Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Διονυσιακή γιορτή ...


Εμπρός σε χιλιάδες θεατές στην ανατολική πλαγιά της Πεντέλης, που αποζημιώθηκαν για τη μεσημεριανή βροχή με ιδιαίτερα εντυπωσιακό θέαμα και με τη λαμπρή λιακάδα του δεύτερου σκέλους, η Ανάβαση Διονύσου άνοιξε με ιδιαίτερη επιτυχία την αυλαία του Valvoline Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων 2018.
Η βροχή διέκοψε το πρώτο σκέλος λίγο πριν από την ολοκλήρωσή του καθώς, ατυχώς, συνδυάστηκε με μια διαρροή λιπαντικού από αυτοκίνητο της κατηγορίας Ε, η οποία με το νερό της βροχής εξαπλώθηκε σε τρεις διαδοχικές στροφές στο δεύτερο μισό της Ανάβασης. Παρόλα αυτά, με την επανεκκίνηση, οι εντυπωσιακοί χρόνοι των αγωνιζόμενων -παρά την υγρασία της ασφάλτου- έκλεισαν ιδανικά την πρώτη Ανάβαση της χρονιάς, που διοργάνωσε η Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής.



Ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta 1.6 / FST) κέρδισε και τα δύο σκέλη της Formula Saloon σταματώντας τα χρονόμετρα στο 2:17 και στις δύο αναβάσεις! Ατυχώς, ένα μηχανικό πρόβλημα της πανίσχυρης Lancia Delta Evo ανάγκασε τον Ιταλό προσκεκλημένο Fulvio Giuliani να ολοκληρώσει σε αργό ρυθμό το πρώτο σκέλος και να μην αγωνιστεί στο δεύτερο, στερώντας από τους θεατές μια υπέροχη μάχη του Έλληνα πρωταθλητή με τον πεντάκις πρωταθλητή Αναβάσεων Ευρώπης. Δεύτερος στην κατηγορία αναδείχθηκε ο Παναγιώτης Ηλιόπουλος (Ferrari 458 Challenge / FSA2L) και τρίτος ο Παναγιώτης Σολδάτος (Ford Fiesta / FST).



Η κατηγορία ΣΟΑΑ Ενιαίου Skoda επιβεβαίωσε τις υποσχέσεις συναρπαστικού συναγωνισμού από τις δοκιμές του Σαββάτου: ο Μίλτος Κύρκος κέρδισε και τα δύο σκέλη, που αποτελούσαν δύο ξεχωριστούς αγώνες για το θεσμό (και συνεπώς δεν έχουν κοινή τελική κατάταξη). Στη δεύτερη θέση του βάθρου και των δύο αγώνων ανέβηκε ο Στάθης Κουκέας, ενώ στην τρίτη οι Φίλιππος Καλέσης και Γιάννης Χαραλαμπόπουλος αντίστοιχα. Οι δύο τελευταίοι, επιπλέον, αναδείχθηκαν και νικητές του Επάθλου Νέων Οδηγών στους δύο αγώνες αντίστοιχα.



H Κατηγορία Α είχε την υπογραφή του Λεωνίδα Κύρκου (Ford Escort RS Cosworth / A8), που πέτυχε τον πρώτο χρόνο και στα δύο περάσματα, ενώ ο Κώστας Πατσουρέας βγήκε νικητής της μάχης με τον Παναγιώτη Λιώρη με διαφορά μόλις 88 εκατοστών του δευτερολέπτου, με τα Mitsubishi Lancer Evo9 / Α8 και Ford Escort RS Cosworth / A8 αντίστοιχα! Στην Α6 κέρδισε ο Βασίλης Μπατζάνος (Citroen Saxo VTS)¸ στην Α7 ο Γιώργος Αδανιώτης (Renault Clio Sport) και στην Α5 ο Γιάννης Παράβαλος (Toyota Yaris).



Η Κατηγορία Ε επεφύλασσε επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα μάχη κορυφής, την οποία κατέκτησε -όντας επίσης ταχύτερος και στα δύο περάσματα- ο Γιώργος Κεχαγιάς (Ford Sierra RS Cosworth / E12). Ο Κωνσταντίνος Ντόφης (Ford Escort RS2000) κέρδισε τη μάχη για την δεύτερη θέση, καθώς και για την Ε11, με διαφορά μόλις 1,79 δευτ. από τον Τρύφωνα Χασάπη (Citroen AX Sport 1.6). Την κλάση Ε10 κέρδισε ο Δημήτρης Τσουργιάννης (Peugeot 106 S16).



O Σταμάτης Κατσίμης (Mitsubishi Lancer Evo9) επίσης σημείωσε τους δύο πρώτους χρόνους της Κατηγορίας Ν, και φυσικά της Ν4, ενώ ο «Αμερικάνος» με ίδιο αυτοκίνητο και ο Γιάννης Ποτουρίδης (Subaru Impreza) έκλεισαν το βάθρο της κατηγορίας και της Κλάσης. Η Ν3 ήταν «υπόθεση» του Κωνσταντίνου Καραθανάση (Honda Civic Type R) και η Ν2 του Διονύση Γιαννούλη (Peugeot 106 S16).



Με έναν εκπληκτικό χρόνο στο δεύτερο πέρασμα, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MkI RS2000) κυριάρχησε στην Κατηγορία Ιστορικών (και της Κλάσης C). Αμέσως ταχύτεροι ήταν οι Ευάγγελος Γεωργούλας (Ford Escort RS2000, νικητής της Κλάσης D) και ο Γιώργος Καρράς (BMW 2002 TI). 
Το αθλητικό σωματείο «ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.» ευχαριστεί όλους τους θεατές και αγωνιζόμενους που τίμησαν με την παρουσία τους την Ανάβαση Διονύσου 2018, τους κατοίκους της περιοχής που αγκάλιασαν τον αγώνα, για την υποστήριξή τους την Αντιπροσωπεία και Σέρβις αυτοκινήτων «ΜΑΚΡΗΣ Α.Ε.» και το «Ρεκτιφιέ Original», καθώς και τον Δήμο Μαραθώνα και την Ένωση Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων του Δήμου, για την αρωγή τους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ