Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rally Στερεάς Ελλάδας ...


Με νικητές τους Αλέξανδρο Τσουλόφτα - Στέλιο Ηλία ολοκληρώθηκε το συναρπαστικό, απρόβλεπτο και σκληρό, όπως εξελίχθηκε, Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας. Οργανωτής του διήμερου πρωταθληματικού αγώνα ήταν το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) και χορηγός, ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Πολύτιμη βοήθεια στους οργανωτές του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας παρείχε ο Δήμος Θηβαίων. Το Κυπριακό δίδυμο του Volkswagen Polo R5 δεν ξεκίνησε με τον καλύτερο τρόπο την Κυριακή, καθώς στην πρώτη ειδική της ημέρας, σταμάτησε να αλλάξει λάστιχο, με αποτέλεσμα να καθυστερήσει σημαντικά. Παρ’ όλα αυτά, οι Πρωταθλητές Ελλάδος του 2021, δεν πτοήθηκαν, οδήγησαν στο όριο, κερδίζοντας όλες τις υπόλοιπες ειδικές διαδρομές της ημέρας, και κατάφεραν να ανεβούν στη δεύτερη θέση του αγώνα. Οι έτεροι αντίπαλοί τους, Ιωάννης Παπαδημητρίου-Νίκος Πετρόπουλος αναρριχήθηκαν στην κορυφή από το πρωί, ωστόσο υπέπεσαν σε λάθος λίγο πριν την εκκίνηση της τελευταίας διαδρομής του αγώνα, με αποτέλεσμα να τεθούν εκτός αγώνα, με απόφαση των αγωνοδικών. Συγκεκριμένα, το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo προέβη σε αλλαγή ελαστικού σε χώρο Επιτηρούμενης Στάθμευσης, γεγονός που απαγορεύεται βάση του Γενικού Κανονισμού Ράλλυ. Ύστερα από αυτή την εξέλιξη, οι Αλέξανδρος Τσουλόφτας-Στέλιος Ηλία πανηγύρισαν άλλη μία επιτυχία επί ελληνικού εδάφους, διπλασιάζοντας τις νίκες τους στο φετινό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, κάνοντας παράλληλα σημαντικό βήμα τίτλου. Στη δεύτερη θέση τερμάτισαν οι Πάνος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης που για άλλον έναν αγώνα εντυπωσίασαν με τα περάσματά τους, επικρατώντας στην Ομάδα Ν, με τον 34χρονο οδηγό να αποδεικνύει για δεύτερο συνεχόμενο αγώνα πως είναι γρήγορος και στη χωμάτινη επιφάνεια. Οι Πέτρος Παντελή-Πάμπος Λαός (Citroen DS3 R5) αν και δυσκολευτήκαν, τερμάτισαν στην τρίτη θέση με το Citroen DS3 R5, για δεύτερη φορά σε Ελληνικό πρωταθληματικό αγώνα. Ο Πρωταθλητής Κύπρου του 2019, είχε έξοδο το πρωί και στη συνέχεια έπεσε στη σκόνη προπορευόμενου αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα να χάσει πολύτιμα δευτερόλεπτα. Τέταρτοι ολοκλήρωσαν το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης (Skoda Fabia Rally2 Evo), οι οποίοι θα τερμάτιζαν ψηλότερα στην κατάταξη εάν δεν είχαν κλαταρίσματα, με το πλήρωμα να δηλώνει ικανοποιημένο από τη συνολική εμφάνισή του. Μια καλή προπόνηση ενόψει της συμμετοχής τους στο Ράλλυ Σαφάρι πραγματοποίησαν οι Ιορδάνης Σερδερίδης-Andy Malfoy με το Skoda Fabia Rally2 Evo. Ο Έλληνας κάτοχος του WRC Trophy του 2017 περιορίστηκε στην πέμπτη θέση, καθώς και αυτός είχε κλαταρισμένο ελαστικό στη δεύτερη διέλευση από το Κλειδί. Στην έβδομη θέση τερμάτισαν οι “J.J.”-Κωνσταντίνος Στεφανής, με τον 19χρονο οδηγό του Skoda Fabia R5, στην πρώτη του εμφάνιση στα ράλλυ να συλλέγει πολύτιμη εμπειρία. Στα δικίνητα, οι Πασχάλης Χατζημάρκος-Μάριος Τσαούσογλου (Peugeot 208 Rally4) επικράτησαν, κάνοντας έναν απροβλημάτιστο αγώνα στα χώματα της Βοιωτίας. Οι επικεφαλής του Σαββάτου, Πανίκος Πολυκάρπου-Γιώργος Βότσης (Peugeot 208 Rally4) μπήκαν ορεξάτοι στις ειδικές της Κυριακής και ξέφυγαν στην κατάταξη, ωστόσο εγκατέλειψαν νωρίς από σπασμένο ψαλίδι. Άτυχοι στάθηκαν οι Σάββας Λευκαδίτης-Ευάγγελος Ακράτος (Peugeot 208 Rally4) που εγκατέλειψαν στην τελευταία ειδική από πρόβλημα στο διαφορικό κι ενώ ήταν στη δεύτερη θέση της F2.  Ένα σπασμένο ημιαξόνιο μόλις στο 3ο χιλιόμετρο της ειδικής διαδρομής Κλειδί Ι, δεν επέτρεψε στους Επαμεινώνδα Καρανικόλα-Γιώργο Κακαβά (Ford Fiesta Rally4) να παλέψουν για τη νίκη στην κατηγορία, στέλνοντάς τους από νωρίς στην εξέδρα. Τους Χατζημάρκο-Τσαούσογλου, συνόδευσαν στο βάθρο της κατηγορίας, οι νικητές της C4, Αντώνης Δημόπουλος-Ευθύμιος Σκαλτσάς, οδηγώντας ταχύτατα και θεαματικά το γκρι Toyota Starlet KP60 και οι Λαμιώτες Κωνσταντίνος Μυλωνάς-Νίκος Παραπέρας που ήταν αλάνθαστοι με την Toyota Corolla AE101, τερματίζοντας επίσης δεύτεροι στην κατηγορία C4. Στην Ομάδα Ν, τους Πάνο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη ακολούθησαν οι Κύπριοι Φοίβος Νικολάου-Σάββας Ζάκου με Mitsubishi Lancer Evo IX, οι οποίοι έπεσαν και αυτοί θύμα κλαταρισμένου ελαστικού στην πρωινή Θήβα. Το βάθρο της Ν συμπλήρωσαν οι Ντίνος Ζυγογιάννης-Νικόλαος Τσέλλος (Mitsubishi Lancer Evo IX), που δεν τα πήγαν άσχημα, στην πρώτη εμφάνιση του οδηγού στο χώμα. Από έξοδο εγκατέλειψαν οι Φώτης Σταματόπουλος-Δημήτρης Σαΐνης με Mitsubishi Lancer Evo IX. Στη C3, επικράτησαν οι Γιώργος Χατζηγάκης-Ιωάννης Τόλιας που οδήγησαν με το πλάι το Ford Escort MKII, αφήνοντας πιο πίσω τους Γιώργο Ρήγα-Ιωάννη Γεωργιάδη (Ford Escort MKII) και Βασίλη Υφαντή-Άρη Μουντζούρη (Ford Escort MKII). Ένα μηχανικό πρόβλημα στην τέταρτη ειδική διαδρομή του αγώνα, δεν επέτρεψε στους Γιώργο Αμούτζα-Γιώργο Ηλιόπουλο (Renault Clio RS) να φύγουν νικητές της κατηγορίας από τη Θήβα. Στην κατηγορία C6, οι Ηλίας και Νικόλαος Μανούσκος (Toyota Yaris) αναρριχήθηκαν στην κορυφή στην τρίτη ειδική διαδρομή και έκτοτε δεν κοίταξαν πίσω τους. Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκαν οι Μανώλης Παναγιωτόπουλος-Χρυσούλα Δικοπούλου (Toyota Yaris), με τον 73χρονο οδηγό να προσπερνάει τους εν τέλει τρίτους της C6, Δημήτρη Σταυρόπουλο-Ιωάννη Νικολακόπουλο (Toyota Yaris), στην τελευταία Θήβα, αποδεικνύοντας πως η τέχνη δεν ξεχνιέται. Ένα πρόβλημα με τα ηλεκτρικά του Toyota Yaris δεν επέτρεψε στους επικεφαλής της κατηγορίας το Σάββατο, Σταμάτη Παντιέρα-Βάσω Κουρτίδου, να εκκινήσουν την Κυριακή. Στα Ιστορικά, νικητές αναδείχθηκαν οι Αλέξανδρος Χαλιβελάκης-Θάνος Παπαγεωργίου με Ford Escort RS2000 MKII, οι οποίοι κατάφεραν να αντέξουν την πίεση που δέχθηκαν από τους δεύτερους Αλέξανδρο Χριστοδούλου-Αθανάσιο Σαμαρά (Lancia 037 Beta) στην τελευταία ειδική. Η μεταξύ τους «ψαλίδα» έκλεισε στα 3 δευτ. υπέρ του 26χρονου οδηγού του Ford. Το βάθρο συμπλήρωσαν οι ταχύτατοι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου-Μάνος Σιγάλας με το Toyota Starlet EP71 Turbo, οι οποίοι εκμεταλλευτήκαν την εγκατάλειψη των μέχρι πρότινος τρίτων, Δημήτρη Παύλου Μελά-Στάθη Βαρδαξή, που αν και ολοκλήρωσαν την τελευταία ειδική, δεν έφτασαν στον τερματισμό από πρόβλημα στον κινητήρα της Porsche 911 Carrera RS. Για μόλις 2 δευτερόλεπτα δεν ανέβηκαν στο βάθρο των νικητών οι Ιωάννης Τσαλαματάς-Νίκος Μπαμπαλής με το πορτοκαλί Ford Escort MKII, οι οποίοι άφησαν πιο πίσω τους Δημήτρη Αμαξόπουλο-Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE30) και τους Αθανάσιο Αθανάσουλα-Βασίλη Μπασιούκα (Toyota Starlet KP61). Στις κυριότερες εγκαταλείψεις της κατηγορίας, συγκαταλέγονται αυτές των Γιώργου Παραδείση-Πλούταρχου Στεργίου (Ford Escort MKII) και Μιχάλη Νομικού-Νίκου Μουζάκη (Toyota Starlet). Στο Legends Cup, πρώτευσαν οι Ηλίας και Νίκος Μανούσκος, τερματίζοντας εμπρός από τους Δημήτρη Σταυρόπουλο-Ιωάννη Νικολακόπουλο και Μανώλη Παναγιωτόπουλο-Χρυσούλα Δικοπούλου. Άτυχο στάθηκε το πλήρωμα του μπλε Subaru Impreza, Ηλίας Καφαντάρης-Νίκος Κόντος που τέθηκε από νωρίς εκτός αγώνα από πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων.


Το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θέλει να ευχαριστήσει όλους τους αγωνιζόμενους που έλαβαν μέρος στο Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας και να ανανεώσει το ραντεβού της για το 2024.









































Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι