Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αντίδραση ......


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΛΕΩΝΙΔΑ ΚΥΡΚΟΥ, ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΛΙΩΡΗ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗ 12η ΑΝΑΒΑΣΗ ΚΥΜΗΣ.

Παρακολουθώντας τις τελευταίες μέρες το δημόσιο διάλογο, ή μάλλον μονόλογο, διαφόρων σχετικών και μη με το χώρο των αγώνων, που έχει ξεσπάσει σε ενημερωτικούς ιστότοπους και σελίδες κοινωνικής δικτύωσης με αφορμή τη συμμετοχή μας στον αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων «12η Ανάβαση Κύμης» εκφράζουμε τη λύπη και την απογοήτευσή μας για την προθυμία και τη βουλιμία ορισμένων να μας σπιλώσουν, να μας απαξιώσουν και να μας καταδικάσουν στα μάτια και στις συνειδήσεις των συναθλητών μας και του φίλαθλου κόσμου των ελληνικών αγώνων.
Τροφή στον πόλεμο κατασυκοφάντησης μας έδωσε – ηθελημένα ή μη – και η ίδια η Ο.Μ.Α.Ε, αναρτώντας στην ιστοσελίδα της σε χρόνο express στοιχεία από την υπόθεσή μας προορισμένα για δική μας χρήση και μόνο καθώς και την απόφαση που σε πρώτο βαθμό εξέδωσε σε βάρος μας, ενώ γνωρίζει πολύ καλά ότι:
α. Η απόφαση είναι απλά οριστική και όχι τελεσίδικη. Για να κριθούμε αμετάκλητα ένοχοι, έχουμε δυο τουλάχιστον ακόμη βαθμούς κρίσεως (Ελλανόδικο Επιτροπή, Αθλητικό Δικαστή).
β. Κατά της απόφασης έχουμε ήδη γνωστοποιήσει την πρόθεσή μας να ασκήσουμε έφεση, την οποία αύριο κιόλας θα καταθέσουμε.
γ. Ποτέ δεν δημοσιοποιούνται επί μέρους στοιχεία και μετρήσεις ελέγχων σε μια εκκρεμή υπόθεση, αλλά όπως αναφέρει η ίδια η απόφαση στο κείμενο της, όπως το συνέταξαν οι αγωνοδίκες μας και το ανήρτησαν στην ιστοσελίδα της O.M.A.E. : «Πριν τη συζήτηση εδόθη σε ένα έκαστο των ανωτέρω αγωνιζομένων προς δικήν των χρήση, με απόδειξη παραλαβής, φάκελος ο οποίος περιείχε: Α) τη διαδικασία παράδοσης/παραλαβής των δειγμάτων καυσίμων προς εξέτασιν, από την ΟΜΑΕ στο Πολυτεχνείο Β) τα αποτελέσματα του Εργαστηρίου Τεχνολογίας Καυσίμων και Λιπαντικών του ΕΜΠ Γ) την έκθεση/αναφορά, μετά την ανάγνωση των αποτελεσμάτων του εργαστηρίου, του Επικεφαλής Τεχνικού Εφόρου κ. Αλέξη Μαραντζίδη».
Απ’ ότι φαίνεται λοιπόν, εκτός από δική μας χρήση, τα παραπάνω στοιχεία, με την άδεια της Ο.Μ.Α.Ε. που αντιφάσκει απέναντι στα ίδια τα λεγόμενα της, εδόθησαν και προς ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ πολλών άλλων «ειδικών», «κριτών», «επικριτών», «θιγμένων», «αδικημένων» κοκ. … Πολλών κατά φαντασία πρωταθλητών που δεν αναδείχθηκαν εξαιτίας μας! 
Για να απαλύνουμε λοιπόν το αίσθημα αδικίας όλων αυτών που βιάστηκαν να μας βγάλουν παράνομους, να μας μειώσουν ηθικά, κοινωνικά και επαγγελματικά και να απαξιώσουν την επιτυχημένη μας αγωνιστική παρουσία επί σειρά δεκαετιών, υπενθυμίζουμε προς πάσα κατεύθυνση τα εξής:
- Δεν μας επετράπη να είμαστε παρόντες στον έλεγχο. Μας πήραν δείγμα, μας έδωσαν από ένα όμοιο δοχείο σφραγισμένο για δική μας – υποτίθεται- εξασφάλιση και μετά ……. ΣΚΟΤΑΔΙ! 
Ζητήσαμε με έγγραφο πρωτοκολλημένο αίτημά μας προς την Ο.Μ.Α.Ε. και προς το Ε.Μ.Π. να παρευρεθούμε στην αποσφράγιση και στον έλεγχο, αλλά … ή μας θεώρησαν περιττούς, ή μας «ξέχασαν»… Ο κανονισμός όμως είναι σαφής. Εγκύκλιος 10/2014, Θέμα: «Διαδικασίες Τεχνικών Ελέγχων». Άρθρο 11: Έλεγχος Καυσίμων. Είναι δεν είναι τεχνικός έλεγχος ΚΑΙ ο έλεγχος των καυσίμων; Σαφώς και είναι. Αλλιώς τι γυρεύει ένα άρθρο (το 11.) περί ελέγχου καυσίμων σε μια Εγκύκλιο (τη 10/2014) που έχει τίτλο «ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΛΕΓΧΩΝ»;(!)
- Και αφού μας δόθηκε και ένα δοχείο σφραγισμένο με δείγμα από το καύσιμο μας, και αφού το άρθρο 7 της Εγκυκλίου 10/2014 με θέμα «Διαδικασίες Τεχνικών Ελέγχων», προβλέπει επί λέξει ότι: « Στον τεχνικό έλεγχο που γίνεται για οποιονδήποτε λόγο δικαιούνται να παρευρίσκονται: ο αγωνιζόμενος ή / και ο μηχανικός του, όλοι οι Τ.Ε. του συγκεκριμένου αγώνα, οι Αγωνοδίκες, ο Παρατηρητής του Αγώνα, εκπρόσωπος του Οργανωτή και μέλη της ΕΠΑ/ΕΘΕΑ ή της Τεχνικής Επιτροπής της», Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΔΕΚΤΗ;;; Ποιόν ή ποιους συνέφερε ο έλεγχος να γίνει στο σκοτάδι; Ποιος ή ποιοι βολεύονται με τη λογική του «πίστευε και μη ερεύνα» και με την τακτική «Αποφασίζουμε και Διατάζουμε»;;;
- Τα καύσιμά μας ΕΙΝΑΙ και ΒΡΕΘΗΚΑΝ απολύτως νόμιμα! Όποιος γνωρίζει στοιχειώδη γραφή, ανάγνωση και αριθμητική, ας συγκρίνει τις τιμές του πίνακα του άρθρου 7 της εγκυκλίου 11/2014 με εκείνες της έκθεσης του Ε.Μ.Π. και ας μας υποδείξει ποια είναι η διαφορά, η υπέρβαση, ή η παράβαση. Το αναμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον…
- Τα καύσιμα μας περιείχαν, λέει το Ε.Μ.Π. ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ, που συνδέονται με χημικές ενώσεις μαγγανίου ΜΜΤ. Ακόμη και έτσι να είναι, ποια η παρανομία; Παραπέμπουμε όποιον κόπτεται τόσο πολύ για τη νομιμότητα των καυσίμων με πρόσθετα στην απόφαση ΑΧΣ 316/2010 (ΦΕΚ 501 Β’/29.02.2012), άρθρο 8. Εκεί μπορεί να δει κανείς αν στην Ελλάδα επιτρέπεται να πωλείται έτοιμη βενζίνη με μεταλλικά πρόσθετα όπως το ΜΜΤ, σε ποια αναλογία (2mg/l από 01.01.2014) και με ποιες προϋποθέσεις (επιγραφή «περιέχει μεταλλικά πρόσθετα»).
- Τα καύσιμα μας, είχαν υποτίθεται αυξημένη συγκέντρωση μεταλλικών προσθέτων… ΠΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΗ Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ;;; Το Ε.Μ.Π. δεν μας έκανε την τιμή να μας πει… Δεν μπόρεσε να τα μετρήσει! Και πάλι για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει το γιατί, ας διαβάσει την έκθεση αποτελεσμάτων, στη σελίδα -3-, τις παρατηρήσεις - σχόλια υπ’ αριθμ. 7 και 8: « Η συγκέντρωση (αναλογία πρόσμιξης) του προσθέτου στα δείγματα είναι υψηλή, όπως έχει προκύψει από τους προκαταρκτικούς ελέγχους. Η ακριβής συγκέντρωση μπορεί να υπολογισθεί επακριβώς, αλλά υπερβαίνει τους σκοπούς της παρούσας ανάθεσης». Τα σχόλια δικά σας…
- Τα καύσιμά μας είχαν υποτίθεται αυξημένα οκτάνια… ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΑ ΟΚΤΑΝΙΑ ΜΑΣ;;; Το Ε.Μ.Π. δεν μας έκανε την τιμή να μας πει… Δεν μπόρεσε να τα μετρήσει! Και πάλι για όποιον ενδιαφέρεται να μάθει το γιατί, ας διαβάσει την έκθεση αποτελεσμάτων, στη σελίδα -3-, τις παρατηρήσεις - σχόλια υπ’ αριθμ. 3 και 4: « Η παρουσία αυτού του τύπου βελτιωτικού προσθέτου, εμποδίζει τον ακριβή προσδιορισμό του RON με τις υπάρχουσες ρυθμίσεις των αναλυτικών συσκευών. Ακριβής προσδιορισμός του RON μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο κατόπιν κατάλληλων μετατροπών και βαθμονομήσεων και χρήση ειδικών προτύπων, κάτι που ξεφεύγει χρονικά και οικονομικά από την παρούσα ανάθεση». Το σχόλιο, αυτή τη φορά, δικό μας: Από την παρούσα ανάθεση όμως, δεν ξέφυγε το εξής κύριοι του Ε.Μ.Π. και της Ο.Μ.Α.Ε.: Η εντελώς αόριστη, αναπόδεικτη, αυθαίρετη κρίση ότι τα καύσιμά μας είναι ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΑ! Τι μας λέει λοιπόν το Ε.Μ.Π. και η Ο.Μ.Α.Ε.; «Κάποια άλλη στιγμή που δεν θα ξεφεύγουμε χρονικά και οικονομικά, ίσως μάθουμε και σας πούμε και εσάς πόσα οκτάνια είχατε και αν είναι εντός των ορίων των κανονισμών! Μέχρι τότε όμως … ΚΥΡΚΟΣ και ΛΙΩΡΗΣ είστε ΕΝΟΧΟΙ!».
Αυτά τα φαινόμενα, θα πρέπει να προβληματίζουν όλους όσους τώρα χαίρονται και αισθάνονται δικαιωμένοι από τον προσωρινό αποκλεισμό μας. Τέτοιας ποιότητας και επάρκειας καταδίκες, κάνουν κακό σε όλο το χώρο και κάποια στιγμή τις βρίσκουμε όλοι μας μπροστά μας… Με «ίσως», «περίπου», «μάλλον» και «θα», μόνο να βλάψει κανείς το άθλημα μπορεί και όσους αφιέρωσαν τη ζωή τους σε αυτό και το ανέδειξαν με τις επιτυχίες τους.
Πιστεύουμε ότι αργά ή γρήγορα η αποκατάσταση της αλήθειας και η δικαίωσή μας θα έρθει. Θα κάνουμε ότι είναι ανθρώπινα και νομικά δυνατό για αυτό.
Σε όσους βιάζονται να παραστήσουν είτε τους δήμιους, είτε τους αδικημένους, μια συμβουλή – προειδοποίηση από την αρχαία Ελλάδα: «Μη προτρεχέτω η γλώττα της διανοίας». 

ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΥΡΚΟΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΙΩΡΗΣ

Αναφερόμενοι στο από 01.06.2014 Δελτίου Τύπου που εκδώσαμε και δόθηκε χθες στη δημοσιότητα, έπειτα από τη σχετική με τη νομιμότητα ή μη της συμμετοχής μας στη 12η Ανάβαση Κύμης απόφαση της επιτροπής αγωνοδικών της Ο.Μ.Α.Ε., θα θέλαμε προς άρση αμφισβητήσεων και ενδεχόμενων παρεξηγήσεων να διευκρινίσουμε τα εξής:
Όπου στο κείμενο του ανωτέρω δελτίου μας αναφέρουμε την Ο.Μ.Α.Ε., είναι προφανές ότι εννοούμε τη συγκεκριμένη επιτροπή αγωνοδικών, αποτελούμενη από τον κ. Αναστάσιο Αθανασίου ως Πρόεδρο, και τους κυρίους Θωμά Γκουρτσούλη και Ευθύμιο Τσαμτσούρη, οι οποίοι και ανέλαβαν ως Συμβούλιο Αγωνοδικών να κρίνουν επί της υποθέσεώς μας, ασκώντας πειθαρχική εξουσία.
Συνεπώς, οι απόψεις μας αφορούν κατ’ αποκλειστικότητα στα εμπλεκόμενα με την υπόθεσή μας πρόσωπα και μόνο στον τρόπο με τον οποίο αυτά άσκησαν εν προκειμένω τα δικαιοδοτικά τους καθήκοντα ως κριτές μας. Τίποτε περισσότερο, τίποτε λιγότερο.

Εξακολουθούμε να τρέφουμε σεβασμό απέναντι σε κάθε αθλητή/συναγωνιζόμενό μας και απέναντι στην Ομοσπονδία μας. Ζητούμε την ορθή τήρηση των κανονισμών, με διαφάνεια και αμεροληψία.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

Ανάβαση Ψάθας - Δοκιμές ...

  Ομαλά κύλησε η διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στην Ανάβαση Ψάθας που έλαβε χώρα το Σάββατο. Οι οδηγοί πραγματοποίησαν και τα 3 προγραμματισμένα ανεβάσματα και πλέον είναι έτοιμοι να ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στη δεύτερη πρωταθληματική Ανάβαση της χρονιάς. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets και το il Desto Group. Ο Μάριος Ηλιόπουλος χωρίς να πιέσει ιδιαίτερα ήταν ο ταχύτερος στη διαδικασία των χρονομετρημένων δοκιμών στη Formula Saloon , οδηγώντας ένα Ford Fiesta και την Κυριακή θα κινηθεί με στόχο να προσφέρει θέαμα στους φίλους του αθλήματος που θα βρεθούν στις στροφές της Ανάβασης Ψάθας. Τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας ακολούθησαν οι «Κανέλλος» (Peugeot 106) και Θανάσης Κοράκης (Nissan Silvia). Αίτημα για να αγωνιστεί την Κυριακή στον αγώνα έκανε ο Καλαματιανός Νικόλαος Παπαδόπουλος (Ford Escort MKII) που δεν σ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ