Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ford Focus mk 3 ! Tρίτο και καλύτερο ;

Για το τελευταίο, υπομονή μέχρι το 2011, καθώς τότε θα το δούμε από κοντά. Θα έχει και turbo στα 1.600 κ.εκ. Tο νέο Focus, που προς το παρόν είναι πρωτότυπο αλλά στην ουσία ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής, θα έχει μια νέα αισθητική προσέγγιση η οποία παραπέμπει σε αυτή του Fiesta και είναι αρκετά τολμηρή για τα δεδομένα της μικρής-μεσαίας κατηγορίας. Συνολικά πάντως είναι ομοιογενές, με πολύ ενδιαφέροντα επιμέρους στοιχεία, όπως, π.χ., τα πίσω φωτιστικά που εισέρχονται στα προφίλ του και φτάνουν σχεδόν μέχρι τις πίσω πόρτες. Εντυπωσιακές είναι και οι μεγάλες ζάντες που μπορεί και να πατήσουν δρόμο, ενώ ανάλογης λογικής είναι και η σχεδίαση στο εσωτερικό. Έτσι ο διάκοσμος είναι πιο πολυτελής από ποτέ, ενώ η διαμόρφωση του ταμπλό εξασφαλίζει ένα σύγχρονο αέρα πολυτέλειας.
Πέρα από την εμφάνιση αλλαγές θα γίνουν και στα μηχανικά μέρη. Έτσι η ανάρτηση τόσο μπροστά όσο και πίσω θα είναι βελτιωμένη, με ακόμα πιο προσεκτικά σχεδιασμένα υποπλαίσια, ενώ η πιο σημαντική αλλαγή θα είναι στους κινητήρες. Κι αυτό γιατί η επόμενη γενιά του Focus θα φέρει μαζί της και υπερτροφοδοτούμενα σύνολα μικρού κυβισμού, με άμεσο ψεκασμό και υψηλή απόδοση, τα οποία θα ονομάζονται EcoBoost. Το πρώτο στη σειρά θα είναι ένα 1.6 με πιθανότατα 180 ίππους, ενώ αντίστοιχα βελτιωμένοι θα είναι και οι πετρελαιοκινητήρες Duratorq TDCi Common Rail.
Το πόσο σημαντικό είναι πάντως το νέο Focus για τη Ford, γίνεται άμεσα αντιληπτό, μιας και το πλαίσιό του είναι η νέα «παγκόσμια» πλατφόρμα της εταιρείας. Πάνω της θα βασιστούν συνολικά 10 διαφορετικά μοντέλα που θα κατασκευάζονται σε ρυθμό 2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως. Η αρχή θα γίνει με τα C-Max και το Grand C-Max φέτος την άνοιξη, ενώ το χρονοδιάγραμμα για το Focus έχεις ως εξής: το πρωτότυπό του θα είναι στη Γενεύη, το κανονικό μοντέλο στο Παρίσι το φθινόπωρο, η παραγωγή θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε Αμερική, Ευρώπη και Κίνα -οι παραλλαγές του ελάχιστα θα διαφέρουν μεταξύ τους- στα τέλη του 2010, ενώ το ίδιο θα συμβεί και για την εμπορική διάθεση από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ