Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ford Focus mk 3 ! Tρίτο και καλύτερο ;

Για το τελευταίο, υπομονή μέχρι το 2011, καθώς τότε θα το δούμε από κοντά. Θα έχει και turbo στα 1.600 κ.εκ. Tο νέο Focus, που προς το παρόν είναι πρωτότυπο αλλά στην ουσία ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής, θα έχει μια νέα αισθητική προσέγγιση η οποία παραπέμπει σε αυτή του Fiesta και είναι αρκετά τολμηρή για τα δεδομένα της μικρής-μεσαίας κατηγορίας. Συνολικά πάντως είναι ομοιογενές, με πολύ ενδιαφέροντα επιμέρους στοιχεία, όπως, π.χ., τα πίσω φωτιστικά που εισέρχονται στα προφίλ του και φτάνουν σχεδόν μέχρι τις πίσω πόρτες. Εντυπωσιακές είναι και οι μεγάλες ζάντες που μπορεί και να πατήσουν δρόμο, ενώ ανάλογης λογικής είναι και η σχεδίαση στο εσωτερικό. Έτσι ο διάκοσμος είναι πιο πολυτελής από ποτέ, ενώ η διαμόρφωση του ταμπλό εξασφαλίζει ένα σύγχρονο αέρα πολυτέλειας.
Πέρα από την εμφάνιση αλλαγές θα γίνουν και στα μηχανικά μέρη. Έτσι η ανάρτηση τόσο μπροστά όσο και πίσω θα είναι βελτιωμένη, με ακόμα πιο προσεκτικά σχεδιασμένα υποπλαίσια, ενώ η πιο σημαντική αλλαγή θα είναι στους κινητήρες. Κι αυτό γιατί η επόμενη γενιά του Focus θα φέρει μαζί της και υπερτροφοδοτούμενα σύνολα μικρού κυβισμού, με άμεσο ψεκασμό και υψηλή απόδοση, τα οποία θα ονομάζονται EcoBoost. Το πρώτο στη σειρά θα είναι ένα 1.6 με πιθανότατα 180 ίππους, ενώ αντίστοιχα βελτιωμένοι θα είναι και οι πετρελαιοκινητήρες Duratorq TDCi Common Rail.
Το πόσο σημαντικό είναι πάντως το νέο Focus για τη Ford, γίνεται άμεσα αντιληπτό, μιας και το πλαίσιό του είναι η νέα «παγκόσμια» πλατφόρμα της εταιρείας. Πάνω της θα βασιστούν συνολικά 10 διαφορετικά μοντέλα που θα κατασκευάζονται σε ρυθμό 2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως. Η αρχή θα γίνει με τα C-Max και το Grand C-Max φέτος την άνοιξη, ενώ το χρονοδιάγραμμα για το Focus έχεις ως εξής: το πρωτότυπό του θα είναι στη Γενεύη, το κανονικό μοντέλο στο Παρίσι το φθινόπωρο, η παραγωγή θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε Αμερική, Ευρώπη και Κίνα -οι παραλλαγές του ελάχιστα θα διαφέρουν μεταξύ τους- στα τέλη του 2010, ενώ το ίδιο θα συμβεί και για την εμπορική διάθεση από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι