Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ford Focus mk 3 ! Tρίτο και καλύτερο ;

Για το τελευταίο, υπομονή μέχρι το 2011, καθώς τότε θα το δούμε από κοντά. Θα έχει και turbo στα 1.600 κ.εκ. Tο νέο Focus, που προς το παρόν είναι πρωτότυπο αλλά στην ουσία ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής, θα έχει μια νέα αισθητική προσέγγιση η οποία παραπέμπει σε αυτή του Fiesta και είναι αρκετά τολμηρή για τα δεδομένα της μικρής-μεσαίας κατηγορίας. Συνολικά πάντως είναι ομοιογενές, με πολύ ενδιαφέροντα επιμέρους στοιχεία, όπως, π.χ., τα πίσω φωτιστικά που εισέρχονται στα προφίλ του και φτάνουν σχεδόν μέχρι τις πίσω πόρτες. Εντυπωσιακές είναι και οι μεγάλες ζάντες που μπορεί και να πατήσουν δρόμο, ενώ ανάλογης λογικής είναι και η σχεδίαση στο εσωτερικό. Έτσι ο διάκοσμος είναι πιο πολυτελής από ποτέ, ενώ η διαμόρφωση του ταμπλό εξασφαλίζει ένα σύγχρονο αέρα πολυτέλειας.
Πέρα από την εμφάνιση αλλαγές θα γίνουν και στα μηχανικά μέρη. Έτσι η ανάρτηση τόσο μπροστά όσο και πίσω θα είναι βελτιωμένη, με ακόμα πιο προσεκτικά σχεδιασμένα υποπλαίσια, ενώ η πιο σημαντική αλλαγή θα είναι στους κινητήρες. Κι αυτό γιατί η επόμενη γενιά του Focus θα φέρει μαζί της και υπερτροφοδοτούμενα σύνολα μικρού κυβισμού, με άμεσο ψεκασμό και υψηλή απόδοση, τα οποία θα ονομάζονται EcoBoost. Το πρώτο στη σειρά θα είναι ένα 1.6 με πιθανότατα 180 ίππους, ενώ αντίστοιχα βελτιωμένοι θα είναι και οι πετρελαιοκινητήρες Duratorq TDCi Common Rail.
Το πόσο σημαντικό είναι πάντως το νέο Focus για τη Ford, γίνεται άμεσα αντιληπτό, μιας και το πλαίσιό του είναι η νέα «παγκόσμια» πλατφόρμα της εταιρείας. Πάνω της θα βασιστούν συνολικά 10 διαφορετικά μοντέλα που θα κατασκευάζονται σε ρυθμό 2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως. Η αρχή θα γίνει με τα C-Max και το Grand C-Max φέτος την άνοιξη, ενώ το χρονοδιάγραμμα για το Focus έχεις ως εξής: το πρωτότυπό του θα είναι στη Γενεύη, το κανονικό μοντέλο στο Παρίσι το φθινόπωρο, η παραγωγή θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε Αμερική, Ευρώπη και Κίνα -οι παραλλαγές του ελάχιστα θα διαφέρουν μεταξύ τους- στα τέλη του 2010, ενώ το ίδιο θα συμβεί και για την εμπορική διάθεση από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024 ...

Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ετοιμάζεται να υποδεχθεί στις 2-3 Νοεμβρίου, αθλητές ομάδες και θεατές. Το σωματείο Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. προετοιμάζει, στην γνώριμη περιοχή της Αργολίδας και συγκεκριμένα, στην παλιά Ε.Ο. Κορίνθου – Τρίπολης, τον γνωστό "Κολοσούρτη" για την "Ανάβαση Αχλαδόκαμπου 2024". Σκοπός του σωματείου, είναι σε λίγα χρόνια να γίνει ο συγκεκριμένος αγώνας κομμάτι του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Αναβάσεων της FIA.  Γεγονός πολύ σημαντικό για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό στην χώρα μας.  Η Ανάβαση Αχλαδόκαμπου είναι από τις πιο δημοφιλείς στους Ελληνικούς αγώνες, και βρίσκεται σταθερά στο αγωνιστικό πρόγραμμα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος αναβάσεων της χώρας μας τα τελευταία χρόνια. Μια αξιολάτρευτη διαδρομή τεχνική και απολαυστική, τόσο για τους οδηγούς όσο και για τους θεατές.

3ο REGULARITY RALLY SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ...

Η λέσχη CLASSIC MICROCARS CLUB διοργανώνει την ΚΥΡΙΑΚΗ 03 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2024 το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Η εκδήλωση θα λάβει μέρος στη διαδρομή περιοχή Άγιος Θωμάς, με ημερομηνία διεξαγωγής την 03/11/2024, μήκους 4.410 μέτρων περίπου ανά σκέλος με εκκίνηση τέρμα οδού Γ. Γιώργα. H συγκέντρωση των ιστορικών αυτοκινήτων θα γίνει την Κυριακή 03/11/2024 και ώρα 8:00-10:30 στο σημείο εκκίνησης τέρμα οδού Γ. Γιώργα Δήμου ΚΟΡΩΠΙΟΥ. Στις 11.00 θα δωθεί η εκκίνηση του 1ου ιστορικού αυτοκινήτου. Οι συμμετέχοντες θα διαγωνιστούν σε μία ανηφορική διαδρομή μήκους 4.410 μέτρων περίπου, την οποία θα εκτελέσουν δύο φορές (δύο σκέλη). Η εκδήλωση θα διαρκέσει περίπου 3 ώρες και στο τέλος θα γίνει η απονομή των επάθλων στους νικητές και η απονομή αναμνηστικών στους υπόλοιπους συμμετέχοντες σε χώρο που θα ανακοινωθεί. Σας καλούμε να παρακολουθήσετε το 3ο REGULARITY RALLY - SPRINT ΚΡΩΠΙΑΣ ως μία καλή ευκαιρία να έρθετε όλοι σε επαφή με τα ιστορικά αυτοκίνητα, και τα πληρώματ

Historic Acropolis Rally ...

Σε έναν εμβληματικό χώρο, στη σκιά του Ιερού Βράχου της Ακρόπολις δόθηκε η εκκίνηση του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις το μεσημέρι της Παρασκευής 8 Νοεμβρίου . Τα 57 πληρώματα που ανέβηκαν στη ράμπα της εκκίνησης θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο στις 11 Ειδικές διαδρομές που απαρτίζουν τον ένατο και τελευταίο γύρο του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων. Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού, Γιάννης Βρούτσης, δίνοντας εκκίνηση στα πληρώματα. Μεταξύ άλλων, στην Πανηγυρική εκκίνηση το παρών έδωσαν ο εντεταλμένος Σύμβουλος Οδικής Ασφάλειας της Περιφέρειας Αττικής, Κωνσταντίνος Μαρκουίζος , ο Αντιδήμαρχος Υποδομών του Δήμου Αθηναίων, Ανδρέας Γραμματικογιάννης, η Ταξίαρχος Πηνελόπη Φάλκου εκπροσωπώντας την Ελληνική Αστυνομία, ο Νίκος Βασιλείου , υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ) και ο εκτελεστικός διευθυντής της Motorsport Greece, Αριστοτέλης Βαβουγυιός . Εκκίνηση στα πληρώματα έδωσαν, επί