Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Nissan JUKE-R 2.0 .....


Με το λανσάρισμα του JUKE-R το 2011, η Nissan κατάφερε να “παντρέψει” τη συναρπαστική εκδοχή του δημοφιλούς compact crossover με τις εξίσου εκρηκτικές επιδόσεις του θρυλικού GT-R.  Τώρα, τέσσερα χρόνια μετά, το JUKE-R έχει δεχθεί μια θεαματική αναβάθμιση που αφενός αντανακλά το στυλ του τελευταίου μοντέλου του JUKE και αφετέρου προσφέρει περισσότερη δύναμη, αλλά και συναρπαστικές επιδόσεις !  
Το παγκόσμιο ντεμπούτο του JUKE-R 2.0 (όπως αποκαλείται η τελευταία αυτή εκδοχή του), πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στο ετήσιο Goodwood Festival of Speed και όπως ήταν αναμενόμενο, συγκέντρωσε το ενδιαφέρον των παρευρισκομένων.  
Το JUKE-R 2.0, βασίζεται στο νεότερο μοντέλο του JUKE, στο οποίο υπάρχουν εκτεταμένες αλλαγές στο σχεδιασμό του αλλά και πρόσθετες βελτιώσεις τεχνικού χαρακτήρα. Με κύριο άξονα το πλήθος των επιλογών εξατομίκευσης του μοντέλου με βάση τις επιθυμίες του εκάστοτε ιδιοκτήτη του, αλλά και με νέο σχήμα στα φώτα με την προσθήκη LED,  τους νέους  καθρέπτες που με τη σειρά τους ενσωματώνουν  φλας τεχνολογίας LED , καθώς και με την χαρακτηριστική μάσκα της Nissan τύπου V μπροστά, το JUKE-R 2.0 δεν μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστο.


Το εύρος των βελτιώσεων στην αναβαθμισμένη έκδοση του JUKE-R 2.0, συνοψίζεται στα εξής : 
• Ο εμπρός προφυλακτήρας είναι κατασκευασμένος 100% από ίνες άνθρακα, ενώ είναι και  εξ ολοκλήρου ανασχεδιασμένος, τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά. Οι οπές ψύξης  έχουν αυξηθεί σε μέγεθος κατά 100%, λόγω της αυξημένης ανάγκης για  την ψύξη του κινητήρα, καθώς η ιπποδύναμή του έχει “εκτιναχθεί” στα  600bhp ! 
• Ο πίσω προφυλακτήρας  έχει κατασκευαστεί  από ανθρακονήματα, όπου και “φιλοξενεί” τις carbon απολήξεις  του διαχύτη. 
• Εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων έχει γίνει στα φτερά, τους θόλους, τα μαρσπιέ, όπως και στις εισαγωγές του αέρα πάνω στο καπό.
• Το Juke-R 2.0, πατάει σε νέου σχεδιασμού  τροχούς, όπως ακριβώς  συμβαίνει και στο τρέχων GT-R. 
• Το χρώμα είναι μαύρο ματ (όπως και στην αρχική έκδοση του μοντέλου). 
• Ο κινητήρας  έχει αναβαθμιστεί για να αποδίδει την εκπληκτική ιπποδύναμη των 600bhp, όπως συμβαίνει και με το GT-R NISMO !

Δείτε σχετικό video με το εκπληκτικό JUKE-R 2.0 ΕΔΩ! 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...