Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ford Focus mk 3 ! Tρίτο και καλύτερο ;

Για το τελευταίο, υπομονή μέχρι το 2011, καθώς τότε θα το δούμε από κοντά. Θα έχει και turbo στα 1.600 κ.εκ. Tο νέο Focus, που προς το παρόν είναι πρωτότυπο αλλά στην ουσία ελάχιστα θα διαφέρει από το μοντέλο παραγωγής, θα έχει μια νέα αισθητική προσέγγιση η οποία παραπέμπει σε αυτή του Fiesta και είναι αρκετά τολμηρή για τα δεδομένα της μικρής-μεσαίας κατηγορίας. Συνολικά πάντως είναι ομοιογενές, με πολύ ενδιαφέροντα επιμέρους στοιχεία, όπως, π.χ., τα πίσω φωτιστικά που εισέρχονται στα προφίλ του και φτάνουν σχεδόν μέχρι τις πίσω πόρτες. Εντυπωσιακές είναι και οι μεγάλες ζάντες που μπορεί και να πατήσουν δρόμο, ενώ ανάλογης λογικής είναι και η σχεδίαση στο εσωτερικό. Έτσι ο διάκοσμος είναι πιο πολυτελής από ποτέ, ενώ η διαμόρφωση του ταμπλό εξασφαλίζει ένα σύγχρονο αέρα πολυτέλειας.
Πέρα από την εμφάνιση αλλαγές θα γίνουν και στα μηχανικά μέρη. Έτσι η ανάρτηση τόσο μπροστά όσο και πίσω θα είναι βελτιωμένη, με ακόμα πιο προσεκτικά σχεδιασμένα υποπλαίσια, ενώ η πιο σημαντική αλλαγή θα είναι στους κινητήρες. Κι αυτό γιατί η επόμενη γενιά του Focus θα φέρει μαζί της και υπερτροφοδοτούμενα σύνολα μικρού κυβισμού, με άμεσο ψεκασμό και υψηλή απόδοση, τα οποία θα ονομάζονται EcoBoost. Το πρώτο στη σειρά θα είναι ένα 1.6 με πιθανότατα 180 ίππους, ενώ αντίστοιχα βελτιωμένοι θα είναι και οι πετρελαιοκινητήρες Duratorq TDCi Common Rail.
Το πόσο σημαντικό είναι πάντως το νέο Focus για τη Ford, γίνεται άμεσα αντιληπτό, μιας και το πλαίσιό του είναι η νέα «παγκόσμια» πλατφόρμα της εταιρείας. Πάνω της θα βασιστούν συνολικά 10 διαφορετικά μοντέλα που θα κατασκευάζονται σε ρυθμό 2 εκατομμυρίων μονάδων ετησίως. Η αρχή θα γίνει με τα C-Max και το Grand C-Max φέτος την άνοιξη, ενώ το χρονοδιάγραμμα για το Focus έχεις ως εξής: το πρωτότυπό του θα είναι στη Γενεύη, το κανονικό μοντέλο στο Παρίσι το φθινόπωρο, η παραγωγή θα ξεκινήσει ταυτόχρονα σε Αμερική, Ευρώπη και Κίνα -οι παραλλαγές του ελάχιστα θα διαφέρουν μεταξύ τους- στα τέλη του 2010, ενώ το ίδιο θα συμβεί και για την εμπορική διάθεση από τις αρχές της επόμενης χρονιάς.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου