Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Rally Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» ...


Το Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από τον Αγωνιστικό Σύλλογο Ιδιοκτητών Σπορ Αυτοκινήτων (ΑΣΙΣΑ) είναι αφιερωμένο φέτος στη μνήμη του Μαρίνου Μπενούκα, ενός ανθρώπου που υπηρέτησε τον μηχανοκίνητο αθλητισμό μέχρι την τελευταία στιγμή της ζωής του. Ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος συγκέντρωσε 49 πληρώματα, τα οποία θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις τέσσερις ειδικές διαδρομές που απαρτίζουν τον αγώνα. Το Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» θα αποτελέσει, παράλληλα, την πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών, ενώ προσμετράει και στο αντίστοιχο Κύπελλο Ασφάλτου των Ιστορικών αυτοκινήτων. 


Η λίστα των συμμετοχών παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον, καθώς προμηνύονται όμορφες μάχες τόσο στη γενική κατάταξη, όσο και στις επιμέρους κατηγορίες. Την πρώτη του γνωριμία με το χώρο των ράλλυ θα κάνει ο Μηνάς Μπενής που θα οδηγήσει ένα Skoda Fabia R5, έχοντας δίπλα του τον Πανάγγελο Ρέκκα. Ο τοπικός οδηγός, πρωταγωνιστής στο χώρο των αναβάσεων τα τελευταία χρόνια και Πρωταθλητής στην Ομάδα Ν το 2024, θα κινηθεί με στόχο τη συλλογή εμπειριών στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας». Κάνοντας βήματα προόδου στους τελευταίους αγώνες, ο Στάθης Κουκέας θα αγωνιστεί με συνοδηγό στο Ford Fiesta R5 τον πολύπειρο Νίκο Πετρόπουλο, 20 ημέρες  μετά τη δεύτερη θέση που κατέλαβαν στο πρωταθληματικό Ράλλυ Κένταυρος. Με μια εντυπωσιακή BMW M3 E30 θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τις πιο σύγχρονες κατασκευές στη μάχη της νίκης ο Διονύσης Τροβάς, με συνοδηγό τον Ιωάννη Κόλλια, ένας οδηγός που πέρυσι τερμάτισε στη δεύτερη θέση του αγώνα. Για πρώτη φορά θα βρεθεί πίσω από το τιμόνι ενός Skoda Fabia Rally2 Evo ο Γιώργος Παντελάκης που θα έχει δίπλα του την Βίκυ Ψαράκη, με τους τρίτους το 2024, Ιωάννη Γύζη-Ειρήνη Παφρά να δίνουν και φέτος το παρών στον αγώνα με ένα Renault Clio Williams, με στόχο ένα ακόμη βάθρο. Οι Πατρινοί Ανδρέας Μαργαρώνης-Ανδρέας Καλυβιώτης (Peugeot 306 Maxi) έπειτα από την επιτυχημένη τους εμφάνιση στο πρόσφατο Ράλλυ Σπριντ Μπράλου, έρχονται στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» με στόχο να διπλασιάσουν τις φετινές νίκες στην κατηγορία F2 E, με τους Νίκο και Βασίλη Καραθανάση να ευελπιστούν να πρωταγωνιστήσουν στην F2 με το Honda Civic Type R. Με ίδιο αυτοκίνητο θα λάβουν μέρος στον αγώνα οι Νίκος Τσέρτος-Τάσος Γρυπιώτης που κινήθηκαν περίφημα στην πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος, παρά τη μικρή εμπειρία του οδηγού από το χώρο των ράλλυ. Για μια θέση στο βάθρο της F2 E θα συμμετάσχουν οι Δημήτρης Πολατσίδης-Στέλιος Κεράστας με Honda Civic Type R, ενώ πιστοί στο ραντεβού τους με το θεσμό είναι οι Δημήτρης Καπράλος-Κωνσταντίνος Καραθανάσης που θα μοιραστούν ένα Opel Astra G. Εμφάνιση ανάλογη με αυτή του 2024, όπου είχαν ανεβεί στο τρίτο σκαλί του βάθρου θέλουν να κάνουν οι Γιώργος Ντέκας-Φώτης Χειλάκης με το Citroen Saxo VTS, με τους Βασίλη Κανδηλιώτη-Παντελή Παπανδρέου να δίνουν και φέτος το παρών στον αγώνα με Peugeot 208 Rally4, ένα αυτοκίνητο που έχει στα χέρια του ο οδηγός από τα τέλη του 2023. Μετά από ένα χρόνο όπου έμεινε εκτός μπάκετ, ο Μανώλης Κατσαρέλιας επέστρεψε στην ενεργό δράση τον περασμένο Μάρτιο και στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» θα οδηγήσει το λευκό Volkswagen Golf III με συνοδηγό τον Θεόδωρο Βαβά. Την πρώτη τους επαφή με ένα αυτοκίνητο προδιαγραφών R2 θα έχουν στον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Νοτίου Ελλάδος οι Κωνσταντίνος Πολυχρονόπουλος-Μαριάννα Χριστογιαννούλα (Peugeot 208 R2), με τους άτυχους πέρυσι, Δημήτρη Πλακουτσή-Στέλιο Παναγιωτακόπουλο, να αγωνίζονται και φέτος στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας», ευελπιστώντας να δουν την καρό σημαία του τερματισμού με το Peugeot 206 GT. Ένα Volkswagen Golf ΙΙΙ θα μοιραστούν οι Παναγιώτης Κεφαλάς-Λάμπρος Ζωγράφος, με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα στην F2 E, ενώ δεν θα μπορούσε να απουσιάζει από το Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» ο βετεράνος, Αντώνης Δραγώνας, ένας οδηγός που μετράει 40 χρόνια εμπλοκής με το χώρο των αγώνων. Συνοδηγός του στο κόκκινο Honda Civic Type R θα είναι η Ανδριάνα Κεχαγιά. Με εμπειρία από το χώρο των αναβάσεων, ο Νίκος Αργυράκης θα συμμετάσχει στο πρώτο του ράλλυ με συνοδηγό στο Citroen Saxo τον Νικόλαο Αλέξανδρο Σκαρλάτο, ενώ στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» επέλεξε να κάνει το comeback στο χώρο των αγώνων ο Αλέξανδρος Ιερεμίας, έπειτα από τρία χρόνια απουσίας, έχοντας στο δεξί μπάκετ μίας Alfa Romeo Giulia τον Γιώργο Νέση. Όσοι βρεθούν στις ειδικές διαδρομές του αγώνα, αξίζει να προσέξουν τις προσπάθειες των αυτοκινήτων της κατηγορίας C6. Ο νικητής της κατηγορίας στην πρεμιέρα του θεσμού, Δημήτρης Κούγιας, θα έχει αυτή τη φορά δίπλα του στο Peugeot 106, τον πατέρα του, Βασίλη Κούγια, με στόχο το δύο στα δύο. Με σύμμαχο την εμπειρία από την περσινή συμμετοχή τους στον αγώνα, θα λάβουν μέρος οι Θανάσης Μπούτσικος-Γιώργος Βότσης (Toyota Yaris) και Αντώνης Λάππας-Δημήτρης Σαρικάς (Peugeot 106 S16) που θα κυνηγήσουν τη νίκη στην κατηγορία, ενώ κάτι αντίστοιχο θα κάνουν και οι Παναγιώτης Κώστας-Κωνσταντίνος Μπακόπουλος με Citroen Saxo VTS. Για πρώτη φορά πίσω από το τιμόνι ενός Citroen Saxo θα βρεθεί ο Κωνσταντίνος Καπουρελάκος, με την Γεωργία Ζαμπέλη δίπλα του, ενώ οι Παναγιώτης Κατάρας-Γιώργος Σκορδυλάκης θα ριχτούν στη μάχη με το χρονόμετρο με ένα Peugeot 206. Την τύχη με το μέρος του ευελπιστεί να έχει φέτος ο Γιώργος Νακάκης που πέρυσι εγκατέλειψε νωρίς τον αγώνα, με συνοδηγό στο Citroen Saxo VTS τον 27χρονο Λεωνίδα Ντούσια. Με στόχο τον τερματισμό θα εκκινήσουν στον αγώνα οι Κλεάνθης Νικολουδάκης-Αικατερίνη Μπράτσου (Citroen C2), οι οποίοι δεν ολοκλήρωσαν την προσπάθειά τους στην πρεμιέρα του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου, ενώ συνεχίζεται η εκμάθηση του Nissan Note για τον Ιωάννη Καρζή, που ξεκίνησε την πορεία του στους αγώνες μόλις τον περασμένο Δεκέμβριο. Τις σημειώσεις θα διαβάζει ο Νίκος Ιντζόγλου. Να δώσουν τέλος στο σερί των εγκαταλείψεων θα επιδιώξουν οι Άγγελος Κουτσούκος-Ευθύμης Μπόκαρης, οι οποίοι πέρυσι δεν πρόλαβαν να χαρούν τον αγώνα, οδηγώντας ένα Toyota Starlet EP91.  Κάνοντας τα πρώτα του βήματα στο καρτ από μικρή ηλικία, ο Πατρινός Ραφαήλ Πιτσής μεταπήδησε στις αναβάσεις και πλέον έφτασε η ώρα και για το πρώτο του ράλλυ. Θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» με συνοδηγό στο Peugeot 106 S16 τον Ιωάννη Σουλάνη. 40 χρόνια εμπλοκής με τα ράλλυ συμπληρώνει φέτος ο Λάμπης Κουρτέσης, ο οποίος αν και λάτρης της χωμάτινης επιφάνειας, αποφάσισε να δοκιμάσει τις δυνάμεις του στην άσφαλτο, έχοντας στα χέρια του ένα Nissan Micra K11 και τον Ευάγγελο Μούκα δίπλα του. Με καταγωγή από την Εύβοια, ο Σταμάτης Ντούρας θα αγωνιστεί στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, έχοντας στο δεξί μπάκετ του Renault Clio III RS του τον γιο του, Νικόλαο Ντούρα, με τους Γιώργο Λαλιώτη-Παντελεήμωνα Κουτσοδήμα να δίνουν το παρών με ένα Peugeot 106 S16. Το Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» θα αποτελέσει την πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, ένας θεσμός που προσέλκυσε 17 πληρώματα. Πρωταθλητές Ελλάδος την περσινή χρονιά, οι Μάριος Σταφυλοπάτης-Γιώργος Χατζηρήγας (Lancia Delta Integrale) θέλουν να ξεκινήσουν με το δεξί τις φετινές τους υποχρεώσεις στο θεσμό, ενώ μνήμες του παρελθόντος θα ξυπνήσει με τα περάσματά της η Lancia Stratos των Αλέξανδρου Χριστοδούλου-Αθανάσιου Σαμαρά. Νικητής της κατηγορίας στον αγώνα του 2024, ο Ιωάννης Κάτσικας θέλει να επαναλάβει και φέτος την περσινή του επιτυχία με το πισωκίνητο Ford Escort RS2000 MKII, με τους Κωνσταντίνο και Ανδρέα Κοφινά να δίνουν το παρών στον αγώνα με μία Alfa Romeo Alfetta GTV, ένα δίδυμο που επικράτησε στην κατηγορία των Ιστορικών στο Ράλλυ Σπριντ Μπράλος «Τάσος Κορμαζόπουλος». Παντός εδάφους οι Δημήτρης Παύλος Μελάς-Ευστάθιος Βαρδαξής θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο με μία Porsche 911 Carrera RS 3.0, ενώ μια όμορφη Lancia Delta Integrale θα έχουν στα χέρια τους οι Λυμπέρης Παπάζογλου-Μαρία Νικολοπούλου. Επιστροφή στο μπάκετ για τον Αλέξανδρο Γεροβασίλη, ο οποίος θα συμμετάσχει στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» με συνοδηγό στο Fiat 131 Racing τον Κωνσταντίνο Βερυκάκη. Με πανομοιότυπα Ford Sierra RS Cosworth 4x4 θα εκκινήσουν οι Γιώργος Τσακανίκας-Απόστολος Μακάριος και Γιώργος Γαβριηλίδης-Νίκος Μουζάκης με στόχο ένα θετικό αποτέλεσμα στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος των Ιστορικών. Την ασφάλτινη περιβολή του για τις ανάγκες του Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» θα «φορέσει» και πάλι το Fiat Ritmo των Ιωάννη Καλαϊτζιάν-«Μαριάννας Καλογηράτου», με τον Χρήστο Χρηστακίδη να επιστρέφει στην ενεργό δράση έπειτα από 10 χρόνια απουσίας, έχοντας στα χέρια του ένα Lada VAZ 21011 και τον Αλέξανδρο Ματαλιωτάκη δίπλα του. Πρωταγωνίστησαν στο χωμάτινο Ράλλυ Σπριντ Μολών Λαβέ τον Μάρτιο οι Ιωάννης Παράβαλος-Διονύσης Κολοτούρος (Toyota Corolla AE92), τερματίζοντας δεύτεροι στην κατηγορία των Ιστορικών και έρχονται στη Χαλκίδα με στόχο να ανεβούν και πάλι στο βάθρο των νικητών, σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία. Ανταγωνιστικοί και σε ασφάλτινο τερέν θέλουν να είναι οι Γιώργος Παραδείσης-Πλούταρχος Στεργίου που θα μοιραστούν ένα Ford Escort MKI, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο θα ριχτούν στη μάχη με το χρονόμετρο οι Σάββας Τζιλάβης-Γιώργος Δημόπουλος που πέρυσι τα κατάφεραν περίφημα στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας». Μόλις λίγες ημέρες μετά τη δεύτερη θέση που κατέλαβε στην κατηγορία του στην Ανάβαση Πιτίτσας, ο Πάτροκλος Κανσός θα δώσει το παρών και στο Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας», με συνοδηγό στο Volkswagen Golf δεύτερης γενιάς τον Παναγιώτη Σαμαρά. Για πρώτη φορά θα βρεθεί στο αριστερό μπάκετ μίας Toyota Corolla KE30 η Χαρά Μωραΐτη που θα έχει την πολύτιμη καθοδήγηση του Δημήτρη Αμαξόπουλου.


Ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» θα διεξαχθεί το Σάββατο 3 Μαΐου από τις 14:30 έως τις 18:30 στις εγκαταστάσεις του Λυκείου Δροσιάς Χαλκίδας (ΕΔΩ!). Την Κυριακή, το πρώτο αγωνιστικό αυτοκίνητο θα αναχωρήσει από το Service Park στις 09:30, προκειμένου να αγωνιστεί στην πρώτη ειδική διαδρομή του αγώνα, τη Ριτσώνα (09:48), μήκους 7.47 χλμ. Στη συνέχεια, τα πληρώματα θα αγωνιστούν στο Πλατανάκι (10:41), μήκους 11,21 χλμ. και θα επιστρέψουν στο Service Park στη Δροσιά Χαλκίδας για 30λεπτο Service. Έπειτα, θα κατευθυνθούν και πάλι για το δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές διαδρομές Ριτσώνα (12:19) και Πλατανάκι (13:12). 
Οι απονομές θα πραγματοποιηθούν στο Λύκειο Δροσιάς Χαλκίδας την Κυριακή 4 Μαΐου στις 16:30.

Η Οργανωτική Επιτροπή του Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας» ευχαριστεί όλα τα πληρώματα που δήλωσαν συμμετοχή στον αγώνα και εύχεται καλή επιτυχία σε όλους!

Σας περιμένουμε την Κυριακή 4 Μαΐου στο βουνό για να απολαύσετε και να χειροκροτήσετε τις προσπάθειες όλων των αγωνιζόμενων.

Στην ιστοσελίδα του ΑΣΙΣΑ (www.asisa.gr), μπορείτε να βρείτε όλες τις πληροφορίες για το Ράλλυ Ευβοϊκού «Μαρίνος Μπενούκας».

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ανάβαση Πιτίτσας - Αποτελέσματα ...

1ο Σκέλος!  2ο Σκέλος! Κατάταξη!

Με τον φακό στην "Πιτίτσα" ...

36ο Rally Sprint Πεταλιδίου ...

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 36ο Ράλλυ Σπριντ Πεταλιδίου στις 10 και 11 Μαΐου 2025 σε χωμάτινη ειδική διαδρομή στο Πεταλίδι Μεσσηνίας μήκους περίπου 12,6 χιλιομέτρων. Ο αγώνας προσμετρά στο Πανελλήνιο Κύπελλο Ράλλυ Χώματος και είναι ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Οι δηλώσεις συμμετοχής είναι ανοιχτές στο ΣΔΑΑ και κλείνουν την Παρασκευή 2 Μαΐου. Οι εργασίες στην ειδική διαδρομή έχουν ξεκινήσει και αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν την έναρξη των αναγνωρίσεων. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε πως οι αναγνωρίσεις θα διεξαχθούν το Σάββατο 03 Μαΐου και ώρες 10:00 με 18:00, την Κυριακή 04 Μαΐου, από τις 08:00 εώς τις 16:00, την Παρασκευή 09 Μαΐου, από τις 10:00 έως τις 18:00, καθώς και το Σάββατο 10 Μαΐου από τις 08:00 εώς τις 14:00. Το Σάββατο θα πραγματοποιηθεί η Πανηγυρική Εκκίνηση στην κεντρική πλατεία του Πεταλιδίου και την Κυριακή στις 10.00 θα εκκινήσει το 1ο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Στο πλευρό του αγώνα είναι ο Δήμος Μεσσήνης. Θα ακολουθήσουν νεότερα για τον αγώνα...