίτη στην Α8 και έβδομοι στη γενική κατάταξη τερμάτισαν οι Χρήστος Παλαιολόγος-Δημήτρης Σέλλης με Mitsubish Evo VIII.
Στη δεύτερη θέση της Ν4 μετά τους Γιώργο Φιλιππίδη-Δημήτρη Σαΐνη, τερμάτισαν οι επανεμφανιζόμενοι μετά από αρκετό καιρό Μάνος και Κώστας Στεφανής με Mitsubishi Evo XI και τρίτους τους Βασίλη και Γιάννη Βελάνη επίσης με Mitsubishi Evo XI.
H A6 βρήκε νικητές τους Σάββα Λευκαδίτη-Θανάση Τσιούκα με Peugeot 206 XS που ήταν και νικητές της F2. Δεύτεροι στην A6 και τρίτοι στην F2, τερμάτισαν οι Γιάννης Γιώτης-Γιώργος Βότσης με Hyundai Accent, ενώ τρίτοι στην Α6 ήταν οι Αντώνης Κωτσόπουλος-Νίκος Μπάμπαλης με Citroen Saxo VTS.
Στην Α5 νικητές ήταν οι “ARMA”-“ARMAKI” με Nissan Micra K11, με δεύτερους τους ‘Αγγελο Κουτσούκο-Στέλιο Αράπη με Toyota Starlet EP 91 και τρίτους τους Δημήτρη Μαυρουδή-Κίμωνα Κυριλλίδη με Nissan Micra K11 Kit Car.
Την ΕΕ/11 κέρδισαν οι Γιάννης Μποζιονέλος-Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Escort MK2, ενώ συγχρόνως ήταν και δεύτεροι στην F2. Δεύτεροι στην ΕΕ/11 τερμάτισαν οι Σπύρος Δεδεγκίκας-Κωνσταντίνα Γκουμάκη με Ford Escort και τρίτοι οι Θόδωρος Βουτσάς-Πέτρος Μπούσουλας με VW Golf II.
Τα ιστορικά στον δικό τους αγώνα είχαν νικητές τους Άγγελο Ζήβα-“Louki Look”  με Toyota Corolla 1.6 που ήταν και νικητές της Κατηγορίας 4 και της κλάσης πάνω από 1300 έως 2000.  Δεύτεροι στη γενική κατάταξη, δεύτεροι στην κλάση πάνω από 1300 έως 2000 ήταν οι Αντώνης Γιοβάς-Κώστας Γρηγοριάδης με Audi 80 GT που ήταν και νικητές της ενοποιημένης Κατηγορίας 1+2, με δεύτερους τους Παντελή Αντωνόπουλο-Μάϊρα Καλλίτση με Porshe 911T που ήταν και δεύτεροι στην κλάση πάνω από 2000cc.  Τρίτοι στη γενική κατάταξη ήταν  οι Λευτέρης Μανδρούκας-Νίκος Τσάδαρης με Porsche 911 RSR που ήταν και νικητές της Κατηγορίας 3 και της κλάσης πάνω από 2000.
Δεύτεροι στην κατηγορία 3 και πρώτοι στην κλάση έως 1300 ήταν οι Γιώργος Κασιδόπουλος-Τόλης Πάλλας με Toyota Starlet KP 60 και με τους Αριστείδη Ματιάτο-Αντώνη Λεμπέση με Autobianchi A112 Abarth να τερματίζουν τέταρτοι στην κατηγορία 3 και δεύτεροι στην ίδια κλάση. Τρίτοι στην κατηγορία 3 ήταν οι Παναγιώτης Παραδείσης-Κώστας Ποιμενίδης με Ford Escort MK2 που ήταν και τρίτοι στην κλάση πάνω από 1300 έως 2000.
H START LINE θέλει να ευχαριστήσει όλους όσοι συμμετείχαν στον αγώνα και να τους ευχηθεί καλή συνέχεια στην αγωνιστική τους χρονιά.
Θέλει επίσης να ευχαριστήσει τον Δήμο Λουτρακίου-Αγίων Θεοδώρων-Περαχώρας και ιδιαίτερα τον Δήμαρχο κ. Γιώργο Γκιώνη για τη βοήθεια στη διοργάνωση.
Ευχαριστεί τον Δήμο Μεγαρέων, καθώς επίσης και όλες τις υπηρεσίες που βοήθησαν να γίνει αυτός ο αγώνας. Τέλος για μία ακόμα φορά θέλει να ευχαριστήσει όλους τους χορηγούς και υποστηρικτές που βρίσκονται πάντα δίπλα στις διοργανώσεις του Σωματείου μας.
Χορηγοί και υποστηρικτές του αγώνα οι FORD-Car Center- Αφοι Καρανικόλα & Σια,  Γ.ΠΑΡΑΔΕΙΣΗΣ και ΣΙΑ και τα ελαστικά DMACK, SERKOVA, ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ εξατμίσεις, TERRA’s Sport, BILSTEIN, ΑΦΟΙ ΜΑΚΡΗ και “Mr KTEO”.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ