Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέο Volvo XC90 .....


Η Volvo Car Hellas ανακοινώνει τις διάφορες εκδόσεις, σε επίπεδο κινητήρων και εξοπλισμού, για το Νέο Volvo XC90, το μεγάλο SUV της μάρκας, σχεδόν δύο μήνες πριν την επίσημη εμφάνιση του μοντέλου στις Εκθέσεις Volvo στην Ελλάδα, που είναι προγραμματισμένη για τον ερχόμενο Μάιο. 
Το Νέο Volvo XC90, αποτέλεσμα ενός τριετούς προγράμματος εξέλιξης και επένδυσης που ξεπέρασε τα ένδεκα δισεκατομμύρια δολάρια, είναι το πρώτο μοντέλο της Volvo τα τελευταία χρόνια, που έχει σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί αποκλειστικά και στο σύνολό του από τη σουηδική μάρκα. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο που προέρχεται από τη νέα Μεταβλητή Αρχιτεκτονική Προϊόντος (Scalable Product Architecture – SPA), η οποία προσφέρει τεράστιες δυνατότητες ευελιξίας, εξέλιξης και οικονομίας κλίμακας στη Volvo και από την οποία θα προέλθουν όλα τα μελλοντικά μοντέλα της μάρκας. 
Το Νέο XC90 συνδυάζει εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση με ένα εσωτερικό διάκοσμο που διακρίνεται από εμπνευσμένο design, εκπληκτικό φινίρισμα και μοναδική ποιότητα κατασκευής. Μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση έως και επτά ενήλικες επιβάτες. 



Η ασφάλεια που προσφέρει το Νέο Volvo XC90 είναι μοναδική! 
Διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό δύο εντελώς νέες, καινοτόμες τεχνολογίες ασφάλειας: σύστημα προστασίας σε περίπτωση εκτροπής από το δρόμο και δυνατότητα αυτόματου φρεναρίσματος σε διασταύρωση με αντίθετα ερχόμενο όχημα, με αυξημένο κίνδυνο για τα δύο οχήματα. Παράλληλα, διαθέτει στο βασικό του εξοπλισμό το City Safety, το οποίο πλέον είναι ιδιαίτερα διευρυμένο ως «όρος» αφού εκτός του συστήματος αυτόματου φρεναρίσματος για αποφυγή συγκρούσεων με ταχύτητα έως 50 χλμ/ώρα περιλαμβάνει και την ανίχνευση πεζών και ποδηλατών/δικυκλιστών με επίσης αυτόματο φρενάρισμα, που πλέον λειτουργεί και τη νύχτα!



Το Νέο XC90 προσφέρεται σε βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, αποκλειστικά με τους νέους, δίλιτρους τετρακύλινδρους κινητήρες Drive-E, που διακρίνονται για τις κορυφαίες επιδόσεις και την πολύ χαμηλή κατανάλωση, με ισχύ που ξεκινά από τους 190 και φτάνει τους 400 ίππους, στην Τ8 υβριδική έκδοση! Σε επίπεδο ισχύος, το Νέο XC90 λανσάρεται αρχικά με δύο εκδόσεις: την πετρελαιοκίνητη D5 με 225 ίππους και τη βενζινοκίνητη Τ6 με 320 ίππους. Θα ακολουθήσουν, αργότερα μέσα στο καλοκαίρι η βενζινοκίνητη Τ5 των 254 ίππων και η κορυφαία, υβριδική έκδοση Τ8 ή Twin Engine, που συνολικά έχει ισχύ 400 ίππων, που προέρχονται από το βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς αποδίδοντας ισχύ 318 ίππων και τον ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα αποδίδοντας ισχύ 82 ίππων (60 kW). Το τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς θα ακολουθήσει μία ακόμα – η τελευταία για το 2015 – έκδοση, η πετρελαιοκίνητη D4, με ισχύ 190 ίππων, η μόνη που δεν είναι τετρακίνητη. 
Το Νέο Volvo XC90 θα προσφέρεται σε τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις - επίπεδα εξοπλισμού. Αυτές ξεκινούν από την ιδιαίτερα εξοπλισμένη Kinetic, με την ακόμα πιο πλούσια έκδοση Momentum, να ακολουθεί. Στην κορυφή, με κοινή τιμολογιακή πολιτική, βρίσκονται δύο επιλογές: η έκδοση Inscription, για όποιον προτιμά την κορυφαία πολυτέλεια για το αυτοκίνητό του και η R-Design, για αυτόν που θέλει το αυτοκίνητό του να έχει πιο έντονο σπορ χαρακτήρα. 
Πιο συγκεκριμένα, η έκδοση Momentum, που αναμένεται να αποδειχθεί η πλέον δημοφιλής για τους αγοραστές του Νέου XC90, διαθέτει έναν ιδιαίτερα μακρύ κατάλογο στοιχείων βασικού εξοπλισμού. Παραβλέποντας τα «εκ των ων ουκ άνευ» που αναμένει κάποιος από ένα premium μοντέλο της κατηγορίας αυτής, ενδεικτικά και μόνο αναφέρονται:

• City Safety - Σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης. Το σύστημα βοηθά τον οδηγό σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης με οχήματα, πεζούς ή δικυκλιστές, χρησιμοποιεί τεχνολογία λέιζερ που βασίζεται σε συνδυασμό κάμερας και ραντάρ για την παρακολούθηση του κινδύνου σύγκρουσης μέχρι 50 χλμ/ώρα και διαθέτει αυτόματη ενεργοποίηση της πέδησης. Πλέον το σύστημα λειτουργεί αποτελεσματικά και τη νύχτα!
• VDC - Έλεγχος επιβράδυνσης οχήματος (περιλαμβάνει σύστημα αντιμπλοκαρίσματος φρένων, ηλεκτρονική υποβοήθηση πέδησης & κατανομής δύναμης και βελτιωμένη απόσταση πέδησης).
• Σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού (DAC) με προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας (LDW). Πρόκειται για σύστημα που υποστηρίζει τον οδηγό σε περίπτωση εξόδου από τη λωρίδα κυκλοφορίας.
• Σύστημα πληροφόρησης οδικής σήμανσης (RSI). Το σύστημα εμφανίζει τα σήματα οδικής σήμανσης στο ταμπλό ή στο head-up display (εάν αυτό έχει επιλεγεί από τον προαιρετικό εξοπλισμό).
• Προβολείς αλογόνου με αυτόματη ρύθμιση υψηλής δέσμης φώτων (Active High Beam 2ης γενιάς). Φώτα ημέρας με LED, προβολείς ομίχλης εμπρός με φώτα LED & φώτα στροφής.
• Ψηφιακός Πίνακας Οργάνων (TFT Crystal Display) με έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 8'' (διαθέτει προσαρμογή στη διαχείριση των πληροφοριών και στις ρυθμίσεις γραφικών). Προαιρετικά αναβαθμίζεται στις 12,3'' (TFT υψηλής ανάλυσης). 
• Sensus Connect High Performance. Περιλαμβάνει χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, έγχρωμη οθόνη αφής 9”, διπλό δέκτη RDS, ενισχυτή 6 καναλιών 330 Watt με 10 ηχεία, σύνδεση AUX/USB, φωνητικές εντολές, πρόγραμμα περιήγησης στο Internet, και πρόσβαση σε web apps.
• Εμπρός καθίσματα ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος ηλεκτρικά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη οσφυϊκή στήριξη.
• Δύο επιπλέον καθίσματα στην τρίτη σειρά που αναδιπλώνονται κάτω από το δάπεδο, ενώ η δεύτερη σειρά καθισμάτων σύρεται (εμπρός / πίσω) 12 εκ. Με τον ειδικό μοχλό, η πλάτη των εξωτερικών καθισμάτων της δεύτερης σειράς αναδιπλώνονται για εύκολη πρόσβαση (μόνο στην 7-θέσια έκδοση)
• Σύστημα ελέγχου-καθαρισμού αέρα καμπίνας επιβατών (IAQS). Περιλαμβάνει φίλτρο ενεργού άνθρακα για τον έλεγχο της ποιότητας του αέρα στο χώρο επιβατών και αυτόματη ενεργοποίηση της λειτουργίας ανακυκλοφορίας του αέρα.
• Καθίσματα Comfort με δερμάτινη επένδυση. 


Τέλος, ειδική μνεία πρέπει να γίνει σε ένα επιπλέον στοιχείο πολυτέλειας που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό, στην οθόνη αφής που θυμίζει tablet στην κεντρική κονσόλα, η οποία αποτελεί την καρδιά ενός εντελώς νέου συστήματος ελέγχου του αυτοκινήτου. Η οθόνη αφής αντικαθιστά το συμβατικό σύνολο κουμπιών και χειριστηρίων στην κεντρική κονσόλα με έναν κομψό πίνακα ελέγχου. Αυτός ο πίνακας ελέγχου διασυνδέεται με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων εμπρός από τον οδηγό, ενώ περιλαμβάνονται επίσης χειριστήρια πάνω στο τιμόνι και τελευταίας τεχνολογίας σύστημα φωνητικού ελέγχου.
Ο προαιρετικός εξοπλισμός είναι επίσης πολύ πλούσιος. Ενδεικτικά, σε αυτόν περιλαμβάνονται το πακέτο συστημάτων ασφάλειας Intellisafe Pro Pack (με προσαρμοζόμενο cruise control, υποβοήθηση παραμονής στη λωρίδα, BLIS και όλα τα συστήματα ασφάλειας της Volvo που έχουμε γνωρίσει στα τελευταία μοντέλα της μάρκας) στην τιμή των 1.985 €, Head-up Display (1.470 €) καθώς και το ηχοσύστημα της Bowers & Wilkins με ενισχυτή κλάσης D 1.400 W και – ούτε λίγο ούτε πολύ - 19 ηχεία, στην τιμή των 3.745 €!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...