Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέος Αυτοκινητόδρομος Τρίπολης-Καλαμάτας


Στην κυκλοφορία δόθηκε την Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010 νέο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολης-Καλαμάτας, από τη νότια είσοδο της Τρίπολης ως το Αθήναιο.
Πρόκειται για ένα κλειστό αυτοκινητόδρομο, συνολικού μήκους 13 χιλιόμετρων, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και μία λωρίδα εκτάκτου ανάγκης ανά κατεύθυνση, και ο οποίος περιλαμβάνει δύο σήραγγες, μήκους 750 μέτρων η καθεμία, και ενώνεται στο Αθήναιο με το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που εγκαινιάστηκε το Μάρτιο του 2010.
Με την προσθήκη αυτού του τμήματος οι εργασίες για το νέο αυτοκινητόδρομο έχουν ολοκληρωθεί σε 108 χλμ. από την Κόρινθο έως το Λεύκτρο.
Στο τέλος Νοεμβρίου αναμένεται να παραδοθεί ένα ακόμα τμήμα του αυτοκινητοδρόμου Τρίπολη - Καλαμάτα - Λεύκτρο - Σπάρτη, μήκους 6 χιλιομέτρων, από το Λεύκτρο ως τα Παραδείσια και το οποίο θα περιλαμβάνει το σταθμό διοδίων Λεύκτρου και τον καινούριο ημικόμβο εξόδου της Μεγαλόπολης (καθώς η υπό κατασκευή έξοδος Μεγαλόπολης καθυστερεί και άλλαξε λόγω των αρχαιοτήτων που εντοπίστηκαν κατά τις εργασίες).
Τους επόμενους μήνες αναμένεται να παραδοθεί και το τμήμα Παραδείσια - Τσακώνα, μήκους 10χλμ, όπου βρίσκεται και το σημείο το οποίο είχε υποστεί καθίζηση το 2003.
Το τμήμα του αυτοκινητοδρόμου έως την Καλαμάτα θα παραδοθεί στην κυκλοφορία σε περίπου ένα χρόνο, ενώ το σύνολο του αυτοκινητοδρόμου που θα εκτείνεται και έως τη Σπάρτη αναμένεται να είναι έτοιμο στα μέσα του 2012.
Τέλος, σημειώνεται, ότι στο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που δόθηκε σήμερα στην κυκλοφορία, αμέσως μετά την σήραγγα Καλογερικού προς Καλαμάτα, είναι έτοιμος ο σταθμός διοδίων Καλογερικού και το επόμενο διάστημα θα τεθεί σε λειτουργία και στις δύο κατευθύνσεις. Η τιμή των διοδίων δεν έχει ακόμα γνωστοποιηθεί από την κοινοπραξία που έχει την ευθύνη κατασκευής.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-