Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Γνήσια Απόλαυση στο Νέο Astra .....


Το πλήρες όνομα του νέου κινητήρα της Opel είναι 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo και θα γιορτάσει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο νέο Opel Astra στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA) το Σεπτέμβριο. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με κεντρικό, άμεσο ψεκασμό θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις, 92 kW/125 hp και 107 kW/150 hp. Πρόκειται για ένα συνδυασμό του νέου, αλουμινένιου κινητήρα με τον πρόσφατα λανσαρισμένο 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo γνωστό από τα Opel ADAM and Corsa. Στην ουσία, ο νέος τετρακύλινδρος 1.4 l  είναι ο μεγάλος αδερφός του χιλιάρη τρικύλινδρου που έχει εκθειαστεί από τον ειδικό Τύπο από τότε που εμφανίστηκε στο ADAM ROCKS και στη νέα γενιά Corsa. Και οι δύο είναι μέλη της λεγόμενης οικογένειας μικρών κινητήρων – μιας ομάδας high-tech κινητήρων με τρεις ή τέσσερις κυλίνδρους και κυβισμό κάτω από 1.6 l. Αυτοί είναι βασικοί παίκτες στη μεγαλύτερη επέλαση κινητήρων στην ιστορία της Opel, με το λανσάρισμα 17 νέων κινητήριων μονάδων από το 2014 μέχρι το 2018.


Ο καλύτερος στην κατηγορία: Ο νέος τετρακύλινδρος κινητήρας της Opel "γουργουρίζει σαν γατάκι"

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη δυναμική απόκριση και τις υψηλές επιδόσεις και παράλληλα στη μείωση της κατανάλωσης κατά τη διάρκεια εξέλιξης του 1.4 turbo. Ο κινητήρας αποδίδει μέγιστη ροπή μέχρι 245 Nm πολύ νωρίς - διαθέσιμη μεταξύ 2.000 και 3.500 rpm, που θεωρείται εξαιρετικό εύρος ροπής. Οι τέλειες συνθήκες για οδηγική απόλαυση σε συνδυασμό με απόδοση. Σύμφωνα με προκαταρκτικά δεδομένα, το πανίσχυρο turbo με Start/Stop θα καταναλώνει μόλις 4,9 lit / 100 km στο μικτό κύκλο (114 g/km CO2). Επομένως, ο 1.4 turbo θα μπορεί να ξεπερνά σε επιδόσεις ακόμα και δίλιτρους βενζινοκινητήρες και να τους αντικαθιστά. Οι μηχανικοί για μία φορά ακόμα μελέτησαν σχολαστικά τα επίπεδα θορύβων και κραδασμών κατά τη διάρκεια εξέλιξης του 1.4 turbo – όπως ακριβώς έκαναν για τον χιλιάρη τρικύλινδρο. Το μπλοκ του κινητήρα κατασκευάστηκε με κριτήριο τη μείωση των συντονισμών, το κάρτερ λαδιού χωρίζεται σε δύο τμήματα, η ενσωμάτωση της κυλινδροκεφαλής στην πολλαπλή εξαγωγής είναι ηχομονωμένη, έχει σχεδιαστεί ένα ηχοαπορροφητικό κάλυμμα εκκεντροφόρων, τα μπεκ ψεκασμού υψηλής πίεσης είναι απομονωμένα, ενώ η καδένα χρονισμού έχει υποστεί ειδική κατεργασία με στόχο τη μείωση του θορύβου.
«Ο νέος, υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 1.4L, με κεντρικό άμεσο ψεκασμό είναι μέλος μιας νέας οικογένειας μικρών κινητήρων, με κύρια χαρακτηριστικά τις ισχυρές επιδόσεις, την απόδοση και την πολιτισμένη λειτουργία. Η αλουμινένια μονάδα είναι φιλική προς το περιβάλλον και θέτει νέα πρότυπα οδηγικής άνεσης» δήλωσε ο Christian Müller, VP GM Powertrain Engineering Europe.

Μειωμένο βάρος, αυξημένη απόδοση

Λόγω δομής, ο νέος.4 ECOTEC Direct Injection Turbo προσθέτει λιγότερο βάρος στο αυτοκίνητο. Μόνο το αλουμινένιο μπλοκ ζυγίζει δέκα κιλά λιγότερο συγκριτικά το μπλοκ από χυτοσίδηρο του υπάρχοντος 1.4-liter turbo, με αποτέλεσμα να εναρμονίζεται πλήρως με το πνεύμα του πολύ αποδοτικού Opel Astra. Στον τομέα της απόδοσης, ο 1.4 turbo δείχνει πραγματικά τα τεχνικά του πλεονεκτήματα: για το λιγότερο δυνατόν βάρος, ο στρόφαλος είναι χυτός και κοίλος, η αντλία λαδιού είναι χαμηλών τριβών και λειτουργεί σε δύο επίπεδα πίεσης ανάλογα με τις απαιτήσεις. Ολόκληρος ο κινητήρας είναι σχεδιασμένος για λιπαντικά χαμηλών τριβών με ιξώδες 5W-30. Όλα αυτά τα μέτρα διασφαλίζουν απόδοση κορυφαίων προδιαγραφών.
Και ενώ οι τρικύλινδροι κινητήρες Opel είναι τυπικοί εκπρόσωποι της φιλοσοφίας downsizing (μικρότεροι, ελαφρύτεροι και πιο αποδοτικοί), οι μηχανικοί της Opel μιλάνε για “rightsizing“, δηλαδή, την τέλεια ισορροπία μεταξύ απόδοσης στα χαμηλά και τα υψηλά φορτία, περιγράφοντας το νέο τετρακύλινδρο 1.4 l.


Κινητήρας ορόσημο από το Szentgotthárd

Ο 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo κατασκευάζεται στο Flex Plant της Opel στο Szentgotthárd. Αυτός ήδη σηματοδοτεί ένα νέο ορόσημο για το Ουγγρικό εργοστάσιο. Ο 8εκατομμυριοστός κινητήρας του Szentgotthárd πέρασε χθες από τη γραμμή παραγωγής και ήταν μία αλουμινένια τετρακύλινδρη μονάδα που θα κάνει ντεμπούτο στο νέο Opel Astra από το Σεπτέμβριο.
«Έχουμε ένα παγκοσμίου κλάσης, ευέλικτο εργοστάσιο κινητήρων στην Ουγγαρία και αυτό παίζει σημαντικό ρόλο στην προϊοντική στρατηγική μας. Θα ήθελα να συγχαρώ και να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε ολόκληρη την ομάδα μας – οκτώ εκατομμύρια κινητήρες είναι κάτι για το οποίο νιώθω πολύ περήφανος και είμαι σίγουρος ότι θα μπορέσουμε να γιορτάσουμε ακόμα περισσότερα ορόσημα εδώ στο κοντινό μέλλον» δήλωσε ο Peter Christian Küspert, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales του Opel Group, ο οποίος παρευρέθηκε στους εορτασμούς  με τον Marc Schiff, Executive Director Manufacturing Opel/Vauxhall Europe, μέλη της Ουγγρικής Κυβέρνησης και τοπικούς αξιωματούχους. 

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα