Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελληνική επιτυχία στην Πανευρωπαϊκή Ανάβαση Trento-Bondone


Για άλλη μια χρονιά η αγωνιστική ομάδα (παρέα) του Μ. Ξανθάκου ,πιστή με το ραντεβού της στο Ιταλικό βουνό έδωσε το παρόν στα padddok της 64ης Salita Trento-Bondone στις 5/6 Ιουλίου. 
Η διασημότερη  Ανάβαση που βρίσκεται στο ημερολόγιο του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων γίνεται στο βουνό Bondone.
Ξεκινάει από την πόλη Trento και μετά από 17,3 δύσκολα, θεαματικά  και τεχνικά χιλιόμετρα τερματίζει στο χωριό Vason.
Αποτελεί την μεγαλύτερη και δυσκολότερη (διαφορά υψομέτρου 1350μ) Ανάβαση της Ευρώπης έτσι ώστε και η απλή συμμετοχή σε αυτήν να αποτελεί τίτλο τιμής στους οδηγούς Αναβάσεων της Ευρώπης.
Ο Μ.Ξανθάκος συμμετείχε στην κλάση Α 2000 με ένα άψογα προετοιμασμένο Renault Clio R3 της ομάδας Clacson Motorsport. 
Tην Παρασκευή πριν τον αγώνα έγινε σε κλειστή διαδρομή το απαραίτητο τεστ για την εξοικείωση του οδηγού με το αυτοκίνητο, αλλά  και τις διάφορες ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο που απαιτεί αυτή η ξεχωριστή ανάβαση. 


Το Σάββατο έγιναν δύο σκέλη χρονομετρημένων δοκιμών με τον Μάριο πάντα στην τετράδα της κλάσης. 
Το αποτέλεσμα του αγώνα κρίνεται στο μοναδικό σκέλος του αγώνα της Κυριακής. 
Στην Α-2000 υπήρξε μεγάλος συναγωνισμός μεταξύ των R3 και Α7, αλλά τα «τέρατα» Peugeot 306 maxi, και 207 S2000 έδειχναν άπιαστα. 
Το αποτέλεσμα της Ελληνικής ομάδας στην κατάταξη C.S.A.I. είναι μια καταπληκτική 3η θέση με χρόνο 11.46.18  πίσω από το τρομερό 306maxi  του M.Valentini(11.27.00) και το Clio R3 του έμπειρου πρωταγωνιστή των Ευρωπαϊκών Αναβάσεων I.Genedese(11.44.11). 
Στην κατάταξη F.I.A.,1oς o Ι.Genedese,2ος  ο Μ.Ξανθάκος και 3ος ο G.Graziosi με Peugeot 207 S2000(11.47.70)


Ανανεώνοντας το ραντεβού για του χρόνου η ομάδα θέλει να ευχαριστήσει για την  πολύτιμη ηθική και υλική υποστήριξη την Actionaid ,την ΟΜΑΕ,την NORDICA Extraflame,την weishaupt,την ΜGsystem,το rrmagazine.gr, την Kαραγρηγόρης Αuto-Μoto και stickermax rd.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ