Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αθανασούλας-Ζακχαίος συνεχίζουν 1οι ...


Οι Αθανασούλας-Ζακχαίος είναι το πρώτο ελληνικό πλήρωμα μετά την Παρασκευή στη γενική κατάταξη του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Η πραγματική δράση για το επετειακό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις του 2023, το οποίο σηματοδοτεί τα 70 χρόνια του «Ράλλυ των Θεών», ξεκίνησε την Παρασκευή στο Λουτράκι. Ο φετινός αγώνας χαρακτηρίζεται από τις δύσκολες και απρόβλεπτες συνθήκες που συνάντησαν τα πληρώματα μέσα στις ειδικές διαδρομές, λόγω των πολύ έντονων βροχοπτώσεων τις προηγούμενες ημέρες. Το αποτέλεσμα είναι τα πληρώματα να συναντούν στις διαδρομές καταστάσεις που δεν έχουν περασμένες στις σημειώσεις τους και αυτό εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους. Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος αντιμετώπισαν την πρόκληση με ενθουσιασμό, μέσα στο Hyundai i20 N Rally2, αλλά και με σύνεση, αναγνωρίζοντας τις δυσκολίες που τους περιμένουν στις ειδικές διαδρομές. Κινήθηκαν όλη την ημέρα γρήγορα και θεαματικά, αλλά χωρίς να παίρνουν ανώφελα ρίσκα που θα μπορούσαν να στερήσουν από τους ίδιους αλλά και από τους πολυάριθμους φίλους τους τη χαρά αυτής της συμμετοχής. Το γεγονός ότι οι Λάμπρος και Νίκος δεν… τσιγκουνεύτηκαν σε ταχύτητα αποδεικνύεται από τη γενική κατάταξη. Στο τέλος της ημέρας κατατάχθηκαν στην πρώτη θέση ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα και στη 18η θέση της γενικής. Ταυτόχρονα, καταλαμβάνουν τη 10η θέση στην ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία WRC2, πίσω μόνο από πληρώματα παγκόσμιας κλάσης που έχουν πολύ υψηλού επιπέδου εμπλοκή. Έπειτα από την άκρως ενθαρρυντική Παρασκευή, ακολουθεί το Σάββατο, που είναι η μεγαλύτερη και πιο δύσκολη ημέρα του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις. Οι Λάμπρος Αθανασούλας και Νίκος Ζακχαίος όμως γνωρίζουν καλά τη συνταγή: θα κινηθούν και πάλι γρήγορα, θεαματικά, χωρίς ακραία ρίσκα και ο στόχος τους είναι να επιστρέψουν το βράδυ του Σαββάτου στο Service Park της Λαμίας με τα ίδια πλατιά χαμόγελα που είχαν και την Παρασκευή. Άλλωστε, φέτος, που βρίσκονται επιτέλους σε καλή κατάσταση, έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τον αγώνα μέχρι την τελευταία στιγμή. Φανερά ικανοποιημένος από το πώς πήγε η ημέρα, ο Λάμπρος Αθανασούλας μίλησε για τις δυσκολίες που έπρεπε να ξεπεράσει: «Είναι ένα δύσκολο Ακρόπολις. Είναι πολύ περίεργες οι επιλογές ελαστικών και υπάρχουν πολλά επικίνδυνα σημεία – επικίνδυνα όχι για να γίνει κάτι κακό αλλά για να χάσεις χρόνο γλιστρώντας. Κινηθήκαμε σε ένα ρυθμό γρήγορο, αποφεύγοντας τα λάθη και είμαστε εδώ χαρούμενοι στον τερματισμό της πρώτης ημέρας. Το πλάνο για αύριο είναι να κινηθούμε με ασφάλεια και να ευχαριστηθούμε όσα κομμάτια βλέπουμε ότι δεν έχουν τέτοια προβλήματα, όπως είναι οι Καρούτες, όπου πιστεύω ότι μπορούμε να οδηγήσουμε χωρίς το άγχος του δρόμου, χωρίς αυλάκια και τρύπες. Σήμερα φτάναμε σε κομμάτια στις ειδικές Λιβαδειά και Ελάτεια τα οποία στα γραπτά μας δεν υπήρχαν και πέφταμε μέσα σε τρύπες αυλάκια και νερά. Ήταν μια δύσκολη ημέρα αλλά φτάσαμε στον τερματισμό χωρίς προβλήματα και αυτό είναι το πιο σημαντικό». Αλλά και ο Νίκος Ζακχαίος ήταν ευχαριστημένος από την πρώτη «κανονική» ημέρα του αγώνα: «Ήταν δύσκολα μέσα στις ειδικές, αλλά κινηθήκαμε γρήγορα και χωρίς λάθη και αυτό μας αφήνει πολύ ικανοποιημένους. Ταυτόχρονα μπορέσαμε να προσφέρουμε και θέαμα στους φίλους των ράλλυ που ήρθαν να παρακολουθήσουν και αυτό μας ευχαριστεί ακόμα περισσότερο. Αύριο θα συνεχίσουμε με την ίδια φιλοσοφία, με σκοπό να φτάσουμε στον τερματισμό και να χαρούμε τον αγώνα».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...