Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

EKO Racing Dirt Games: Με 44 συμμετοχές ...


Η αντίστροφη μέτρηση για τον 4ο γύρο του ΕΚΟ Racing Dirt Games έχει ξεκινήσει, με συνολικά 44 συμμετοχές να προετοιμάζονται για την προτελευταία συνάντηση της χρονιάς. Είναι ένας αγώνας που αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον, αφού για πρώτη φορά στη χώρα μας θα έχουμε τη δυνατότητα να παρακολουθήσουμε μια αναμέτρηση σύμφωνα με τους κανονισμούς του Πρωταθλήματος Rallycross.
Στην ειδικά διαμορφωμένη πίστα στον Ιππόδρομο Αθηνών στο Μαρκόπουλο, 22 οδηγοί με χωμάτινες φόρμουλες θα βρεθούν αντιμέτωποι στη διαδρομή των 1,35 χλμ., με τον «Γολγοθά» προς την τελική νίκη να ξεκινάει το Σάββατο και να ολοκληρώνεται την Κυριακή το μεσημέρι με την τέλεση του μεγάλου τελικού. Παράλληλα, 22 ακόμα οδηγοί, με αυτοκίνητα αλλά και χωμάτινες φόρμουλες, θα αγωνιστούν υπό καθεστώς ατομικής χρονομέτρησης, έχοντας το δικό τους αγώνα στον 4ο γύρο του EKO Racing Dirt Games.


Με τη μάχη του τίτλου στις χωμάτινες φόρμουλες, και μάλιστα σε αμφότερες τις κατηγορίες των 600 και των 750 κ.εκ., να βρίσκεται στην κορύφωσή της, το αποτέλεσμα στον Ιππόδρομο Αθηνών κρίνεται εξαιρετικά κρίσιμο για τη συνέχεια. Στην κατηγορία των 600 κ.εκ., η οποία και είναι η πολυπληθέστερη του αγώνα, οι Γιώργος Ζυμαρίδης και Γιάννης Χεκιμιάν, με SR Kartcross και Speedcar Xtrem αντίστοιχα, είναι οι δύο βασικοί διεκδικητές του τίτλου. Όμως, με τη συγκεκριμένη μορφή αγώνα να πραγματοποιείται για πρώτη φορά, κανείς δεν μπορεί να κάνει ασφαλείς προβλέψεις. Ο Παναγιώτης Ρουστέμης με το Semog Trophy έχει αποδείξει την ταχύτητά του, όπως και ο Νώντας Καρανικόλας με το νέο La Base, όντας ικανοί να διεκδικήσουν το κάτι παραπάνω. Βέβαια, το ίδιο ισχύει και για τον Άρη «Ιαβέρη» με το Kamikaz 2, ο οποίος, όταν η τύχη δεν του γυρνάει την πλάτη, μπορεί να κερδίσει κάθε αντίπαλο. Από την άλλη, όμως, και με δεδομένο ότι θα έχουμε έναν αγώνα που θυμίζει... ταχύτητα, ενδιαφέρον θα έχει η παρουσία οδηγών με εμπειρία σε αυτήν τη μορφή αγώνων, όπως είναι οι Τάκης Καϊτατζής και Στέφανος Καμιτσάκης, με Semog Trophy και Kamikaz 2 αντίστοιχα, οι οποίοι θεωρητικά θα μπορούσαν να έχουν ένα ελαφρύ προβάδισμα.
Στην κατηγορία των 750 κ.εκ., μπορεί να έχουμε μόλις πέντε συμμετέχοντες, αλλά όλοι τους είναι ικανοί για τη νίκη. Ο Νίκος Αθηναίος με το Speedcar έχει προβάδισμα στη βαθμολογία, αλλά ο Χαράλαμπος Γαζετάς με ίδια χωμάτινη φόρμουλα θα προσπαθήσει να μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά. Σε απόσταση βολής θα είναι δεδομένα ο Μιχάλης Τακιδέλης με ακόμα ένα Speedcar, ενώ το ερωτηματικό είναι τι ρόλο θα παίξουν οι Κώστας Σωτηρόπουλος με το SR Kartcross και ο «Filon» στην πρώτη του με το Semog Bravo των 750 κ.εκ.!
Στο σημείο αυτό, να σας θυμίσουμε ότι η διαδικασία του αγώνα θα ξεκινήσει από το Σάββατο με τα τέσσερα πρώτα σκέλη των προκριματικών γύρων (Q), όπου οι οδηγοί θα αποκομίζουν βαθμούς από το καθένα «Q» ξεχωριστά (15-10-8-6-5-4). Με την ολοκλήρωση των «Q», οι δώδεκα πρώτοι στην κατάταξη, όπως αυτή θα έχει διαμορφωθεί, προκρίνονται στην επόμενη φάση, των ημιτελικών. Αυτοί θα πραγματοποιηθούν την Κυριακή, με τον τελικό να κλείνει το διήμερο αγώνα το μεσημέρι. Αξίζει να σημειώσουμε ότι η διάρκεια των προκριματικών θα είναι τέσσερις γύροι, ενώ αυτή των ημιτελικών και του τελικού έξι!
Στον αγώνα της ατομικής χρονομέτρησης, επτά φόρμουλες και δεκαπέντε αυτοκίνητα θα πραγματοποιήσουν τέσσερις γύρους από δύο φορές στη χωμάτινη διαδρομή των 1,35 χλμ. Κάθε συμμετέχοντας θα ξεκινάει μόνος του στη διαδρομή, και ουσιαστικά αντίπαλός του θα είναι μόνο το χρονόμετρο. Στις χωμάτινες φόρμουλες, οι οποίες και δεν θα βαθμολογηθούν για το EKO Racing Dirt Games, οι Γιάννης και Βαγγέλης Ακράτος με Semog Trophy φαντάζουν ως το φαβορί, ενώ ενδιαφέρον θα έχουν οι επιδόσεις του Γιώργου Μπάσδελη με το Speedcar 2. 


Στα αυτοκίνητα, στη μεγάλη κατηγορία των 2.000 κ.εκ., το ενδιαφέρον συγκεντρώνει η επιστροφή τόσο του Βασίλη Βελάνη όσο και του Γιάννη Κοντέλη, πιο γνωστού ως «ΤΑΖ» - αμφότεροι με Mitsubishi Lancer EVO IX. Με ίδιο αυτοκίνητο θα αγωνιστεί και ο Θωμάς Παπαπάσχος, ενώ το ρόλο του στη μάχη της κορυφής θα παίξει και ο Γιώργος Βασιλάκης με το Ford Fiesta R5, ειδικά μετά την τελευταία του εμφάνιση στη Χαλκίδα!
Στα 1.600 κ.εκ., οι Κωνσταντίνος Μαχαίρας με Citroen Saxo και Γιάννης Καββαδίας με Peugeot 206 θα έχουν τη δική τους μάχη, αν και τη νίκη θα διεκδικήσει και ο Μίλτος Πλατώνης, στην πρώτη του εμφάνιση με το Peugeot 208 R2! Τέλος, η κατηγορία των 1.400 κ.εκ. θα είναι υπόθεση των Σάββα Βαρελίδη, Δημήτρη Δημητρόπουλου και Κωνσταντίνου Μαυραγάνη, όλοι τους με τρίθυρη Toyota Corolla.
Το πρόγραμμα του διημέρου ξεκινάει το Σάββατο στις 11:00, με την έναρξη των προκριματικών για τον αγώνα Rallycross του EKO Racing Dirt Games. Την Κυριακή στις 10 π.μ. θα ξεκινήσει ο αγώνας της ατομικής χρονομέτρησης, ενώ ενδιάμεσα θα πραγματοποιηθούν οι ημιτελικοί του Rallycross, για να κορυφωθεί η εκδήλωση το μεσημέρι της Κυριακής με την τέλεση των δύο τελικών στις κατηγορίες των 600 και των 750 κ.εκ. Σημειώστε ότι και τις δύο ημέρες η είσοδος για το κοινό είναι δωρεάν, ενώ όσοι τυχεροί βρεθούν στο Μαρκόπουλο τις ημέρες του αγώνα, θα έχουν τη δυνατότητα να διεκδικήσουν δώρα από τη Red Bull και συνοδήγηση στη διθέσια χωμάτινη φόρμουλα Dual των EKO Dirt Games με οδηγό τον Λάμπρο Αθανασούλα, έπειτα από κλήρωση που θα πραγματοποιήσουν τα κορίτσια της ΕΚΟ.


Τέλος, δεν πρέπει να ξεχνάμε πως ο θεσμός για το 2018... τρέχει με την premium βενζίνη EKO Racing 100 και με τα φτερά του Red Bull, ενώ τον υποστηρίζουν η Subaru Πλειάδες Motors και η USAG. Χορηγός τεχνολογίας είναι η Garmin Greece, η Racecraft είναι χορηγός εξοπλισμού, με την COSMOTE TV και το περιοδικό 4TΡΟΧΟΙ να έχουν αναλάβει το ρόλο των χορηγών επικοινωνίας, ενώ το συνδρομητικό κανάλι καλύπτει το θεσμό τηλεοπτικά!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα