Κατηγορήθηκε το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από πολλούς ότι, επιστρέφοντας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ της FIA το 2021, απώλεσε τον μοναδικά σκληρό χαρακτήρα του. Η σημερινή, μεγαλύτερη μέρα του αγώνα, απλώς «έκλεισε στόματα». Και, έπειτα από σερί εγκαταλείψεων των πρωτοπόρων στην κατάταξη, πρώτο στη σχετική λίστα φιγουράρει το όνομα «Kalle Rovanpera». Ήταν η μεγαλύτερη μέρα του αγώνα και η πιο σκληρή, αλλά αυτό το γνώριζαν όλοι. Το ωράριο του Σαββάτου δε χρειαζόταν ιδιαίτερες συστάσεις: Παύλιανη, Καρούτες, Ελευθεροχώρι. Τρεις από τις πλέον κλασικές ελληνικές ειδικές διαδρομές, επαναλαμβανόμενες, αλλού λασπωμένες και αλλού στεγνές, στάθηκαν η αιτία για αλλεπάλληλα κλαταρίσματα, σπασμένες αναρτήσεις και εναλλαγές στην κορυφή μέχρι και το τέλος του σκέλους μιας αναμφίβολα συναρπαστικής ημέρας. Με δεδομένη τη βροχόπτωση των τελευταίων ημερών, τα πληρώματα δεν ήξεραν τι ακριβώς θα αντιμετωπίσουν. Αναμενόμενα η επιλογή ελαστικών αποτέλεσε πονοκέφαλο για όλους. Στο πρώτο πέρασμα ο επικεφαλής της ...